Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 črc 2015, 14:10
Podtlaky se dělají jak na stříkačce tak na kerbecich. Podmínka je ta, že musí mit víc jak jeden válce. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
09 črc 2015, 11:29
Tak jsem se vratil z prodlouzeneho vikendu v rakouskych Alpach. Najeto cca 1500 km jizda ve dvou, nalozeny vetsinou okresky 50-110 a na dalnicich pri ceste tam a zpet 110-130. nejnizsi spotreba 4,14 a nejvyssi 4,42l dlouhodoba prumerna spotreba 4,29l jezdilo se na pohodu a plynule. Podotykam, ze je to 2009 s lambdou.
09 črc 2015, 12:18
Tak to je krásný, jsem zvědavej jestli nám ta 400 bude stačit.
12 črc 2015, 22:30
Chlapi chtěl jsem dneska sundat přední vidle a vyměnit olej. Nepovedlo se mi povolit ty 4 šrouby co je drží. Jak jste to kdo sundali? dostanu se k nim jen zespodu, nechce se mi to celý odkrytovat. díky za radu.
13 črc 2015, 06:06
Ja sem je povoloval ze spodu, pamatuju si že to šlo taky dost blbě, a velkou Golou a silou se nakonec podařilo....
13 črc 2015, 09:01
Já také tak. Ráčnu s ořechem jsem tam nedostal, ale "prstýnek" už ano. Na stranový klíč byly šrouby moc utažené.. Sundat brzdič, blatník, kolo. Natočit do správného místa aby šel nasadit klíč a vidle byly za půl hod venku
13 črc 2015, 15:36
Tak ty průhledné blástry nevydržely moc dlouho. Plast je moc tvrdý a křehký. Praskly mi v úchytu cca po jednom měsíci každodeního použivani. Osvědčily se výborně tudíž budu hledat náhradu nějakých spolehlivějších kde není plast tak křehký a bude ohébnější...
Pavel 72 píše:Tak se vracím k těm blástrum. Namontované ty průhledné. Uchyceni v pohodě. Akorát jsem je musel propojit mezi dva 4 cm plíšky Vedená pod spodní uchyceni šroubku brzdových páček.. Vzhledově neruší - fungují výborně
14 črc 2015, 08:15
Nevíte někdo jaká gramáž válečků přijde na FJS 400.Chtěl bych to povyměňovat všechno.Jede to max 130.Ještě přemýšlím jestli by se nevyplatilo koupit rovnou celý variator od Malossi.Má to někdo na.svém stroji,vyplatí se investovat.
14 črc 2015, 11:06
Nevyplatilo. 130 je dost malo. o bude asi nekde neco spatne. Z vlastni zkusenosti muzu rici, ze vymenou valecku, voditek a remene ti nijak zasadne dynamika nevzroste. Spise se to ztisi, bude to takove festovnejsi a nepatrne se ti snizi provozni otacky.
Naposledy upravil
janon dne 14 črc 2015, 11:11, celkově upraveno 1
14 črc 2015, 11:09
Určitě to rozhodim a kouknu v jakém je to stavu,myslel jsem jen kdybych musel jít do variatoru ,tak do kterého a proč.
14 črc 2015, 11:15
Ja jsem od jakziva odpurce tunigovych variatoru. Vetsinou to zvysi pracovni otacky a je to celkove takove tocivejsi a ikdyz to diky vyssim otackam zlepsi castecne prubeho vykonu, tak mi to nikdy nevyhovovalo.A to nemluvim o zvyseni spotreby.
Naposledy upravil
janon dne 14 črc 2015, 22:53, celkově upraveno 1
14 črc 2015, 11:22
Vím četl jsem od tebe všechny příspěvky a byla to fuška.Máš s tím dost zkušeností a tak beru odpověď jako bernou.Má to najeto 44 takže před výměnou řemene tak tomu dám i válečky a kontrasku a kontrola spojky.Pak by se ta rychlost měla snad zlepšit.Dám pak vědět.Díkes
14 črc 2015, 15:37
rfarsky píše:Nevíte někdo jaká gramáž válečků přijde na FJS 400.Chtěl bych to povyměňovat všechno.Jede to max 130.Ještě přemýšlím jestli by se nevyplatilo koupit rovnou celý variator od Malossi.Má to někdo na.svém stroji,vyplatí se investovat.
Válečky: Honda SilverWing 400 28x 20 26g
14 črc 2015, 15:42
To není velký rozdíl v gramáži oproti 600.Ale půjdu do nových ať je to komplet.Díkes
Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 črc 2015, 07:35, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
14 črc 2015, 22:55
Nesmis zapomenout, ze je to 8x2g navic, coz ve vysledku je 16g a to uz neni zase tak malo.