janon píše:Lee-haney: Zajimave. Je to potvrzene z relevantnich zdroju? Moc se mi to nezda, ale nehadam se. Ale pokud by to bylo spojene s ŘJ a porovnavalo to rychlost versus otacky, tak pak by si tu kontrolku musel rozsvitit i treba pri vytoceni na hlavnim stojanu. Ale je to zajimave a pokud ti tuto info potvrdila sama Honda, pak beru zpet.
Je to potvrzené z vícero autorizovaných servisu nezávisle na sobě.
Cituji:kontrolku rozsvítí řidici jednotka. Vstupní signály jdou ze snímače polohy klikoveho hřídele (otáček) a čidla rychlosti, plus ujetych kilometru.
Tohle mi prakticky napsaly oba servisy.
To ze to tak bude potvrzuje i vyřešeny problém který jsem měl ja. Ta váha valecku totiž dělala rozdílné otácky vůči rychlosti a samozřejmě se ten rozdíl projevil nejvíc při maximálních rychlostech a tam se mi ta kontrolka taky rozsvecovala. Jednotka to proste vyhodnotila za chybu protoze to asi přesahovalo povolené odchylky.
Nejsem mechanik jen proste píši svou zkušenost…
Jen bych dodal ze se jednalo o 4stovku a ne 6kilo. Také bych dodal ze to nejspíš nebude dělat při rozdílu váhy valecku oproti originálu třeba do 2 gr.( tohle je jen odhad) proste si myslím ze řidici jednotka ma vymezené nějaké odchylky při výpočtu a když to přesáhne nějakou cifru tak už to vyhodnotí jako chybu.