Ona je trochu jiná ta cena ceníková a pak ta prodejní.
Tolikrát zde zmíněná SW-T400 má aktuální ceníkovku 185000,- ale popravdě řečeno - vždy když jsem slyšel ceny reálně prodejní nových kusů, tak to bylo v rozmezí 160-170000,-
Hodně z vás tady říká "proboha, to už si radši připlatím za SW-T400" - trošičku se zde projevuje naše Čecháčkovská povaha "utrhnout za jistou cenu co největší kus".
Né každej totiž úplně nutně hledá čtvrt tunovou krávu. Tenhle model má určitě smysl (a to jsem anti Honďák ) a rozhodně si to svoje kupce najde. To, jestli se v ČR prodaj nebo neprodaj 3ks, to je Hondě úplně ukradený. Jsou trhy kde se jich prodá mraky.
Dám názorný příklad:
Jsem člověk, co shání městského+příměstského skútra s obsahem kolem 300ccm (výkonu i krouťáku dostatek pro běžné rychlosti), s "příznivou váhou" a nechci na tom sedět jenom jak na židli a chci si natáhnout nohy při delších přesunech. Skútr s těmito parametry do nedávna v portfoliu Hondy prostě nebyl, Hondě tam chyběl, tak ho tam prostě doplnila. Měli mezeru v oblasti trhu třeba kolem Xcitinga/Downtowna 300, Burgmana 400, Majesty 400 apod. tak jí doplnili. Výkon je sice menší než u SH300i, ale hodnota krouťáku je téměř shodná. Motor prostě bude jenom jinak naladěnej - jako je v poslední době u Hondy zvykem, na spotřebu.