Tak to byl fofr, moje první sezona s Forzou pomalu končí a tachometr ukazuje pěkných 7000 km s průměrnou spotřebou 3,8L. Takže si dovolím trochu shrnout co se mě na Forze líbí a co mě naopak vadí.
Co mě vyhovuje je podvozek a jeho jízdní vlastnosti. O dvě pozice jsem přitvrdil zadní tlumič, který při jízdě ve dvou a s kufry byl docela měkký. Světla...ty jsou naprosto skvělá, večerní jizda to na konci léta potvrdila. Display a informace na něm splnil vše co od něj očekával, bohužel nemá češtinu
Ovládací prvky jsou v pohodě a vše je v dosahu.
Automat: je to o zvyku a jeho komfort je skvělý na cestování, ale když si člověk chce trochu zablbnout je nutné mu pomoct tlačítky.
A teď trochu kritiky.
- lakování celé motorky je hodně citlivé na poškrábání a to i černé lesklé plochy na přední kapotě (a to jsem extrémně opatrný)
- plasty si troufám řici oproti Yamaze Tmax o kategorii horší a někde rezonují (například levý stříbrný boční kryt u převodovky a víko tankování)
- kryt řetězu je sice efektní, ale demontovat zadní šroub na kyvce to je opruz
(místo imbusu jsem dal šestihranný)
- zadní kufr je pro mě zklamání...50L a mám problém tam dát 2 přilby. Důvodem je elektronický zámek, který vzal hodně místa, navíc se po 4 měsících objevily vůle v pantu víka kufru a při přejetí nerovnosti zadrnčel. za ty prachy !!!! budu řešit reklamací.
- boční kufry dobrý, ale chybí 3cm aby se tam vešla integrální přilba (k***a to to nikdo netestuje) doporučuji origo tašky do nich.
- no a mohla by být větší nádrž, alespoň o 3L
- komlikovaná čelní kapotáž včetně plexi potřebuje trpělivost při čištění o hmyzu ....