Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 led 2014, 22:28
Zdar, lidi, co dáváte za olej do SW? Chystám se na první výměnu oleje a ještě olej v zadním převodu.
Budu rád, když poradíte co tam dát.
Díky
07 led 2014, 08:06
Olej do motoru tento :
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-oleje/castrol-power-1-gps-4t-10w-40-4l-stitek-castrol/respektive balení litrový ->
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-oleje/castrol-power-1-gps-4t-10w-40-1l/Filtr olejový :
http://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/olejovy-filtr-mann-mw64-1-mf-mw64-1/Už pár let nakupuju od nich oleje , filtry , ND na auta a zrovna mají i motocyklové oleje a i filtr na SW , tak jsem to bral tam . Rovnou tři filtry a osm litrů oleje . Při mojem nájezdu to je hned pryč .
Do převodů nevím co .
Teď se chystám ještě na výměnu vzduchovýho filtru . Vypadá to na celkem velký odstrojení zadní části
Je to tak ? Jen nastiňte co všechno musí dolů než se dostanu na vzduch. filtr ....
07 led 2014, 09:25
Michale, kdysi jsem na maxiky hazel odkaz na dilenskej manual - tam urcite bude jak se dostat ke vzduchovymu filtru. Kdybys to nenasel napis, a ja ti to hodim do mailu.
edit:
tu a odkaz je funkcni. Je to sice v nemcine, ale obrazek nekdy vyda za tisic slov
07 led 2014, 10:19
Vzduchový je celkem v klidu, ale mohlo by to být rychlejší. Musí dolů zadní kryt světel, sundat stupačku spolujezdce, zadní bočnici a pak asi 10 šroubků přímo na krytu filtru. Celkem práce s výměnou tak půl hodky
07 led 2014, 10:35
Díky kluci .
Takže u mě hoďka a půl . Já tam mám ještě ty držáky kufrů , a to "chromovaný lešení"
07 led 2014, 10:40
Tak to lešení to opravdu asi neurychlí:-) Taky díky za odkazy
07 led 2014, 10:48
Do převodů obecně hypiodní olej. Ovšem v servisním manuálu výrobce uvádí olej 10W40, stejný jako do motoru. Já tam měl hypiod, jiní 10W40. A jezdí to všem
Servisní manuál na FJS mohu poskytnout.
07 led 2014, 13:12
Hmmm,jenže neni 10w40 jako 10w40....oni jsou taky převodové oleje s touto specifikací,proto bych motorový olej do převodů a opačně opravdu nelil,pokud tam jsou oddělené náplně....
Takže spíš kouknout jaké normy jsou potřeba.
_vyr_24repsol-transmisiones-10W40.jpeg
_vyr_19repsol-4T-syntetika-10W40.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
07 led 2014, 13:45
angel2904 píše:Do převodů obecně hypiodní olej. Ovšem v servisním manuálu výrobce uvádí olej 10W40, stejný jako do motoru. Já tam měl hypiod, jiní 10W40. A jezdí to všem
Servisní manuál na FJS mohu poskytnout.
Hypoidní snad jen pro hypoidní soukolí, ne? A to se mi nezdá, že by výrobci dopřávali skútrům. I když možná těžkotonážní Hondě jo.
07 led 2014, 13:51
No jo, jasný.. Bylo myšleno jako, že do převodu na FJS, a tedy i pro jiné těžší maxíky. Když jsem řešil to samé já, 4 z 5 servisů či servismanů mi doporučili hypoidní olej. O to víc mě překvapilo, že výrobce uvádí v servisním manuálnu 10W40. Jsem vyučený autař a od malička k tomu mám blízko, ale nikdy by mě nenapadlo lít do jakékoliv převodovky (obecně převodů) motorový olej např. zmíněný 10W40. Netřeba rozváděti více - diskuze zde o mnoho stran dříve
07 led 2014, 17:28
Do motoru Castrol 10W40, nebo Castrol EDGE 5W30 a do zadniho prevodu prevodovy Castrol EPX 90 (tak nejak se to jmenuje).
07 led 2014, 23:11
Ahoj všem kdo by se chtěl okufrovat tak přikládám odkaz , no pravda ta cena , ale na léto budou.
http://www.motokufry-am.cz/motokufry/es ... fru-7811ST
10 led 2014, 13:15
To je teda opravdu ranec a hlavně to asi pasuje jen na nový SW-T400/600...
