zaujímavé, že Honda napriek nedostatku a dopytu zatiaľ ceny nedvihla (teraz v tom čerstvom oktobrovom cenníku). Aspoň tie modely, čo pamätám kolko stáli začiatkom roka (PCX. ADV a Forza ).
Yamaha ale pomaly od Hondy cenovo odskakuje, aj ked sa držali zhruba na rovnako. Nmax už o 450€ drahší od PCX, XMAX300 o 600€ drahší od Forzy 350, Tmax ked je trošku vyčančaný tak aj o 5000 € drahší od Forzy 750.
Však to už za chvíľu nebude pri nákupe dilema Honda vs Yamaha a nebude rozhodovať len dizajn a preferencia značky (servisu) , ale hlavne cena.
A cenový rozdiel 15 až 30 % bude veľmi uľahčovať ľudom rozhodnutia v prospech Hondy. Duplom, ked na Yamahy sa tiež čaká , (teda neviem, či až tolko).
No som zvedavý čo bude dalej. A som rád, že som sa pri kúpe rozhodol prakticky z hodiny na hodinu (v jeden pekný februárový piatok som sa dozvedel, že zmenšili Xadv motorom a cenovkou aj pre nás socky (a že nejaké ADV 350 vôbec existuje) a o tri dni v pondelok som na nej odchádzal).
Ked teraz nejakým čakateľom rozprávam, jak som si na predajni mohol vyberať medzi všetkými troma farbami, s okamžitým odberom tak mi ani neveria