šikovnej že jsi to pochopil.... A kam že umístíš ty strobo? Zabuduješ je do plastů nebo budou "strašit" externě? Co takhle zamyslet se spíš nad bixenonem?
Jsem despota a ignorant... Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-p
strobo budou umístěné v blinkrech, takže to bude vypadát úplně luxusně. Jediným problémem co jsem měl byla sklíčka blinkrů (jsem nemohl sehnat čirý) nicméně i to se podařilo, takže nemam co řešit
edit: VYMĚNIL JSEM SLOVO XENONY ZA STROBO - předpokládám že je to tak myšleno jel.en
I když jsem hledal a hledal, tak jsem čirý blinkry prostě nesehnal ... za to přišel kamarád s tím, že by mi je nechal udělat ... no a 2x jsem se rozmýšlet nemusel ...... a problém byl vyřešen v cuku letu
to _Tom_ : TAKY MĚ ZARÁŽEJ "POUZE 4000KM. ON NÁM WICTOR ASI TAJÍ, ŽE MÁ JEŠTĚ MIN. JEDEN "KAFEMLEJNEK" NEBO JE SE ŽRALOKEM POŘÁD V SERVISU (a nebo těch 4000km najezdil před barákem na tom "kruháči" - a jesli je to tak, smekám helmu)
to wictor: BUDEŠ TY "SKLÍČKA" MÍT ODLITÝ I S TIM VROUBKOVÁNIM CO JE NA ORIGINÁLU, NEBO POUZE NĚJAKEJ VÝŘEZ Z PLEXI?
Jsem despota a ignorant... Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-p
tak to jsem zklamal , ale i na japonských stránkách a netu (a věř, že mi to dalo sakra zabrat se tam nějak dostat) je na DN k mání jen několik málo doplňků a sklíčka mezi nima nejsou
takže jsem moooc rád, že to dopadlo jak to dopadlo
8.7. edit: Aktuální měřená spotřeba a to v Rakousku a teď u nás je 4,7982759 l/100km
Najeto: 5286 km
2.8. edit: Najeto 8535km, dlouhodobá spotřeba je stále pod 5l cca 4,5 - 4,9/100km (ježděno v 99% na režim D)
Několikrát nedobrovolně vyzkoušena funkce ABS - a moto bez bych už nechtěl!
Tachometr proměřuje standardně o 3 - 5km v rychlostech nad 140 je to už okolo 8km a v rychlostech nad 170km je to o 10km
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 zář 2013, 15:29, celkově upraveno 2
Důvod:Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
Wictore ty jsi jel už 170km a více jo? To jsi tedy už uplně můj kůň. Mám to tedy už teď nějak líný, včera jsem už z toho víc jak 170km nedostal, ale na jaře vyměním řemen a poladím a bude zase o trochu rychlejší.Vím,že to o tom není, ale je to ve mě a to i věkem nějak prý nevyprchá. Rád jezdím s vámi,to je je kochačka, když jedu sám, tak mi to pomalu moc nejde.Dnes jsem tankoval a spotřeba zase 6,5l. V Rakousku 4,7l, to bylo jak ve snu. Teď se nedostanu pod 6l.Tak zdar Hondám a všem hodně šťastných kilometrů.
No musel jsem to trochu protáhnout , ale i nadále jsem spíš takovej ten jezdec kochající se okolní krajinou přeci jen to větší plexi bude po různém experimentování až v zimě a i tak to asi nebude to cestovní co máte na svých strojích
Na druhou stranu řikám, že kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupím CBR nebo podobnej stroječek, ale to by nebylo nic pro mě
9.8. edit: Tak dnes jsem na netu objevil tyhle obrázky a pokud jsem to dobře pochopil, tak se jedná o předchůdce DN-01, respektive Honda E4-01 byl prototyp, z kterého DN-01 vzniknul a musím uznat, že alepsoň podle mě to je nebe a dudy .... nebe samozřejmě pro finální výsledek!!! Jedinou výhodou což na E4-01 vidím je úložný prostor pod sedlem, ale za pomoci sestav od GIVI se obejdu i bez toho:)))
hd_005-thumb.jpg
hd_004.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 zář 2013, 15:32, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
_Tome_ já taky, ale vypadá to, že sklíčka budou až v říjnu Co naplat i tak počítám, že přes zimu se udělá ještě pár úprav a do nové sezóny vyjedu v obměněném kabátku
3.10. edit: Během včerejší vyjížďky do Středověké krčmy v Dětenicích a následně na Ještěd jsem překonal hranici 10000km. Spotřeba se stále pohybuje okolo 5l +/- a další nedostatky (až na zmiňované úložné prostory a cestovní plexi, které budu řešit v zimě) se neobjevilo nic nového ...... vlastně asi budu muset nechat vyměnit pneu .....
Jinak stále vládne maximální spokojenost!
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 zář 2013, 15:44, celkově upraveno 3
Důvod:Sloučeny 4 příspěvky pod sebou