od dany01 » 25 srp 2014, 21:08
nie nemám žiadnu špecl Forzu - ale takto to má aj další z tohto fora a sám to vo svojom príspevku aj napísal.....
tu nejde o to či je 140-150 pohodlné alebo bezpečné , ale bolo tu napísané , že mohla mať forza namiesto 300 motora 400 vku kvôli rýchlosti 140-150. a ja si myslím , že to je zbytočné to tam vôbec dávať , lebo v 400 vke je iný typ - a hlavne ked je to povedané od človeka , ktorý ide max 95 hod., lebo jeho stroj viac nejde.
Forzu beriem ako univerzál aj do mesta, po okolí prípadne aj na výlet, ktoré zvláda uplne v pohode - aj vo dvoch. rozmery niesú ešte také prehnané a hmotnosť tiež ešte nie - oproti 400 vkám 30 - 60 kg dolu. aj v zrýchlení nieje podla mna taký velký rozdiel , samozrejme v maximálke už na 400 vku stráca a tiež v zrýchlení nad 120-130, porovnával som s B 400 - síce mal max 160 , ale nebol som z toho nejako moc unesený, myslím , že skutre niesu stroje na trhanie rýchlostných rekordov.
Síce 80 km/h jazdím , tak akurát v meste , vačšinou smerom von z mesta ani pod 100 nie. Ako som už viac krát písal Forza nemá problém držať 120 -130km/h vo dvoch - ale na čo to zas siliť. Načo by mi bolo lietať 140-150 po dialnici
- čo sa týka sigiho ,tak tam nemám žiadne pochybnosti že 3 kolesá su samozrejme pri vysokých rýchlostiach lepšie ako 2, ale nech vraví čo chce, neverím , že ked to valí 140-150 po dialdnici , že to s ním napr. pri bočnom vetre, alebo pri obehovaní kamionov, alebo po priblížení ku kamionu nič nerobí . Musí to s ním mykať rovnako ako s nami na 2 kolesách akurát na 3 je to bezpečnejšie.