ja som sa tiež posunul, F750 má už cez 500km, priemer 3,6L, len okresky, nejaké kopcovité trasy, jazdil som len sám. Striedal som režimy standar a sport, občas pri predbiehaní to vybehlo na 120. Štandard som využíval na bežné jazdenie, ale pri predbiehaní treba podradiť, aby sa to pozbieralo, bez podradenia to má taký divný zvuk brmlavý, ako som písal (ako by bolo zberné potrubie "prasknuté, alebo turbo podfukovalo"
). Sport je fajin na také svižné vyblbnutie, lebo v meste a pomalej jazde to drží vysoko, nie vždy DCT dovolí zaradiť vyšší kvalt. Múch je zatiaľ asi málo, lebo pod plexi netrebalo čistiť, helmu mám Airoh, vôjde pod sedlo, ale intercom musí dolu. V menu som nenašiel grafické zobrazenie teploty motora/oleja, okrem zobrazenej malej ikony teplomera (mi to chýba), chýba zamykateľná schránka na boku (asi nevyšlo do rozpočtu), no a zišiel by sa tempomat (som zvyknutý z auta). DCT v kolónach pri posúvaní ide celkom hladko, občas trhne pri pomalých jazdách (rozmýšľa čo tam praskne), ale to sa ešte vyladí po nejakom nájazde. Podvozok super, aj na zaplátané ementál asfalty. Brzdy naparádu, ale zatiaľ pri kľudnom zábehu stíha brzdiť aj motor. Čo som si ešte všimol, tak kapotáž lepšie kryje oproti F300, miestami som behal aj pri 9-10°C a pohoda, akurát ešte chýbajú tie vyhrievané hefty a kufor( ale pri 1000km servise sa domontujú). Celkovo spokojnosť, cena ako za dve F300, ale + výkon, obrátená vidlica, dva veľké kotúče, lepší podvozok a smiešna spotreba na to, aký to má výkon a 235kg.