Jarov servis nebrat, pripada mi, ze ty motorky delaji je z nutnosti. Jednou jsem vznesl na Jarove dotaz na dodatecnou montaz varovnych bikacu a ty argumenty a nechapajici dotazy proc to chci a ze je to naprosta zbytecnost, ze je to dost prace a jak to bude komplikovany a asi dalsich pet duvodu, proc to vlastne nejde, jsem rezignoval a varovky si udelal sam. Podotykam, ze uz jsem za 11 let co jezdim na skutru, navstevoval 4 znackove servisy (YMoto Vrbovka Praha, Honda MCH Strasnice, Honda Jarov a Honda Dobrichovice) u posledne jmenovane to bylo asi nejlepsi z techto, ale i zde to nebylo ono...) Vsude to bylo vice mene stejne, neochota, amaterismus, lajdactvi. Pokud se jednalo jen o vymeny dilu, tak to jakztakz slo, ale pokud bylo potreba neco vymyslet, tak to bylo kamen urazu. Co se tyka se tyka erudovanosti prodejcu, tak tez bida na Jarove mi prodejce moto tvrdil, ze u Hondy NC 750X s DCT (automaticka prevodovka) nelze v automatickych rezimech razeni (D a S) zasahovat do razeni manualne nelze i po nekolikero ujisteni, ze to lze stejne trval na tom, ze ne, ale pak tu moznost alespon pripustil. V Honde Denar jsem jiz asi 3x poptaval
TOTO , z toho 1x mailem (na mail neodpovezeno) a 1x jsem byl v MB osobne a 1x telefonicky a pokazde mi bylo prodejcem sdeleno zhruba toto... ze ted nema cas jit hledat dil do skladu... Toliko asi k pristupi znackovych servisu v CR. Ja uz jsem z navstev znackovych servisu nadobro vylecen a to nekomentuju ceny kdy na prvni garanci, kdy jen vymeni olej uctuji 1600,- Kc Kdo veri tomu, ze kontroluji vsechny spoje, serizuji vule lanek atd je naivka. Vymena oleje u vsech skutru , ktere jsem mel netrvala nikdy dele, nez 20 min (i s vymenou filtru).