inza píše:Tak včera jsem si šel pro značky a dnes konečně mohl vyrazit (aspoň že nepršelo - nesněžilo). Je tedy pravda, že při teplotách mírně pod 0 nebo kolem 0 jsem žádného "kolegu" nepotkal, ale i tak super.
V porovnání s Varaderem se mi zdá, že jak přední, tak zadní pneu docela "klouže" a nedrží směr - např. na podélně zvlněném asfaltu - křižovatky a pruhy mezi autama zvládám tak tak - ale možná je to tím, že s Varanem bych se do některých míst nevydal, s tímto se bojím daleko míň. Svoji roli bude hrát určitě i velikost kol (na skútru s malýma kolama už jsem ale jezdil) a na konci dnešního ježdění jsem nafoukal pneu na to co tam má být (bylo tam málo). I ta namrzlá cesta určitě udělá svoje.
Možná hloupý dotaz. Jak je to s brzdami? Pokud brzdím pravou, přední tlumič pracuje na velký zdvih - levou výrazně tuhne. Takže pravá je přední a levá CBS? Také brzdit v zatáčce docela nejde - to s Varaderem lze úplně bez problémů (nebo jsem si jen nezvykl na chování scoota).
Takže do kolika stupňů (minimálně) jezdíte?
Škoda, že nejsi zdejší, jezdím celorok a občas by se parťák stejně střelenej hodil
Jak už tu padlo, nesrovnávej s moto. Maxoš má svoje a zrovna např. při předjíždění a následném návratu do pruhu přes střed, který je vždy lehce hrbatý se Silva zavlní. Jenže se zavlní a to je vše. Dál netancuje ani nerozhodí stopu. Takže s tím vždy počítej a je to cajk. Po roce to nebudeš řešit vůbec.. Nevím, jaké máš "papuče", ale když jsem dal new sadu, tak se Silva uklidnil o 90%. Takže pokud dojíždíš starý kaučuky, hod je po psovi a obuj hned new. Budeš překvapený!
Brzdy už tu kluci popsali, tak to je.. Pravá pouze přední kotouč a levá dual. (předek-zadek současně) V zatáčce nemáš co brzdit, ale když už musíš, jde to normálně. Chytnu brzdu v náklonu a brzdím.. Trošku začínám mít pocit, že by ten Tvůj Silva potřeboval prohlídnout..
Do kolika stupňů jezdím já? Na umrzlým sněhu a ledu nejedu, jinak pokud je holá cesta, jezdím i v mínus 15.. Ale krátký trasy.
Měj se