Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 led 2014, 22:15
Jdeš na to špatně kamaráde a dokud ty válečky nevyndáš a nezvážíš,tak je nesmysl kupovat jiné. Vyndam,zvážim,zjistim že jsou lehké,motor jde brzo do omezovače a problem je na světě. Jinak je to váleček jako váleček,ať je to origo nebo neorigo,skútr nic takového nepozná. Celou dobu ti píšu ať je zvážíš,což může být jediný problem s válečkama,pokud mají správný rozměr.
Možná když se ti do toho nechce,by pomohlo natočit video zrychlení a kolik při tom motor točí a ostatní ti třeba řeknou hele točí ti to moc,nebo točí ti to stejně jako nám atd....Prostě něco zkusit,než hned kupovat cokoliv,aniž by jsi měl ověřeno že to tím je.
10 led 2014, 22:49
No,ale je otázka kolik budou vážit když mají najeté 10000km a jak budou vypadat.Já nevím,nemám představu k jak velkému opotřebení tam dochází.
Jinak souhlasím že tvůj nápad je nejkepší,jen je prostě problém že to momentálně nemám jak udělat,každopádně to zkusím ještě nějak pořešit.Pokud jde o ty otáčky a rychlost tak jediné co vím je to že skutra jsem dostal na nějakých +- 150 km/h tachometrových při otáčkách na hranici mezi těma běžnýma a červenýma.No prostě si myslím že ta rychlost odpovídá maximálce tohohle skutru,i ikdyž to by zas znamenalo že je vše v pořádku a chyba je jinde no.Uvidíme,zkusím to teda nějak pořešit to zvážení válečku.Jen jsem chtěl vědět zda se s tím někdo nesetkal.
12 led 2014, 23:42
to Lee-haney
ahoj , od tunera je to dobrá rada . Podle mých zkušeností se variomatic rozsvěcí na základě výpočtu otáček a rychlosti.Kdyby to bylo jen tupý počítadlo tak se po vynulování ,což děláš tím podržením obou tlačítek pod tacho, už nerozsvítí další 24000 km. A úbytek váhy válečků je minimální , opotřebovává se jen plast z kterýho jsou , váhu zajišťuje kov kterej je v nich a když tuníš variátor můžeš odbroušením získat lehčí válečky. No a až bude tepleji klidně zajeď uděláme to spolu je to na hoďku i s kafem.
17 led 2014, 21:28
Ahoj,jo já souhlasím že je to dobrá rada.Už jsem to i rozebral a zjistil jsem že jsou tam válečky 18 gramů.Tuner psal něco o 26gramech a tuhle gramáž mají napsanou i v náhradě na scootlandu.Jenomže tahle gramáž je psaná pro silwer winga 600,ale já mám 400.Zkoušel jsem kontaktovat jednoho prodejce co prodává celý variátor právě z ročníku co mám já a on mi řekl že ty válečky co tam jsou mají 23 gramů a myslí si že jsou to ještě ty originální.Ale 100% to říct taky nemůže.Jde o to že bych potřeboval vědět kolik váží ty originály.Kamarád se byl za mě zeptat u nás v Hondě servise,ale stále tam není kvůli sezoní práci servisman a ten prodavač co mu našel ten díl v počítači řekl že tam váha není napsaná a prý nebyla,protože mu ukazoval i monitor kde to bylo vypsané.
Zkoušel jsem kontaktovat i ty servisy co se mi ozvaly na ten dotaz ohledně co by to mohlo být,ale už se na tuhle otázku neozvaly a je právě problém že prostě nemám vůbec představu kde bych mohl zjistit kolik váží válečky na FSJ 400 rok 2006.
Asi se fakt hecnu a koupím ty originály.Ale za ty dám 1800 a to se mi moc nechce.Kdyby se daly někde sehnat levnějc,ale nevím kde.Ta vada je navíc jen estetická a nemá vliv na jízdní vlastnosti,ale hodlám to prodat a problém je ten že těžko někomu vysvětlím že se jedná jen o závadu toho že jsou tam neoriginální válečky s jinou váhou,byť mám fakturu od vyměny řemene i válečků.
Každopádně díky za nabídku a ochotu.
19 led 2014, 23:34
Ahoj , nemáte někdo zkušenosti i z doslechu , co by udělalo zdvižení zadku? Napadlo mne dát dozadu silnější tlumiče a o kousek delší tak do 5ti cm , očekávám od toho , že bych nešel na dorazy , ale neumím si představit co by to udělalo , protože to znamená zkrácení rozvoru , sice asi malé , ale nevím jak by se to podepsalo na zatáčení . N o a vyšší tuhost tlumičů jestli by nezlobila při průjezdu zatáčky s nerovnostmi. Jinak avizovaný varánek nebude , jednak ten vyhlídnutej už je prodanej a taky finance si žijou neřiditelným způsobem , takže zůstanu rád mezi vámi.
20 led 2014, 12:20
Tak jsem dnes volal p. Gorčákovi ohledně repase té vzpěry pod sedlem, firma funguje a vzpěru zrepasuje (cena je 150,- + poštovný). Ptal jsem se ho, jak s tím tlakem a říkal, že pokud tam není nic napsáno (jako že na mé vzpěře není), tak mi tam nafouká, kolik si napíšu, tak to zkusím na 200 N.
28 led 2014, 12:39
Ahoj ,chtěl bych si pořídit tento velký stroj tak se obracím na vás zkušené, co na to řikáte?
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/252447-fjs-600-silver-wing-super-stav.html
28 led 2014, 13:14
Pepo, dle foto vypadá moc pěkně, můžu ho tento čtvrtek zkouknout, pojedu okolo.
Mě osobně se líbí ze současných bazarových nabídek
TENTO černý pták, je to novější model, jeden z posledních, bude méně žrát, majitelé potvrdí.
Kufr by jsi musel dokoupit podle svého uvážení.
28 led 2014, 13:14
No Pepo, jedno je jistý, klikovka na něj bude dražší než na "dědu"
28 led 2014, 13:17
Nebude potřeba
28 led 2014, 13:19
Vtip
Jinak to vypadá, že Pepa shání 600 a ta černá v inzerátu je 400. Při prakticky stejné hmotnosti o moc méně než starší ročník šestistovky žrát nebude
28 led 2014, 13:38
Chtěl bych už 600ccm ať nemam už kam šplhat.
Angel si to musel vyzkoušet všechno až skončil u 650
28 led 2014, 14:52
Sorry, přehlédl jsem 400cc, vím ale jistě že poslední modely SW600, tuším že od roku 2006-2007 braly určitě méně, měl jsem ho taky, to víte.
Liší se vzhledově snad jen plasty s kastlíky pod řídítky, nemá je v barvě moto a ještě právě jiným vstřikováním.
28 led 2014, 17:48
Liberec !
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/24 ... g-600.htmlTady taky pěknej kousek
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/24 ... g-600.htmlTakhle podle mě vypadá podezřelý kus
http://mototrade.cz/cz/honda-fjs-600-silver-wing_1571/ (černý vidle, černé z.tlumiče = to měli myslím jen 400ccm, novější horní plasty kaslíků u r.2002 ??)
Taky pěknej
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 86131.htmlAle z aktuální nabídky je ten cos vybral asi TOP
28 led 2014, 18:17
Jo.... tak liberec jsem nenašel, mam to u nosu a nevidim, dobře zaměřim se na něj.
Děkuju za odkazy!