Troll píše:Tak jsem se konečně odhodlal vyzkoušet ten RoadSync. Tak tohle se jim teda nepovedlo. Navigování nic moc, nejde použít nic jiného než Google Map, když přijedete na složitější křižovatku tak nevíte kam odbočit.Hlasové hledání adres má k dokonalosti taky ještě daleko. Když odbočíte špatně, systém si z toho nic moc nedělá. Ale navigace, na dnešní dobu bídná, ještě není to nejhorší. Když se automaticky spustí RoadSync, a ten se spustí pokaždé když se přiblížíte se spárovaným telefonem, tak Roadsync nejde nijak vypnout. Jedině že vypnete BT v telefonu, anebo v telefonu zakážete RoadSync. A když to běží , tak nedokážete na displayi nic měnit, spodní řádek displeje nejde ovládat. A to značí například toto : když třeba zastavíte u benzinky, natankujete, zaplatíte. Přijdete k motorce , zapnete elektriku a chcete vynulovat kilometry než odjedete, ale máte smůlu, musíte vytáhnout telefon, vypnout BT aby vás to pustilo vynulovat trip, pak zase zapnout BT a můžete vyrazit. Opruz. Pokud by někdo věděl jak ovládat Road Sync ve smyslu vypnutí a zapnutí nějakým jednodušším způsobem, budu velice vděčný za radu. Ovládání hovorů, hudby , rádia, hlasová navigace a i jiné srandy umí interkom i bez motorky sám o sobě. Pokud interkom nemáte, tak je RoadSync k prdu, takže můj osobní závěr k tomuto systému je - tak jak je to v tomto stavu, je to zbytečná blbost která akorát odvádí pozornost protože se tomu musíte věnovat víc, než by bylo třeba.A právě tomu se chtěli Japonci tou hlasovou navigací vyhnout Další , co se jim nepovedlo, je nastavení USER režimu. Ani já nejsem schopen nastavit to k mé spokojenosti. Nejvíc mi vadí, že tam motorka v režimu STANDARD řadí při moc nízkých otáčkách a motoru to zjevně vadí.To je ten hrubý chod, klepání a vibrace. Stačilo by pouze o nějakých 300-500 otáček zvednout otáčky pro řazení a běželo by to super. Když přidám stupeň na převodovce, spodek řazení se zlepší, ale zase to třeba při kochací jízde 90 km/h nezařadí šestku, jedu na pětku a zbytečně to žere. Šestku tam dostanu když trochu zrychlím a opět zpomalím na 90, ale je to opět zbytečný opruz. Chápu že nejsem tak erudován jako tým konstruktérů z Hondy, ale jinak to řadí a jede se šedesátikilovým Japoncem a stokilovým evropanem. Rozumím tomu, že člověk dostane co si zaplatí ( teda obvykle ) ale opravit tyhle drobnosti by už v podstatě nic nestálo. Taky nechápu, proč je tam hromada zbytečných informací jako třeba okamžitá spotřeba, všelijaké průměrné rychlosti, ale dojezd na zbytek paliva tam není. Má to elektronický plyn, ale tempomat tam není. A přitom je to výborná motorka na cestování. A abych jenom nehanil, jsem s tím strojkem spokojený a koupil bych si ho znova . A co se týká toho plexi, pokud to ještě někoho bude zajímat, ( už jsem to tady psal ale holt asi nejsem dostatečně znám na to aby mi někdo věřil ) neznám lepší než tohle https://www.motokufry-am.cz/Honda-Forza ... -d6925.htm . Mám to plexi na své třetí motorce a podle mne ještě nikdo nic lepšího nevymyslel. Funguje to daleko lépe než deflektor ( osobně dlouhodobě vyzkoušeno).Při jeho návrhu se někdo zamyslel a využil Venturiho efekt.Proto nemusí být moc vysoké a funguje skvěle. Když jedete třeba dálnici, dáte ho nahoru, když zatáčky , spustíte si ho a vidíte hned před sebe. Já ho nastavil tak, aby bylo v přilbě ticho a po změření je v této poloze o 5 cm nižší než originální plexi.
goes píše:Tak jako podtaci vsechny automaty u aut.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků