Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Losky » 06 led 2014, 22:28

Zdar, lidi, co dáváte za olej do SW? Chystám se na první výměnu oleje a ještě olej v zadním převodu.
Budu rád, když poradíte co tam dát.
Díky
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod MP » 07 led 2014, 08:06

Olej do motoru tento :
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-oleje/castrol-power-1-gps-4t-10w-40-4l-stitek-castrol/
respektive balení litrový ->
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-oleje/castrol-power-1-gps-4t-10w-40-1l/
Filtr olejový :
http://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/olejovy-filtr-mann-mw64-1-mf-mw64-1/

Už pár let nakupuju od nich oleje , filtry , ND na auta a zrovna mají i motocyklové oleje a i filtr na SW , tak jsem to bral tam . Rovnou tři filtry a osm litrů oleje . Při mojem nájezdu to je hned pryč .
Do převodů nevím co .

Teď se chystám ještě na výměnu vzduchovýho filtru . Vypadá to na celkem velký odstrojení zadní části :-(
Je to tak ? Jen nastiňte co všechno musí dolů než se dostanu na vzduch. filtr ....
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod lonewolf » 07 led 2014, 09:25

Michale, kdysi jsem na maxiky hazel odkaz na dilenskej manual - tam urcite bude jak se dostat ke vzduchovymu filtru. Kdybys to nenasel napis, a ja ti to hodim do mailu.

edit: tu a odkaz je funkcni. Je to sice v nemcine, ale obrazek nekdy vyda za tisic slov :D
Na skutrforum chodim malo nebo spis vubec. Kdyby mel na me nekdo dotaz ohledne skutru ci cestovani na nem - byvam k zastizeni na maxikach nebo na motorkarich. Diky za pochopeni.
Uživatelský avatar
lonewolf

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 09 říj 2008, 11:46
Skútr / moto: BMW C650GT

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Losky » 07 led 2014, 10:19

Vzduchový je celkem v klidu, ale mohlo by to být rychlejší. Musí dolů zadní kryt světel, sundat stupačku spolujezdce, zadní bočnici a pak asi 10 šroubků přímo na krytu filtru. Celkem práce s výměnou tak půl hodky
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod MP » 07 led 2014, 10:35

Díky kluci .
Takže u mě hoďka a půl . Já tam mám ještě ty držáky kufrů , a to "chromovaný lešení"
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Losky » 07 led 2014, 10:40

Tak to lešení to opravdu asi neurychlí:-) Taky díky za odkazy
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod angel2904 » 07 led 2014, 10:48

Do převodů obecně hypiodní olej. Ovšem v servisním manuálu výrobce uvádí olej 10W40, stejný jako do motoru. Já tam měl hypiod, jiní 10W40. A jezdí to všem :wink: Servisní manuál na FJS mohu poskytnout.
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod TUNER » 07 led 2014, 13:12

Hmmm,jenže neni 10w40 jako 10w40....oni jsou taky převodové oleje s touto specifikací,proto bych motorový olej do převodů a opačně opravdu nelil,pokud tam jsou oddělené náplně.... ;-) Takže spíš kouknout jaké normy jsou potřeba.
_vyr_24repsol-transmisiones-10W40.jpeg
_vyr_19repsol-4T-syntetika-10W40.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod HonzaR » 07 led 2014, 13:45

angel2904 píše:Do převodů obecně hypiodní olej. Ovšem v servisním manuálu výrobce uvádí olej 10W40, stejný jako do motoru. Já tam měl hypiod, jiní 10W40. A jezdí to všem :wink: Servisní manuál na FJS mohu poskytnout.


Hypoidní snad jen pro hypoidní soukolí, ne? A to se mi nezdá, že by výrobci dopřávali skútrům. I když možná těžkotonážní Hondě jo. :D
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod angel2904 » 07 led 2014, 13:51

No jo, jasný.. Bylo myšleno jako, že do převodu na FJS, a tedy i pro jiné těžší maxíky. Když jsem řešil to samé já, 4 z 5 servisů či servismanů mi doporučili hypoidní olej. O to víc mě překvapilo, že výrobce uvádí v servisním manuálnu 10W40. Jsem vyučený autař a od malička k tomu mám blízko, ale nikdy by mě nenapadlo lít do jakékoliv převodovky (obecně převodů) motorový olej např. zmíněný 10W40. Netřeba rozváděti více - diskuze zde o mnoho stran dříve :idea: :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod janon » 07 led 2014, 17:28

Do motoru Castrol 10W40, nebo Castrol EDGE 5W30 a do zadniho prevodu prevodovy Castrol EPX 90 (tak nejak se to jmenuje).
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Losky » 07 led 2014, 18:23

Takže:

Převodový
http://www.autodily-cardo.cz/prevodove- ... 80w-90-1l/

Motorový
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-o ... 10w-40-1l/

Filtr
http://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/o ... mf-mw64-1/

Jo, kde kupujete ty těsnící nové gumové kroužky? Jeden je u toho převodu, asi napouštěcí šroub.

