Tak zase pár postřehů po 2500 km.
- Je to čím dál lepší ježdění, musel jsem se naučit lépe využívat režimy s ohledem na jízdu sám nebo z batůžkem (jezdím převážně USER)
- po servisce při 1200km se motor zajíždí lépe a lépe, má větší chuť do otáček
- spotřeba 3,8 L (jezdím s kamošem, který má rok starou Integru (najeto 4500km) a spotřebu měl při společné vyjížďce o 0,2 L nižší
že by Euro 4 versus Euro 5 ????
- přepnul jsem display na černé s bílými čísly (lepší)
- řetěz čistím a mažu každých 600km (doporučeno servisákem) ..pozor!! nejen mazat ale i čisti
- komplikovaná kapotáž se blbě čistí od hmyzu (zlatej Tmax)
- co je pro mě totálně nejasné je kontrola napnutí řetězu (návod je v praxi nepoužitelný)