Nevíte někdo o nějakém šikovném mechanikovi z okolí Plzně,který by byl ochoten mi seřídit ventily na mém Silvroušovi.
Nechci to dávat do autorizovaného servizu (špatná zkušenost).
Slavek-xxx píše:Vcera jsem u SW vymenil vzduchovej filtr - byl pekne cernej, mimochodem. Ale pokud to nekdo z vas jeste nedelal, pripravte se na peknej voser. Musi se totiz celkem vyndat 23 sroubu! Sundava se zadni plast, nosic (?????), bocni plast, stupacka spolujezdce (musi se aspon povolit) a potom uz je volnej kryt filtru. Tady zabava ovsem teprve zacina, protoze kryt drzi na 12ti sroubech!!!! A aby toho nebylo malo, samotnej filtr pod krytem jeste drzi na jednom sroubu. Inzenyra, kterej toto vymyslel, patri povesit za koule do pruvanu... Uplne se desim toho, co me ceka pri vymene oleje...
Slavek-xxx píše:Mefisto> tak budto mas novejsi model, nebo nevim. Zadni plast musis sundat chca nechca, protoze je v nem sroub a navic jsou v nem zacvakly zobacky bocniho plastu. Kdyz jsem zkusil nesundat nosic, neslo s bocnim plastem hnout a koledoval jsem si o jeho prasknuti. Kdyz jsem nesundal drzak stupacky, neslo zase sundat kryt, protoze jeji spicka vadi. Je to jak jezek v kleci a rozhodne by to slo vyresit jinak.
Pravda, u TDMka se musela kvuli filtru sundat nadrz, kvuli baterce zase cast zadni brzdy nebo celej tlumic. Zlaty stary XJecko, vsechno rychle pristupny bez specialniho naradi. I kontrola ventilu je detska hra.
HALU píše:Mefisto - ak si dal iridiové sviečky, KN filter, laďák., pocítil si nejaký rozdiel vo výkone??????????
HALU píše:SLAVEK - hoď to sem, kde si objednal tú vzperu.....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků