Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
25 srp 2015, 11:12
Ahoj,
pomalu zvažuji přesedlat ze 125kové třídy a chlup výše a padl mi do oka právě tento skutr. Na mých 192 cm je myslím optimální. V součastnoti sedlám X-maxe a už bych si přeci jednom dopřál trochu toho pohodlí. Skutr mám primárně jako přibližovadlo do práce,jízdu po Brně s občasnými výlety do 150 km.S větším nájezem je to u X-maxe totiž už o záda
. Teď se akorát rozhoduji jestli pořídit SW400 nebo rovnokou 600 kilo.Přesedláním na vyšší obsah už bych se přeci jen mohl podívat někam dále a ne jenom kroužit okolo komína
a to i ve společnosti spolujezdce. Jak to vidíte pánové
nebo i dámy
25 srp 2015, 11:56
Mám 400 řekl bych že i pro dva to stačí,ale výkonu není nikdy dost.Jezdíme ve dvou běžně celkem 180 kg a v poho.S tou výškou už je to horší,mám 188cm a je to malý.Budu muset upravit sedačku ,ale každej je rostlej trochu jinak.Rozhodně na delší přesuny už bych vzal tu 600.Vypadá to že budu po zimě měnit taky za něco silnějšího.Mohl by být malinko měkčí,ale to je dáno kolama.Ale jinak maximální spokojenost,vzhled ,spolehlivost,úložné prostory.
25 srp 2015, 12:20
No jooo..holt jsem nějak moc vyrostl
...každopádně si myslím, že po přesedlání z X-maxe mi bude připadat každý skutr styl SW krásně pohodlný a na mou výšku dostačující. Jinak abych x-maxe nehanil.. taky není úplně tintítko
25 srp 2015, 16:52
Také měřím 190 a 600 SW je velmi pohodlná, natáhnu si i trochu nohy a řidítka jsou také tam kde mají být. To u jiných skutrů neplatí. U 650 Burgmana je pro nohy místa méně.Jen při brzdění trochu ujíždím dopředu, ale to nic není. Je to dáno tím, že není před sedlem nádrž, jako u klasických moto. Co se výkonu týče, brzy si zvyknete na každý silnější stroj.
Naposledy upravil
Koios dne 26 srp 2015, 16:13, celkově upraveno 1
25 srp 2015, 19:36
Jak tu Koios stránku zpět řešil to VINko, vzpomněl jsem si na sebe. Při koupi Winga jsem si připlatil za přepis, takže jsem dostal už i přepsanjý papíry a značku, nemusel jsem ni řešit, ale stejně mi vrtalo hlavou, kde je asi VIN, když na krku řízení, jak je u normálních motorek, být nemůže, protože je schovanej za plastama. Pak jsem našel štítek, ale stejně se mi to nezdálo, protože VIN musí být přece napevno vyražený. Volám prodávajícímu, a prý skútry mají jen ten štítek, na STK při přepisu nic jinýho vidět nechtěli. Vrtalo mi to hlavou ještě víc, tak jsem v manuálu našel, že VIN je fakt vyražený na speciální plošce na dolní rámové trubce. Tak tam s baterkou koukám, a.... VIN je jinej, než na štítku. Myslel jsem, že mě omejou. Už jsem to viděl, kradená motorka, peníze v háji... No, nakonec jsem ten spodní plast sundal, abych měl k VINku dobrej přístup a zjistil jsem, že je to O.K., některý číslice byly jen zanesený špínou, a jak jsem si na to svítil baterkou, tak to vypadalo jako jiný čísla. No ale byl to dobrej zážitek.
29 srp 2015, 19:48
Cont: prej vyrostl
Já mám 200 cm a SW je mi tak tak, Burgmana 650 mít nemohu. Doporučuji jít do 600, 400 pod tebou bude vypadat divně
30 srp 2015, 06:57
400 pod ním bude vypadat úplně stejně jak 600 .
