Forza 750 je jednoznačně nástupce Integry / ta už nemá homologaci Euro5 a tedy skončila
Jako další maxík ji neberu - liší se tím, že má DCT, řetěz, velikost kol a tedy podvozek/možnosti motorky.
Když koukneme na řadu skútrů - není to vylepšený skútr zvýšením kubatury. Musíme kouknout na řadu Adventure a zjistíme, že je to zjednodušený podvozek této řady v plastech skútru.
Integra měla podvozek vycházející z NC750 jen bez možnosti nějakého nastavení a nižší zdvihy
Forza 750 vychází z ADV, opět s nižšími zdvihy a bez nastavení
(díky zadnímu kolu 15" pak našli prostor pod sedlem na "celou" helmu

)
Fajn je, že Honda nabízí k Integře levnější asistenci jako za skútr, tipuji že u Forzy to bude obdobné.
Forza 750 má rozumný výkon na jízdu, dovolí řazením ovlivňovat styl jízdy (jako u motorky) a přitom být v závětří jako na skútru.