Ja mením olej po 12 000 km, tak ako je v manuály! Vždy ho dolejem po hornú čiarku (mám dojem, že C) a po 12 000 je v strede (M?)! Ešte jedna vec do prevodovky sa dáva ten istý olej, teda motorový! Mám 91 tis. najazdených.
čiky:: A to je taky v manuálu, že do převodovky se lije motorový olej Tak to jsem ještě nikdy neslyšel, ale doba je všelijaká, vše se mění, možná, že to tak bude Ono by alespoň odpadl problém se dvěma oleji
Je to zvlastni, ale je to tak. V manualu se opravdu uvadi motorovy olej, uz se to tu resilo a je to tam opravdu uvedene. Ja tedy davam do zadniho prevodu prevodovy olej. Je to tusim specifikace API GL 5 a funguje to ok.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Není to zase tak divný. Řídký motorák splňuje mazací požadavky soukolí a dostatečně jej maže. Dávat tam tedy hustší hypo, nemá smysl. Déle se rozehřívá. Zase tam může zůstat mnohem déle, než motorák. A pokud Honda napíše, že tam přijde motorák, tak tam přijde motorák. .
Cena je na ten rok super - jen v testech byl lépe hodnocen Wing než SW (ochrana, odkládací prostory). Ale i mně se líbí - v podstatě když jsem hledal, kdyby bylo něco takového, tak jsem asi koupil to.
Na fotkách vypadá pěkně, ale ta cena je hodně podezřelá a když se mrkneš na zkušenosti s tím motocentrem třeba na Motorkářích, tak bych postupoval dost obezřetně
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Na to SW-T600 z Olomouce jsem se byl osobně podívat a nechávalo se překontrolovat v servisu. Tak snad to někomu pomůže:
Je to dovoz z Francie tuším. Pán to měl cca. 1,5 měsíce. Byl příjemný a ochotný a zdá se že jej již prodal do bazaru. Každopádně výsledky kontroly:
Viz. vyjádření servisu (laicky jak si pamatuji): Motorka je více zaoxidovaná. Byla položená (je tam nějaký vařený plast a urvaný háček) Jsou hodně sjeté kotouče (určitě ne na 14tis.). Nebylo to rozebráno natolik aby se dal posoudit rám, ale je možné, že byla poskládána z jiné motorky. Je tam cca. 5cm trhlina na sedadle (viditelná) a jedna menší cca. 1cm. Nefunguje vyhřívání pravého heftu. Byla vyměněna zadní pneu. Odhad reálného nájezdu je někde kolem 40tis. Jinak stav byl docela ok, ale případný zájemce by rozhodně měl udělat ještě podrobnější prohlídku, protože je možné, že je zavařená.
Byla na motorkářích v inzerci za 105tis. již je smazaná.