Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
03 srp 2015, 16:36
Děkuji za radu, v češtině jsem na
http://www.motorkari.cz/motokatalog/hon ... ml#manualy v češtině jsou jen uživatelské příručky, servisní manuál je jen v němčině. Máte prosím někdo českou verzi? Německy neumím. Jarda.
12 srp 2015, 17:39
Asi to je spálená cívka ve statoru alternátoru. Vypadá to, že je to častý problém. Nejsou moc v nabídce náhradních dílů, oproti regulátoru dobíjení. Našel jsem jediný inzerát včetně rotoru za 3750 Kč. To jo dost drahé, je pravda, že nový stojí 11 500 Kč. Nechám cívku převinout, vyjde to mnohem levněji.
Jarda.
14 srp 2015, 08:16
tak se hlásím k majitelům silvouše. Trocha práce na něm bude, ale bude stát za to. 2008, ABS, motor s lambda sondou. Najel jsem pár km a spotřeba cca 4,1l.
14 srp 2015, 09:06
Tak jsem připevnil kufr a dál první jízdu ,kochačka okolníma vesnicema cca 100km.Poznatky z jízdy sedačka bude muset projít úpravou,prostě z ní sklouzávám ,po brzdění zůstává chvilku viset obložení,takže rozhýbat píst na zadku a nefunguje parkovací brzda. Jinak výkon na 400 dobrý,budem si na sebe zvykat než přemluvím svoji polovičku na nějaké cestovní enduro.[/IMG]
rps20150814_090548.jpg
[/IMG]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 srp 2015, 12:29
zdravím všetkých majiteľov Silverwinga, mal by som na Vás otázku:
Mám možnosť zadovážiť si tento scooter za veľmi priaznivú cenu (aj s prihlásením cca 1400€, jj je to dovoz). predáva to jedna firma ktorá dováža celkom dosť motoriek a zatiaľ som s nimi hovoril len cez telefón keďže sú cca 250km ďaleko. Predajca znie a správa sa celkom dôveryhodne a žiadne negatívne ohlasy som na nich nepočul. takže teda k veci:
siler je rok 2001 a má najazdených celkom dosť km. Celkom dosť znamená asi 107tis
predajca ale tvrdí, že motor šlape ako hodinky, nič neklepe ani nebúcha a že je dokonca po servise.Hondy by mali byť prakticky nesmrteľné a predajca mohol kľudne stočiť zo 107 na 40 a ak je naozaj v dobrom stave tak by som si to do smrti ani nevšimol ( + za čestnosť pokiaľ samozrejme nie je už stočená zo 177
), ale aj tak by som potreboval "požehnanie" že je dobrý nápad do toho oplatí ísť.
14 srp 2015, 12:36
Podivej se do meho podpisu a pochopis, ze není potreba resit km. Motor u SW je 2V a vydrzi podle mne nesmysl. POKUD SE MU DAVA TO CO MA A JAK MA. Coz samo u ojetiny z druhe ruky poznas tezko, ale pokud budes mit stesti, bude ti slouzit jeste dlouho.
14 srp 2015, 13:11
To som si presne aj ja myslel že 2V od hondy nemoze mať ešte po 100tis nejake problemy a u mňa bude oňho postarané ako sa patrí
keby sa to aspoň dalo poriadne popozerať pri kúpe ale čo na skútri človek vidí? plast a plast a ešte trochu plastu...ale tak snáď to bude ok bo silver je môj sen už dlhšie
ale aj tak....107tis? sa trochu bojim ale tuzba vozit sa na silverovi zatiaľ este stale vyhrava
pojdem to asi zajtra pozrieť aj keď kým tam dojdem na mojej X9 250 tak aj ostarnem
16 srp 2015, 19:26
tak jak, jsi majitelem?
17 srp 2015, 11:14
ešte nie...našiel som ešte jednu so 69tis za porovnateľnú cenu tak to teraz riešim tak trochu na dve strany
a čakám čo z toho vylezie.
momentálne som ešte majiteľom piaggia X9 250 ktoré som chcel pred kúpou predať (predsalen čo s dvoma skútrami pred panelákom) no a to sa mi zatiaľ nepodarilo tak si dávam trochu načas.
17 srp 2015, 16:33
Teď otázka jestli ten s 69 nemá víc jak ten s tema 107...
18 srp 2015, 20:43
pomoc
nemáte někdo tušení, zda se dá vyměnit žárovka podsvícení palubky??? nějak mi to pohaslo a než to rozeberu zjišťuju, jestli to jde a jaké případné žárovky do toho dát.
předem díky za info
20 srp 2015, 22:48
No takze svoj skuter som nepredal ale uz nie som ochotny dlhsie cakat tak som naskrabal peniazky a v sobotu idem pozriet silvera rv 2001. Kupovany na slovensku, prvy majitel, 70 tis km. Nejake kozmeticke vady ako chybajuci kryt na vyfuku a mierne zazltnute plexi ale inak by mal udajne byt po technickej stranke ok.
Na co by som si mal davat pri kupe pozor? Je nieco co si treba specialne dosledovat?
24 srp 2015, 20:26
Silvra mám 3 měsíce, najel jsem 2 000 km. Rozhodoval jsem se mezi Burgmanem Exekutive a Silvrem. Vyhrál Silver. Pohodlný pohodový motocykl a myslím, že proti Burgmanu bez výrobních závad. ( u starších ročníků-diesel efekt, ložiska kol )Tak jak to tu sleduji nic moc, kromě Gomba a Cibedy, nikdo nereaguje na poruchu alternátoru. Měl jsem také přepálené vinutí statoru. Silver má mnoho kontrolek, ale kontrolka dobíjení chybí. Tak si jedu a ani nevím, že nejde dobíjení. Byl jsem v Německu 100 km od domova. Po proměření jsem vyndal stator, přepálené vinutí. Nechal jsem převinout za 2000 Kč. Myslel jsem, že je příčinou přepálení, používání vyhřívaného oblečení připojeného přímo na póly baterie. Jak sleduji internet, přepálené vinutí je oproti poruše regulátoru dobíjení častější problém, takže připojené oblečení není příčinou. Mám Silvra 2004. Dle manuálu by měl být regulátor dobíjení vpravo vedle řídící jednotky ECM. Nic tam nemám. Hledal jsem po žlutých kabelech od alternátoru, ty končily ve svazku. Tak nevím kde regulátor dobíjení je. Moto mám dva měsíce a seznamuji se. Překvapilo mě i technické řešení uložení hřídele a jehlového ložiska kyvné vidlice na víku alternátoru. Poslední poznatek. Na STK mi sdělili, že od příštího roku se eviduje VIN fotografií a musí být vyražený na rámu. Silver má přinýtovaný štítek, to prý bude problém.
24 srp 2015, 21:13
nikdo jiný ti neodpověděl zřejmě proto, že nikdo jiný to u SW neřešil.
VIN je na rámu vyražené na rámu - uživatelská příručka strana 88 - nad horník kolínkem výfuku.
regulátor dobíjení je vedle (za) řídící jednotky, ta je vlevo.