Potvrzuji tvé slova o výdrži origo válečků . Loni jsem je taky měnil , koupil jsem si MALOSSI na výměnu , a když jsem to rozdělal tak jsem čuměl že ty původní byli jako nový . Žádná ploška . Stačilo je otřít hadrem , dát do škatulky a byli jak vzitý z pultu na prodejně .
Ale dal jsem tam ty MALOSSI a tady ty mám schovaný na další výměnu
Stejnou zkušenost jsem měl i s origo válečkama na Burgmanovi .
To prokluzování při prudké akceleraci může mít na svědomí i "unavená" kontrastka . Mě to udělalo občas i po výměně řemene . Jel jsem těch cca 120 km/h , přidal jsem , a udělalo to něco jak když u auta ( nebo moto ) proklouzne spojka . Otáčky šli nahoru rychle a rychlost pomalu lezla . Po výměně kontrastky je to cajk . Zajímavý je že u Burgmana byla původní i po 100 000 km , u Winga jsem ji měnil zhruba při 55 000 km .