Kedže je tu debata o mne bezomna , tak trochu pridám aj ja.
- to minicooper : kedže to máš tiež od forestra - "klebetná baba"
:):):):) , nadhadzovať tému , že som počul že Forzy žeru olej je dosť vedla trefa
- ano forester to má odo mna, a musím trochu opraviť jeho tvrdenie - nieje to žiadny prototyp , ani oživená maketa ale riadny funkčný stroj.a s ktorým som bol spokojný nebyť kontroly stavu oleja vlani pred zimou. len tak zo zvedavosti som pri 2400 km , /1. výmena pri 1000 km/ vybral mierku oleja a čuduj sa svete nie a nie namerať hladinu - pri 1000 km som stál pri mechanikovi ako mi ukázal kolko oleja tam je. ak by niekto chcel polemizovať o zlom zabehu , je max na omyle , na to som si dával extra bacha.
Kupil som olej, dolial extrémnych 0,4 litra a šiel do servisu oznámiť im takúto správu. Také divné pohlady aké na mna dali som dlho nevidel - Honda a chýbajúci olej??? a motor skoro prebraný z SH 300?? Dohodli sme sa , že na jar mám najazdiť cca 1000 km znova sa ozvať. zas chýbalo cca 0,3-0,4 litra. najskôr si mysleli či to nebude zabehom ale tiež sa im to nezdalo. tak som doniesol moto po dalsom 1000 km ,ked už bola hladina skoro na minime a ony doliali a zablombovali otvory - vypuštací šrob, nalievací a filter. po najazdení cca 1000 som sa znova hlásil a vtedy zistili že ozaj žerie olej chýbalo im cca 0,3 litra. s otvorenou sánkou na to kukali a rozhodlo sa že sa pretesní motor- kružky, guferá, tesnenia hlavy - aj ked motor bol čistý.
diely síce chodili dlhšie ale nakoniec som pristavil skuter do servisu kde pri rozobratí zistili že valec ma ryhu. takže som ešte týžden čakal na nový valec.
po najazdení cca 1300 ma zavolali aby som pristavil na kotrolu moto a oleja je tam tolko , kolko má byť.