to bouska.t: dovolím si nesúhlasiť s tým že sa to nedá nasadiť nesprávne, keď sa chce, všetko sa dá
Po kúpe Silvera som si všimol nejaké divné pukanie od vidlice pri otáčaní riadidiel a znelo to ako pukanie plastu nie ako ložisko alebo niečo kovové. Po bližšom skúmaní som zistil, že pravý teleskop bol o 4-5cm hlbšie v okuliaroch ako ľavý a zachytával sa o plast, ktorý kryje odspodu priestor so svetlom. Pukanie samo o sebe by ma netrápilo, ale spôsobovalo to zasekávanie riadidiel a to už hraničilo s bezpečnosťou
najpravdepodobnejší scenár je, že "odborník" ktorý bývalému majiteľovi menil olej v teleskopoch za hustejší osadil pravý teleskop asi 4cm hlbšie ako mal byť
. Po rozborke a násednom zložení v správnej konfigurácií som zistil, že teleskopy fungujú ako majú, takže moja teória je že sa "odborník" pri práci zahrieval niečim a kým menil olej a skladal dokopy tak ešte ako tak bol pri vedomí, akurát pri zakladaní už musel mať asi 4,5 promile inak si neviem vysvetliť ako to dokázal...akurát ma mätie že som si to nevšimol pri skúšobnej jazde, ale až na 5ty deň od kúpy, ale nevadí, hlavne že je to v poriadku a konečne sa na Silverovi jazdí tak ako sa má na ňom jazdiť
A k poznámke že keď sa chce, všetko sa dá len toľko, že viete si niekto ešte predstaviť ako musel "odborník" nasúvať osku do kolesa keď jeden otvor v teleskope bol o 4-5 cm nižšie ako otvor na druhom teleskope? zatlačiť jeden do tretiny jeho pracovnej dráhy a potom to tam nejak nasilu natĺcť? Lebo presne v takom stave to bolo keď som to rozoberal.
niektorým mechanikom ozaj len na_rať do rúk a mesiac ich v vode nepustiť