goes máš pravdu,že olej za zohreje neskôr ako voda-ale u skútrov to nie je až taký velký časový rozdiel ako pri autách-väčšina motorov áut má klasický stojatý motor,kde je cca 4 - 5 litrov oleja vo vani motora,ktorá je naspodku motora-hlavne v zime trvá dlhšie,kým dosiahne teplotu vody.
Ale skúter má cca 1,5 lira oleja ktorý je v kompaktnom bloku motora spolu z valcom-veď skús priložiť roku na blok motora zospodu-tam kde je klukový hriadel,už po pár km je teplý,a to v pohode postačuje na to,aby olej spolahlivo mazal všetko čo v motore mazať treba.
A zadný prevod,tak ten sa zohrieva samozrejme málo,ale aj teraz v chladnejšom počasí sa vie zohrať aspoň tak,že je teplý,tam je cca 1,5 deci oleja,ktorý bohate stačí na mazanie tých zopár ložísk a ozubených koliesok