Když se podívám technická data ADV350 a mé Forzy 350, tak jsou na chlup stejné, objem, vrtání, kompresní poměr, výkon, kroutící moment, emise... vše stejné až na spotřebu a data SH350 mají odlišnosti ve výkonu, v objemu, v kroutícím momentu, v množství oleje i v emisích, podle toho to vypadá, že SH je více odlišné, než Forza a ADV
zřejmě ty ventily a čerpadlo nemají vliv na většinu parametrů kromě spotřeby, ještě je ve hře jak je nastavená výkonová křivka, ta sice může mít maximální hodnoty stejné ve stejných otáčkách, ale může mít jiný průběh naladěný více na terén, kde je potřeba více výkonu už odspodu, to by vysvětlovalo i tu změnu na ventilech. Podobně to řešila Honda, když vzala motor z VFR a dala ho do Crosstourera, změna na ventilech a na palivové mapě. Taky se mi z testů zdá, že ADV má něco nižší maximálku, než má Forza, takže ono to fakt nebude jen přeplastovaná Forza s jinou vidlicí