Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 bře 2016, 09:56
Jel jsem na sw jako spolujezdec asi 80 km po dálnici. Stylem furt plno, (160-170). Moc jsem tedy z ochrany nadšený nebyl

. Plexi Ermax....
10 bře 2016, 10:13
Jel ? 160 -170 to už je nízkej let
U nás dobrý , žádná si něstěžovala . Ale jezdím tak do 120 ...
Mám uříznutý turistický plexi na vejšku ... kterou můžu změřit ... a deflektor .
10 bře 2016, 11:44
Z podstaty veci, asi nelze ocekavat, ze v rychlostech na same hranici moznosti stroje, bude na palube bezvetri. Kdyz se clovek podiva na konstrukci posezu na SW ridic spolujezdec, musi mu byt jasne, ze na hlavu spolujezdce, ten vitr urcite pujde. Uprimne, ani ja (ridic) se necitim na SW idealne pri max rychlostech. Primarne je to stroj na pohodu, s prebytkem vykonu a dynamiky na normalni (beznou) jizdu. Nikdy by mne nenapadlo, jet s SW 80 km 170. Za prve z ucty k motoru a za druhe z ucty k sobe samemu. Bez problemu je to do rychlosti nepresahujicich 140. Stejne to bylo na Majesty 400.
10 bře 2016, 12:41
Tomu skutru to neuškodí.... Lepsi jak stim furt jezdit kadla kadla. Ale překvapilo me jako to jede ve dvou, nechal jsem ze to pojede na max, stejně jak v jednom
10 bře 2016, 19:56
Mě i stačil burgman výkonově, ale ve dvou a na cestování to chce obsah

navíc já se tam nevešel za řidítka
10 bře 2016, 23:21
Nazdar pánové, přišel čas zimní údržby a potřebuji poradit. Budu u T 400 (2009) měnit řemen (má 25,7 mm) a kontrolovat válečky. Mají se válečky variátoru, a prostor ve kterém se pohybují, něčím mazat??? Samozřejmě chápu, že třecí plochy polořemenic budou pečlivě odmaštěné před nasazením řemenu.
A druhý dotaz. Kontrolka V-matic nesvítí - nikdy. Neměla by svítit při zapnutí zapalování a po nastartování zhasnout???
Díky za radu.
11 bře 2016, 09:28
Já jsem vždy komplet variátor a válečky vyčistil a odmastil...dával jsem je na "sucho"...co se týče kontrolky..myslím,že mi při startování problikne a pak zhasne..
11 bře 2016, 11:19
Jak psal CONT , tak válečky na sucho , a tu kontrolku jsem si vůbec nebyl jistej , přesto že jsem teď párkrát na Wingovi jel , takže jsem se musel podívat do manuálu :
11 bře 2016, 13:47
Díky za rychlou odpověď. Válečky jsou jasné. Ale ta kontrolka. Asi nejjednodušší je nechat ji "nesvítit" a po 24 tis km se podívat jak řemen vypadá. Ale kdybych chtěl aby celý skůtr fungoval, tak jak má?? Má SW nějakou "řídící jednotku", kde by ji dovozce softwarově "odpojil"?? Dá se SW napojit na diagnostiku a zjistit, kde je problém??? Je možné, že v přístrojové desce praskne žárovka v kontrolce?? Je rozumné (a proveditelné) rozdělat přístrojovku a žárovku vyměnit??
Dokážu pochopit, že pro někoho jsou moje otázky pitomost, ale mě dělá radost, když věci fungují tak jak mají. Když kontolka svítí, když má svítit a nesvítí, když nemá.
12 bře 2016, 07:17
Zdarec.
Jak tu padlo. Po zap klíčku, kontrolka žlutě svítí a je li vše v pořádku, tak zhasne. Čidlo měří řemen, ne válečky nebo jiné části varecu. Nachází se nad řemenem. Tak to má Silva 600 a předpokládám, že 400 nebude jiná..
Žárovku v palubce jsem zatím neměnil. Ale pokud nefunguje, tak to rozhoď, ať je stroj cajk. Mrkni i na hlavní žárovky v předním světlometu ať máš v sezóně klidek.
13 bře 2016, 10:59
Žiadne čidlo na remeň tam nie je.Kontrolka V-matic je spriahnutá s tachometrom a rozsvieti sa po odjazdených kilometroch.Čavsa
13 bře 2016, 21:34
Tak se pletu?
14 bře 2016, 07:08
Taky tomu neni uplne tak, verze z ABS si to NEJAK umy vypočítat, kamarád vyměnil řemen a špatně se našrouboval šroubek a ten vlezl az dovnitř a dotýkal se řemenu. Kontrolka se mu rozla asi po 300 km. Po rozebrání se zjistilo ze řemen je oškubaný a tenký... Takže skútr si to zjisti nějak sam.
14 bře 2016, 09:18
Přímo nad řemenem je nějaký (čidlo) vedou k němu dva dráty.
14 bře 2016, 09:37
Mám SW-T400 a určitě se to nějak vypočítává, zřejmě poměrem rychlost/otáčky a třeba kdo ví co ještě včetně toho času. Četl jsem, že v případě neoriginálních válečků se kontrolka při vyšších rychlostech rozsvítí, což potvrzuji (asi při 150 km/h, mám Pulley). Mám najeto 15t., mění se na 24 t. Takže řemenem to není, je po kontrole. Ale není problém to zresetovat, já rychle nejezdím, to byl jen test.