Ad snížení podvozku:
Tak mám vyjádření mého dvorního mechanika.
Není se čeho obávat. Tlumiče si s tím bez potíží poradí. Těžiště se sníží a z toho plyne změna jízdních vlastností. Když je to pro ten typ vyrobeno, není problém. Jediný problém by mohl nastat s bočním stojanem (to jsem věděl) a asi dá trochu více práce to hodit na hlavní stojan, protože to bude nižší. Také se víc blíží možnost drhnout stojanem v zatáčkách.
Nižší těžiště mi nevadí, na jízdu s nízkým těžištěm jsem zvyklý a mám to rád. Měl jsem B250 rok 1998 a tam to těžiště bylo dost nízko a drhnutí stojanem na kruháku bylo pravidlem.
Takže dobrý. S bočním stojanem si nějak poradím.
Teď jen vybrat barvu a bude to. Láká mě ta modrá, aby to ladilo s motorkou, ale ze zkušenosti vím, že se ta barva z toho hliníku dost lehce odře, tak možná z praktických důvodů tam půjde stříbrná. Ale to chce ještě chvilku čas na rozmyšlenou. Do 14 dnů to objednám a na jaře dám vědět, jak to dopadlo.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350