Díky
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod SAM K400 » 07 led 2014, 23:11

Ahoj všem kdo by se chtěl okufrovat tak přikládám odkaz , no pravda ta cena , ale na léto budou.
http://www.motokufry-am.cz/motokufry/es ... fru-7811ST
Muž na skůtru dokáže cokoli.
SAM K400

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 16 bře 2011, 09:24
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Honda FSJ 600 Silver Wing

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Energy » 10 led 2014, 13:15

To je teda opravdu ranec a hlavně to asi pasuje jen na nový SW-T400/600...
Pavel
Uživatelský avatar
Energy

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 247
Registrován: 28 zář 2010, 17:49
Bydliště: Slatiňany
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing r.v. 2002
Tuning / úpravy: pancéřové hadičky přední brzdy, vyhřívané rukojeti, výstražné blinkry, držák navi, přídavné digitální tacho

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

Příspěvekod Lee-haney » 10 led 2014, 21:38

Zdravím vás pánové.Měl bych na vás technický dotaz.Prodávám Honda FJS 400 Silver Wing.Řeším tam jeden záhadný problém.Vím že tohle je tema na 600,ale tahle věc bude u obou kubatur asi stejná.Už jsem to řešil zde na foru v problémech skutrů,ale tam se ozvalo málo lidí tak to zkusím zde,třeba se s tím někdo již setkal.
Takže u tohohle skutru se při maximálních rychlostech,ted když je chladno a nebo když se jede do kopce i v rychlostech kolem 120km/h rozsvítí kontrolka v-matic,kterou zhasnu vždy podle návodu,ale rožne se opět v případech které jsem napsal.Skutr jsem kupoval od kamaráda který při jeho koupi nechal vyměnit válečky a řemen variátoru.A tenhle problém dělal hned po výměně.Řemen je originál,ale válečky jsou v náhradě kvůli ceně a mechanik mu údajně řekl že to dělají právě neoriginální válečky variátoru.Nedávno jsem psal i do jiných autorizovaných servisů honda a zde mi bylo řečeno že kontrolka V-matic funguje na principu počítadla ujetých kilometrů,ale také že vstupní signály jdou ze snímače polohy klikového hřídele (otáček) a čidla rychlosti.A tudíž pokud ty válečky v náhradě mají asi jiné parametry a nebo váhu tak by ten rozdíl chování v maximálních rychlostech mohla ta řídící jednotka vyhodnotit jako závadu a nebo prostě že něco nesedí a rozsvítí kontrolku V-matic.No prostě mi bylo řečeno že to můžou způsobovat neoriginální díly na variátoru a že první co bych měl zkusit je vyměnit za originál.Aby to nebylo špatně pochopeno,není to myšleno tak že orinál díl má v sobě nějaký čip a v motorce je čidlo co ho rozpozná.Je to vyloženě myšleno tak že třeba otáčky nesedí na rychlost,může tam být třeba minimální odchylka a už to vyhodnocuje jako chybu.
Ve vedlejším téma mi bylo poraděno že si mám změřit řemen a válečky ,že se mohl prostě servisman splést a dát tam něco jiného.Řekl bych že řemen jelikož je originál tak tam bude určo jak má být,ale u těch válečků jelikož jsou v náhradě bych možná i věřil že se splést mohl.A nebo je prostě pravda že ty neoriginál to prostě dělají že se chovají trochu jinak jak original.
O co mi tedy jde.Skutr jezdí podle mě normálně,není tam nic slyšet a nebo něco co by naznačovalo chybu či závadu a tudíž jsem kamarádovi věřil že verze s neoriginal válečkama je pravdivá.Jenomže teď skutr prodávám a i když prostě kupujícímu řeknu verzi co mám a tuto verzi jsem schopen doložit i fakturou o výměně řemene a válečků+ odpověďma na email z jiných autorizovaných servisů tak stále tahle věc prostě působí nedůvěryhodně ať se budu snažit sebevíc.
Možná bych byl i ochoten ty original válečky koupit,ale cena 1800 plus práce mě trochu odrazuje na to že stávající válečky mají najeté jen 10tisíc a navíc motorku prodávám a nechci do ni investovat pokud to není nutné.Stačí že jsem ji nachystal na prodej novýma gumama,olejem,filtrem,vzduchovým filtrem.
Zajímá mě tedy zda se s tímhle problémem někdo nesetkal.Zajímá mě i názor lidí co už měnili válečky variátoru a šli kvůli ceně do náhrady.Zda jim to nedělalo v maximálkách nebo větším zatížení v kopci.
Na rovinu říkám že momentálně jsem ochotný to třeba zkusit tím že bych koupil válečky v náhradě,které snad mají stejnou váhu a rozměr a budu vycházet z předpokladu že servisman se spletl a dal tam jiné,jenomže pak nastává varianta že i když budou prakticky totožné tak se to rozsvítí zas a stejně nebudu mít jistotu že ten original se prostě v něčem pořád neliší a vyhodím cca 600 + práce jen tak do větru.
No prostě za jakékoliv další návrhy či nápady a nebo pokud se s tím někdo setkal ,tak budu rád a děkuju za jakoukoliv reakci.
Lee-haney

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 03 bře 2013, 13:05

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

cron