od LadaM » 10 říj 2024, 11:49
Nj, Yamaha nikdy nezásobovala 125-kami celou asii, Honda se díky tomu naučila dělat věci levněji, dneska je to takový japonský low-cost, který umí cenami konkurovat i novým čínským značkám. T-Max stojí tolik, protože prostě už léta nemá konkurenci. Trochu Kymco, ale to se asi tolik neprojeví, navíc na něj technicky prostě nemá. BMW a Suzuki už jsou ze hry. Honda zmotorkováním velké Forzy také. Pokud chceš High-Tech a High-End maxiskútr, máš v podstatě jenom jednu možnost. Nevím, jakou dělá F750 radost Hondě, co se týká plnění očekávání, ale pokud se jedná o ukrojení z tržního koláče T-Maxu, tak si myslím, že zase až tolik ne. Lidi, co si kupují TOP v dané třídě čehokoli cenu tolik neřeší, spíš aby to bylo opravdu to nej. Na X-Adv to DCT s řetězem tolik nevadí, to není typický skútr, ale u F750 je to prostě divná exotika. Na druhou stranu, kdyby Honda udělala velkou Forzu s varcem, řemenem a novým hliníkovým šasi, což by znamenalo mnohem více vývoje a méně sdílení techniky, taky by asi nebyla za 300k.