10 led 2014, 21:38
Zdravím vás pánové.Měl bych na vás technický dotaz.Prodávám Honda FJS 400 Silver Wing.Řeším tam jeden záhadný problém.Vím že tohle je tema na 600,ale tahle věc bude u obou kubatur asi stejná.Už jsem to řešil zde na foru v problémech skutrů,ale tam se ozvalo málo lidí tak to zkusím zde,třeba se s tím někdo již setkal.
Takže u tohohle skutru se při maximálních rychlostech,ted když je chladno a nebo když se jede do kopce i v rychlostech kolem 120km/h rozsvítí kontrolka v-matic,kterou zhasnu vždy podle návodu,ale rožne se opět v případech které jsem napsal.Skutr jsem kupoval od kamaráda který při jeho koupi nechal vyměnit válečky a řemen variátoru.A tenhle problém dělal hned po výměně.Řemen je originál,ale válečky jsou v náhradě kvůli ceně a mechanik mu údajně řekl že to dělají právě neoriginální válečky variátoru.Nedávno jsem psal i do jiných autorizovaných servisů honda a zde mi bylo řečeno že kontrolka V-matic funguje na principu počítadla ujetých kilometrů,ale také že vstupní signály jdou ze snímače polohy klikového hřídele (otáček) a čidla rychlosti.A tudíž pokud ty válečky v náhradě mají asi jiné parametry a nebo váhu tak by ten rozdíl chování v maximálních rychlostech mohla ta řídící jednotka vyhodnotit jako závadu a nebo prostě že něco nesedí a rozsvítí kontrolku V-matic.No prostě mi bylo řečeno že to můžou způsobovat neoriginální díly na variátoru a že první co bych měl zkusit je vyměnit za originál.Aby to nebylo špatně pochopeno,není to myšleno tak že orinál díl má v sobě nějaký čip a v motorce je čidlo co ho rozpozná.Je to vyloženě myšleno tak že třeba otáčky nesedí na rychlost,může tam být třeba minimální odchylka a už to vyhodnocuje jako chybu.
Ve vedlejším téma mi bylo poraděno že si mám změřit řemen a válečky ,že se mohl prostě servisman splést a dát tam něco jiného.Řekl bych že řemen jelikož je originál tak tam bude určo jak má být,ale u těch válečků jelikož jsou v náhradě bych možná i věřil že se splést mohl.A nebo je prostě pravda že ty neoriginál to prostě dělají že se chovají trochu jinak jak original.
O co mi tedy jde.Skutr jezdí podle mě normálně,není tam nic slyšet a nebo něco co by naznačovalo chybu či závadu a tudíž jsem kamarádovi věřil že verze s neoriginal válečkama je pravdivá.Jenomže teď skutr prodávám a i když prostě kupujícímu řeknu verzi co mám a tuto verzi jsem schopen doložit i fakturou o výměně řemene a válečků+ odpověďma na email z jiných autorizovaných servisů tak stále tahle věc prostě působí nedůvěryhodně ať se budu snažit sebevíc.
Možná bych byl i ochoten ty original válečky koupit,ale cena 1800 plus práce mě trochu odrazuje na to že stávající válečky mají najeté jen 10tisíc a navíc motorku prodávám a nechci do ni investovat pokud to není nutné.Stačí že jsem ji nachystal na prodej novýma gumama,olejem,filtrem,vzduchovým filtrem.
Zajímá mě tedy zda se s tímhle problémem někdo nesetkal.Zajímá mě i názor lidí co už měnili válečky variátoru a šli kvůli ceně do náhrady.Zda jim to nedělalo v maximálkách nebo větším zatížení v kopci.
Na rovinu říkám že momentálně jsem ochotný to třeba zkusit tím že bych koupil válečky v náhradě,které snad mají stejnou váhu a rozměr a budu vycházet z předpokladu že servisman se spletl a dal tam jiné,jenomže pak nastává varianta že i když budou prakticky totožné tak se to rozsvítí zas a stejně nebudu mít jistotu že ten original se prostě v něčem pořád neliší a vyhodím cca 600 + práce jen tak do větru.
No prostě za jakékoliv další návrhy či nápady a nebo pokud se s tím někdo setkal ,tak budu rád a děkuju za jakoukoliv reakci.