Akože vylúčené to nie je...ale od pohľadu by laik povedal že nemá ani 25tis najazdenych...je to cukrík a ak to niekto stáčal z 200tis tak si dal sakra záležať aby to nebolo vidno...(stav väčšiny vecí čo som si všímal zodpovedá približne tým 38tis čo má na tachometri)
Skor by som to typoval na zanedbanie údržby bývalým majiteľom a 3 ročné parkovanie vonku s len sporadickým pojazdením (na kúpnej zmluve spred 3och rokov bolo len o 2500 km menej ako je sucasny stav)
Ale to je v podstate jedno...pokiaľ motor šlape ako hodinky (a zatiaľ šlape...klopem na drevo) tak nech ma pre mňa za mňa aj 500tis...
Skôr by som potreboval poradiť ako odstrániť tie drobnosti ktoré mi síce nijak výrazne nekazia radosť z jazdy, ale rád by som to mal na poriadku.
PS: to že som napísal že za 3 dni viac starostí ako radosti som myslel tak, že som kvoli tým nesvietiacim brzdovým svetlám neprešiel STK a tým pádom aj prevoz do servisu ku kamarátovi aj naspäť bol dosť stresujúca vec plus stres okolo prihlasovania atd atd... včera som silvera zobral na vylet z Banskej Bystrice cez Čertovicu do Liptovského Mikuláša a naspäť okolo Liptovskej Mary a cez Donovaly...kto tuto trasu pozná ten vie, že je to krásna trasa plná zákrut (cez dva horské prechody) a úsmev mi z tváre skoro nezliezol celých 200km
zatiaľ teda vôbec neľutujem že som šiel práve do silverwinga