Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 dub 2022, 20:39
super, gratulujem
15 dub 2022, 21:40
Děkuju.
20 dub 2022, 08:24
Tak jsem včera obvolal tři prodejce. Prý když budu mít štěstí tak přelom září-října. U Forzy je to prý ještě o trochu horší. Tak asi půjdu do Xcitynga 400 ten bude do 14 dní.
20 dub 2022, 11:48
Toho jsem měl v merku spolu s Forzou. Pak děj vědět jak jsi pořídil
Odesláno z Mi 11 Pro
20 dub 2022, 15:55
[quote="Fon Robsky"]
Pekné je to Kymco . Ale cena fakt dosť prémiová. Je to naživo aj fyzicky také prémiové ? (nevidel som nové zblízka )
Aj ked pri autách sa už nečudujeme , ked ceny a snád aj kvalita sú už korejci zrovnaní s japoncami. Myslel som , že u motoriek to tak ešte nie je.
Ale ked teraz bol u nás taký minimotosalon v hypermarkete, a tam som len čubrnel, že čínske nahaté 500-ky (CF-Moto aj Voge ) sú drahšie ako Honda Rebel 500. Tak to už sa nečudujem ničomu. Nečudo, že tie japonské skladovky skrátka nie sú.
20 dub 2022, 18:19
Nejsou to špané stroje, nemyslím si, že spolehlivostí nějak horší, ale prostě když jsem řešil AK550 tak prostě to, že to stojí o třetinu méně bylo prostě poznat na spoustě míst. Nic, co by bylo hrozné, ona i Dacie dnes není nic hrozného a proti Loganu 1. generace je to jiny svet, ale proste jsou to detaily ci nejake funkcni reseni, ktere cloveka utvrdi, ze proste ten rozdil tam je. Ono už jen ta váha ukazuje, že prostě nepužijí kvalitnější lehčí materiály. Ono 185 vs. 215 kg adv350 a xciting 400...
navíc za mne třeba u této dvojice dost typově jiné stroje.
20 dub 2022, 19:32
no aleteraz mi vychádza to Kymco nie že o tretinu lacnejšie, ale drahšia ako ADV . 6999 € mi našlo za ten Xciting. Je pravda, že taku čudnu stranku som kukal, jak nejaku neoficialnu, takže som mohol vidieť nejaku hluposť. (nikdy som totiž zatiaľ ceny Kymca nehladal).
Myslel som skrátka, že Kymco a Sym sú tak o 20 % lacnejšie, nie rovnaké, alebo drahšie ako H+Y.
20 dub 2022, 19:49
Nemůžeš srovnávat 350 s 400, ono sice to rozmezí vypadá malé, ale je to právě takové rozmezí tříd a tak je tam vždy velký rozdíl v ceně, takže tady je přímým konkurentem Kymco DT X360 350i, taky docela pěkný skútr, výkonově srovnatelný a cenově ještě něco výhodnější, než Honda F350 neb ADV 350, jedině SH 350 tady konkuruje i cenou
20 dub 2022, 22:05
Kdysi jsem měl možnost se projet na Xcitingu 400 a downtown 300. Rozdíl v použitých materiálech a zpracování tam vidět byl, oproti F125. F300 v té době ještě nebyla.
Zrovna včera jsem se díval na DT X350 a taky žádná hitparáda (už ten displej mě přijde nic moc a např. úložný prostor vypadá docela "lacině" svým zpracováním).
Tím neříkám, že to jsou špatné nebo nesrovnatelné stroje. Jen s cenou jsou na úrovni Hondy, Yamahy, atd...
edit: klidně bychom mohli zajet na čumendu do motogaraze v Českém Těšíně, kdo to má poblíž. Kymco by tam měli mít...
Odesláno z Mi 11 Pro
21 dub 2022, 07:54
Vše je okolo osobních priorit. ADV má třeba bezklíč, pro mě nedůležitá věc. Xciting má třeba menší prostor pod sedlem, ale i systém noode, dva kotouče na předku, a štelovací páčky brzd a to je pro mě důležitější.
