Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod janon » 13 lis 2015, 13:15

čiky: A je to standardni rozmer na SW?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod čiky » 13 lis 2015, 16:01

Pravdaže, dokonca aj rýchlostný limit je S - do 180! Prvé dojmy, asi po 50 km, cítiť väčšiu vrstvu "kaučuku". Klasická trasa Nitra - Zlaté Moravce, výplne medzi panelmi bolo cítiť omnoho menej (pred dvoma rokmi totiž vynikajúci slovenskí cestári zaliali škáry medzi panelmi a vyrobili kopčeky!) Zvuk - skoro ako kamión po diaľnici (primerane dvom kolesám), pomerne hlboký, nie nepríjemný!

V Čechách je ten obchod na stránke http://www.pneushop.cz , Potvrdené priamo z Rumunska!
Uživatelský avatar
čiky

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 85
Registrován: 11 lis 2008, 00:52
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: Honda 600 Silver Wing, Kymco City Agility 125 R16
Tuning / úpravy: drobný optický(Silvo), garážový caféter(Agilitka)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod LipaSY » 13 lis 2015, 20:57

čiky- cena mě zrovna nedojala..

REAKCE NA PŘÍSPĚVEK NÍŽE: překoukl jsem se, omlouvám se :) Cena je ok..
Naposledy upravil LipaSY dne 15 lis 2015, 11:21, celkově upraveno 1
http://thomsonmotorson.motorkari.cz
lipadroid(zavinac)gmail(tecka)com
Uživatelský avatar
LipaSY

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 250
Registrován: 04 srp 2014, 15:56
Bydliště: Svitavy-Lačnov
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS600 (mimo jiné)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod čiky » 13 lis 2015, 22:05

LipaSY píše:čiky- cena mě zrovna nedojala..


Zaujímavé, že keď som si vašu cenu dal do kalkulačky, bolo to 91 € a ja som platil 98!! Keď si pozrieš v ich ponuke tak Heidenau alebo Metzeler by vyšli aj o 30 € drahšie! Máš nejakú inú možnosť (myslím lacnejšiu)?
Uživatelský avatar
čiky

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 85
Registrován: 11 lis 2008, 00:52
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: Honda 600 Silver Wing, Kymco City Agility 125 R16
Tuning / úpravy: drobný optický(Silvo), garážový caféter(Agilitka)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod heliservis » 18 lis 2015, 12:25

CONT píše:Jak říkám..malossi dodává do svého variátoru pouze 21g a 24g..otázkou je co by s tím udělaly origo 28g válečky a jestli je to vůbec dobrý nápad tuto kombinaci zkoušet..uvidím jestli investice cca 1000 Kč za 24g malossi válečky s tou spotřebou trochu trochu zahýbe..pokud ne, další variantou je koupit jetý origo variátor..do nového se mi prachy fakt už cpát nechce..a nebo poslední varianta..smířit se se spotřebou takovou jaká je :-)


tak jak jsi dopadl???
a hlavně klíííííd :-) Krtek 608827795
http://www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
heliservis

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 24 srp 2013, 06:38
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600ABS

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod CONT » 18 lis 2015, 15:32

Koupil jsem a nahodil 24g válečky.Od té doby vyjetá zatím jen jedna nádrž a spotřeba /né průměrná/ spadla z 6,85 na 6,56..ale spíš to bude tím, že jsem se fakt hlídal abych za to moc netahal :P ..sumasumárum nemyslím si, že změna gramáže spotřebě nějak vehementně pomůže..teď přemýšlím jestli ještě zainvestovat cca 2tis za jetý origo varec..tak asi tak...
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 145
Registrován: 17 čer 2014, 12:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Vasa » 19 lis 2015, 18:57

Zdravím kolegové,
Máte někdo zkušenosti s tím, že řídítka se jakoby zadrhávají přesně uprostřed své dráhy (když je otočím např. zleva doprava, tak přesně uprostřed, tedy v rovném směru. Dělá mi to trochu problémy při popojíždění v kolonách, protože při drobném vyrovnávání rovnováhy se řídítka vždy jakoby zadrhnou uprostřed a musím na ně zatlačit více. při popojíždění to pak vypadá, jako bych neuměl držet rovnováhu. Při vyšších rychlostech problém není, jelikož tam už zatáčím náklonem a ne otáčením řídítky.