31 srp 2015, 07:38
Ahoj,
tak mám za sebou testovací víkend. Postupně jsem si projel Buráka 650,Buráka 400,SW 600,X9 500 a jen jsem se utvrdil v tom, že SW je pro mě v tuto chvíli značka IDEAL. Burák byl sice ještě více pohodlnější, ale pro mé potřeby je to už velký "mastodont"
.
Teď už jenom najít hezký zachovalý kousek za rozumný peníz.
Nemá někdo z Vás v plánu se SWčka letos nebo na jaře zbavovat ?
edit: jaký názor máte na MOTOMAN Brno ?..mají k prodeji SW. Četl jsem na ně docela špatné recenze, ale staršího data
díky za postřehy
01 zář 2015, 11:22
Poradí někdo - mám 400-2007, když zapnu klíč zapalování, tak se rozsvítí potkávací světlo, to je ok, pak startuji a světlo po dobu startu zhasne, taky ok, ale jakmile motor naskočí, tak světlo zůstane nějakou chvíli zhasnuté, svítí jen ta malá parkovačka. Po nějaké chvíli, což je jak kdy 2 - 30 sekund se potkávací světlo opět rozsvítí a pak již je vše ok. Jen ta prodleva mezi nastartováním a opětovným rozsvícením je dlouhá. Dříve se světlo rozsvítilo prakticky ihned po nastartování, mám dojem, že při startování jen tzv. povadlo, ale ihned zase svítilo. Nyní je tam pauza. Zkoušel jsem dobít baterku - bez efektu, zkoušel jsem dát skútra na hl. stojan, nastartovat a přidat plyn, jestli to není v dobíjení - bez efektu. Prostě se světlo po chvíli samo rozsvítí, aniž by se se skútrem cokoliv dělalo, jako kdyby nějaké relé mělo pauzu. Jo, a když je ta pauza, tak nejde ani přepnout na dálkové, přepínač cvaká naprázdno, tma, žádná reakce, pouze jde světelné problikávání-výstražné. Má někdo s tímto zkušenost, proč vznikla taková pomlka svícení po nastartování? A jak o opravit. Prozatím zkusím ještě vyměnit žárovku, ale nevím, jestli to pomůže. Díky.
02 zář 2015, 09:25
typoval bych, že při startování to dost vycucne baterku a než altik došťouchne trochu elektriky do baterky, tak se to nesepne. Vzal bych měřák, změřil baterku před nastartováním a pak se zapnutým měřákem na baterce nastartoval.
02 zář 2015, 09:34
heliservis: Ze svetlo zhasne při startovani je ok, ale ze pak nesviti po nastartovani (i 20s) to je divne. SW po stisku tlacitka starteru automaticky vypina hlavni svetlo, ale hned po nastartovani opet sviti. Jetli není vadny ten spinac u starteru, ze obcas sepne, obcas mu to chvili trva. podotykam, ze jsem elektrikar, asi jako gynekolog.
02 zář 2015, 14:40
AHA, takže je mi už konečně jasné, že porodník není gynekolog !!!
06 zář 2015, 15:46
Nesundaval jste někdo spojku a nemáte rozkreslenej přípravek na stahování.Chtěl bych to přes zimu zkontrolovat.Co jsem koukal na you tube ,tak ty přípravky byly dva.
07 zář 2015, 13:34
Tak si predstavte, ze jsem dnes prisel do garaze a chtel jsem nekam jet a sve SW jsem nenatocil...
Zapnul jsem zapalovani, zastartoval, cvaklo relatko a vse zhaslo. Tak jsem znovu zapnul, vypnul zapalovani a uz se nic nerozsvitilo. Chvili jsem patral po zavade a pak ji objevil... Uplne povolenej sroub na kabelu u baterky. Tak jsem udelal par otacek krizovym sroubovakem a zase vse sviti, vrci a jede jak ma.
Takze, za dva roky a 40 000 km s SW prvni zavada. (nepocitam jednou prasklou zarovku u hlavniho svetla a jednou osvetleni RZ).