Chtěl jsem ADV, ale vzhledem k jeho nedostupnosti se přikláním ke Kymcu.
21 dub 2022, 08:19
Ten bezkluč bol aj pre mňa absolutne nedoležitá vec. Kým som ho zrazu nemal. A to je tak prudko návyková vec, že až sám nechápem. Celkovo som kluče od motorky nevidel ani nepamätám, mám ich vo vrecku motobundy a hotovo.
Dva kotúče by sekli.
Ja som ani nechcel zájsť do temy výbav, respektíve výkonových rozdielov. To by už bolo uplne divné, keby Kymco za rovnakú, alebo vyššiu cenu nemalo aspoň tú výbavu vyššiu.
No a čo sa týka toho ADV. Aj ked neporovnávam s Kymcom, alebo Symom, ale napríklad s Xmaxom, alebo Forzou (čo beriem, že sú na rovnakej úrovni ), tak hlavne tá prejazdnosť terenom a zlých ciest (diery, kočičí hlavy, živé mačky ) je neporovnatelná a tam mi to prebije tú menšiu ochranu proti vetru a jeden kotúč.
Asi keby som nekupil ADV, tak by som asi chcel tú novú Aprilku SR GT- Jedna chyba, že tá väčšia 200-ka nie je aspoň 300 ka.
21 dub 2022, 12:44
Na XCitingu jsem se pár desítek km projel, stejně tak na ADV 350 (ale nechci se porovnávat s jejich trvalými vlastníky a uživateli). Nebudu rozebírat užité materiály nebo technická řešení, protože jsem to do detailů nezkoumal ani nebyl čas. Je pravda, že motoricky je Kymco o třídu výš. Motor má poctivých 400 ccm (Honda 330ccm) a tomu odpovídá výkon a hlavně krouťák. Pružná akcelerace je tam neporovnatelná (asi taky lehce vyšší spotřeba). Podvozkově jsou oba skútry tuhé, poměrně stabilní, Kymco bych řekl trošku sportovnější (když krátce odbočím - asi nemám dostatek citu nebo jsem se nedostal do mezních situací, ale v porovnání předního zavěšení Forzy a ADV mi efekt obrácené vidlice a dvoje brýle nepřišly v jízdním dojmu vyloženě výrazné).
V neprospěch Kymca hovoří menší podsedlový prostor, ale většina to stejně řeší cestou Top Case odpovídající velikosti.
Na ADV mne při vyjížďce poněkud zklamala akcelerace (ve srovnání s Forzou 300 jsem čekal něco víc), dost často jsem měl akcelerátor nadoraz a nic moc. Druhou věcí je ochrana proti větru, na Kymcu sice není špičková, ale na ADV jsem si připadal jako na větrné hůrce a to jsem většinu cesty jel s plexi v nejvyšší poloze (měřím 185 cm). Na obou bych to řešil větším plexi. Za mne je tedy vyšší cena Kymca ospravedlnitelná, byť sám mám Hondu a věřím, že technologicky je stále o něco dál.
21 dub 2022, 13:11
Podle mne jsi dost podlehl placebo efekti. Ale to je jedno
21 dub 2022, 21:06
Gandalf: s to vidlicí jsi mě překvapil, že není "až takový rozdíl". Myslím, že na horší silnici to bude více poznat
Odesláno z Mi 11 Pro
21 dub 2022, 21:19
"valsidalxam"]Ten bezkluč bol aj pre mňa absolutne nedoležitá vec. Kým som ho zrazu nemal. A to je tak prudko návyková vec, že až sám nechápem. Celkovo som kluče od motorky nevidel ani nepamätám, mám ich vo vrecku motobundy a hotovo.
Jenom si dej pozor ať ti ho žena nevypere jako se to stalo mně. Ale přežil, je dobře utěsněnej a dnes se pere na 40st. tak pohoda.