Proto by mě zajímalo, jestli usuzuji správně že se jedná se o ložiska řízení.

chtěl bych se zeptat, jestli mátě někdo zkušenosti s výměnou ložisek řízení. Jestli se to dá zvládnout i doma, nebo bude lepší to nechat servisu.

Díky moc za odpověď
Vasa

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 12
Registrován: 27 srp 2015, 17:25
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Honda SilverWing 600

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod bouska.t » 19 lis 2015, 19:10

Máš vytlučený ložiska v řízení. Je to doma zvládnutelný, je to sice opruz, ja sem to dělal 3x. Rozebereš řídítka, sundáš kolo a s vidleme sjedeš dolu. Prez nějakou tyč vytlučeš z vrchu dolní sedlo a ze spodu horní. Nic co bys nezvládl, jestli jses trochu zručný. Nejednoduší je vyndat je a zajid si něco koupit do lozistek, než kupovat předřazeny originály.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod inza » 24 lis 2015, 23:28

Tak včera jsem si šel pro značky a dnes konečně mohl vyrazit (aspoň že nepršelo - nesněžilo). Je tedy pravda, že při teplotách mírně pod 0 nebo kolem 0 jsem žádného "kolegu" nepotkal, ale i tak super.

V porovnání s Varaderem se mi zdá, že jak přední, tak zadní pneu docela "klouže" a nedrží směr - např. na podélně zvlněném asfaltu - křižovatky a pruhy mezi autama zvládám tak tak - ale možná je to tím, že s Varanem bych se do některých míst nevydal, s tímto se bojím daleko míň. Svoji roli bude hrát určitě i velikost kol (na skútru s malýma kolama už jsem ale jezdil) a na konci dnešního ježdění jsem nafoukal pneu na to co tam má být (bylo tam málo). I ta namrzlá cesta určitě udělá svoje.

Možná hloupý dotaz. Jak je to s brzdami? Pokud brzdím pravou, přední tlumič pracuje na velký zdvih - levou výrazně tuhne. Takže pravá je přední a levá CBS? Také brzdit v zatáčce docela nejde - to s Varaderem lze úplně bez problémů (nebo jsem si jen nezvykl na chování scoota).

Takže do kolika stupňů (minimálně) jezdíte?
inza

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 11 črc 2008, 09:00
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Silver Wing 600, Varadero XL1000V

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod heliservis » 25 lis 2015, 08:47

Možná hloupý dotaz. Jak je to s brzdami? Pokud brzdím pravou, přední tlumič pracuje na velký zdvih - levou výrazně tuhne. Takže pravá je přední a levá CBS? Také brzdit v zatáčce docela nejde - to s Varaderem lze úplně bez problémů (nebo jsem si jen nezvykl na chování scoota).

brzdíš pravou - jen předek a ten se zaboří, levou brzdí předek i zadek a silvouš se zaboří jak vpředu tak vzadu a pocitově předek se tím zaboří míň. Tak to cítím já
a hlavně klíííííd :-) Krtek 608827795
http://www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
heliservis

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 24 srp 2013, 06:38
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600ABS

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod bouska.t » 25 lis 2015, 12:08

Další věc, nesrovnávej motorku a discowinga (silverwinga). Skútr se ti bude vždycky kroutit, oproti motorce. A SW tuplem...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod LipaSY » 25 lis 2015, 12:24

inza píše:Tak včera jsem si šel pro značky a dnes konečně mohl vyrazit (aspoň že nepršelo - nesněžilo). Je tedy pravda, že při teplotách mírně pod 0 nebo kolem 0 jsem žádného "kolegu" nepotkal, ale i tak super.

