Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 říj 2024, 11:49
Nj, Yamaha nikdy nezásobovala 125-kami celou asii, Honda se díky tomu naučila dělat věci levněji, dneska je to takový japonský low-cost, který umí cenami konkurovat i novým čínským značkám. T-Max stojí tolik, protože prostě už léta nemá konkurenci. Trochu Kymco, ale to se asi tolik neprojeví, navíc na něj technicky prostě nemá. BMW a Suzuki už jsou ze hry. Honda zmotorkováním velké Forzy také. Pokud chceš High-Tech a High-End maxiskútr, máš v podstatě jenom jednu možnost. Nevím, jakou dělá F750 radost Hondě, co se týká plnění očekávání, ale pokud se jedná o ukrojení z tržního koláče T-Maxu, tak si myslím, že zase až tolik ne. Lidi, co si kupují TOP v dané třídě čehokoli cenu tolik neřeší, spíš aby to bylo opravdu to nej. Na X-Adv to DCT s řetězem tolik nevadí, to není typický skútr, ale u F750 je to prostě divná exotika. Na druhou stranu, kdyby Honda udělala velkou Forzu s varcem, řemenem a novým hliníkovým šasi, což by znamenalo mnohem více vývoje a méně sdílení techniky, taky by asi nebyla za 300k.
10 říj 2024, 13:47
no to má logiku, čo píšeš.
Každopádne na mňa Tmax nepôsobí, taký divný , pretiahnutý, hrbatý jazvečík. Naproti tomu XADV abolutna trefa do môjho vkusu.
10 říj 2024, 20:15
tezko rici jeky je prekryv zakazniku. ve svete potkavam vsude. jizdni staty jsou jich plne. to bych o forze ci xadv rici nedokazal byt ano je to i delsi pritomnisti na trhu.
jiank tmax je proste bezudrzbovy klasicky skutr. forza i xadv jsou vice motorky nez skutry. takovy hybrid vseho spatneho z obou svetu.
ceny za mne nejsou zasadne odlisne. zakladni tmax je 330 a a forza 290 a xad 300. to zase neni nic hrozneho. ano tmax v top verzi stoji 380. jenze to i xadv mne vyslo na nejakych 380-390.
jinak ja chcu motorku s automatem pro bezny zivot na 190 cm velkeho cloveka a tam vyber byl doposud skoro nulovy. a plnilo to jen xadv pro mne. ale zase ma vyhodu maleho kufru pod sedlem coz je mne to extremne dulezite. jen do zadniho se proste na bezne jezdeni nevejdu.