V porovnání s Varaderem se mi zdá, že jak přední, tak zadní pneu docela "klouže" a nedrží směr - např. na podélně zvlněném asfaltu - křižovatky a pruhy mezi autama zvládám tak tak - ale možná je to tím, že s Varanem bych se do některých míst nevydal, s tímto se bojím daleko míň. Svoji roli bude hrát určitě i velikost kol (na skútru s malýma kolama už jsem ale jezdil) a na konci dnešního ježdění jsem nafoukal pneu na to co tam má být (bylo tam málo). I ta namrzlá cesta určitě udělá svoje.

Možná hloupý dotaz. Jak je to s brzdami? Pokud brzdím pravou, přední tlumič pracuje na velký zdvih - levou výrazně tuhne. Takže pravá je přední a levá CBS? Také brzdit v zatáčce docela nejde - to s Varaderem lze úplně bez problémů (nebo jsem si jen nezvykl na chování scoota).

Takže do kolika stupňů (minimálně) jezdíte?

Škoda, že nejsi zdejší, jezdím celorok a občas by se parťák stejně střelenej hodil :)

Jak už tu padlo, nesrovnávej s moto. Maxoš má svoje a zrovna např. při předjíždění a následném návratu do pruhu přes střed, který je vždy lehce hrbatý se Silva zavlní. Jenže se zavlní a to je vše. Dál netancuje ani nerozhodí stopu. Takže s tím vždy počítej a je to cajk. Po roce to nebudeš řešit vůbec.. Nevím, jaké máš "papuče", ale když jsem dal new sadu, tak se Silva uklidnil o 90%. Takže pokud dojíždíš starý kaučuky, hod je po psovi a obuj hned new. Budeš překvapený!

Brzdy už tu kluci popsali, tak to je.. Pravá pouze přední kotouč a levá dual. (předek-zadek současně) V zatáčce nemáš co brzdit, ale když už musíš, jde to normálně. Chytnu brzdu v náklonu a brzdím.. Trošku začínám mít pocit, že by ten Tvůj Silva potřeboval prohlídnout..

Do kolika stupňů jezdím já? Na umrzlým sněhu a ledu nejedu, jinak pokud je holá cesta, jezdím i v mínus 15.. Ale krátký trasy.

Měj se :)
http://thomsonmotorson.motorkari.cz
lipadroid(zavinac)gmail(tecka)com
Uživatelský avatar
LipaSY

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 250
Registrován: 04 srp 2014, 15:56
Bydliště: Svitavy-Lačnov
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS600 (mimo jiné)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod CONT » 25 lis 2015, 12:34

Takže do kolika stupňů (minimálně) jezdíte?

Zatím se Brnem vesele proháním dál..sice jsem teď zpětné osedlal X-maxe, /na SW mám objednanou novou baterku,stará v téhle zimě už horko těžko startérem otáčí a nerad bych někde zůstal/ a řeknu vám X-max vs SW se co se krytí týče je sakra rozdíl..dnes jsem ráno do práce přijel zmrzlý jak drozd...holt asi už budu muset obléct zimni gatě a ne jenom trilobity+spodky :D
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 145
Registrován: 17 čer 2014, 12:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod LipaSY » 25 lis 2015, 12:38

CONT- Trilobity mají fajn větrání na kuliska, teď to člověk ocení :)) Já už je vozím jen do města z nouze a vždy kosím..
http://thomsonmotorson.motorkari.cz
lipadroid(zavinac)gmail(tecka)com
Uživatelský avatar
LipaSY

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 250
Registrován: 04 srp 2014, 15:56
Bydliště: Svitavy-Lačnov
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS600 (mimo jiné)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod CONT » 25 lis 2015, 15:17

LipaSY píše:CONT- Trilobity mají fajn větrání na kuliska, teď to člověk ocení :)) Já už je vozím jen do města z nouze a vždy kosím..


Jak řikám..na SW jsou trilobitky+spodky i za tohoto počasí pro mě dostačující..na X-maxovi už mi tuhne úsměv :D
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 145
Registrován: 17 čer 2014, 12:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků