Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
18 pro 2022, 11:56
Tých anomálií v parametroch a údajov u Hondy skútrov je viac. Napr. taký top box a jeho velkosť. Honda Forza 300 - 350 má udávaný objem zadného kufru 45L. Chybne je v tabulkách velkosť top boxu u ADV 350. Ten má ale zadný kufor 50 litrový. Toto mám potvrdené od predajcu a spomenuté to už je aj v niektorých novinárskych testoch.
maxi-skutry-f5/honda-adv-350-t20022-510.html#p359870Spotreba je tiež chaoticky udávaná ako aj výkon v tabulkách vs test novinára ktorý je zamestnacom Hondy import SR.
maxi-skutry-f5/honda-adv-350-t20022-465.html#p359729Tieto údaje sú síce nepresné ale jedná sa iba o detaili a pre vätšinového užívatela sú nepodstané.
Kufor 5L rozdiel a spotreba O.4L rozdiel je naozaj pre viacerých šuma-fuk. Hlavne aby všetko fungovalo tak ako má
18 pro 2022, 12:25
jasné, že je to jedno. Pre mňa je zaujímavé to, že na oficiálnych stránkach Hondy v rôznych krajinách je to v údajoch o motorkách písané rozdielne.
A info pre majiteľov Ajfounov, ktorých to zaujíma. Appku Honda Road Sync už majú dostupnú na store aj oni , nie len androidáci..
19 pro 2022, 17:36
S ohledem na to, že každý ten skutr má naprosto odlišnou aerodnynamiku, tvary a drobně jinou váhu, je krajně nepravděpodobné, aby měly všechny stejnou spotřebu i když má SH, ADV a Forza stejný motor.
Takže nevěřím, že AT to má dobře (má vše stejné), SK to také dle mého nemá dobře (rozdíly jsou pro Forzu až moc velké..), ale takové DE, kde to lítá o deci by mohlo být nejblíže realitě...ale... pak to vše bourá reálný život, kde jak vidno mají majitelé v průměru tyto spotřeby
adv 350 - 3,63
FORZA 350 - 3,48
SH 350 - 3,7
19 pro 2022, 17:53
jasne , že nebudú mať rovnakú spotrebu. Okrem rozdielov ktoré si opisoval je další aj v pneumatikách. Hladké na Forze musia byť úspornejšie ako hrbolaté Metzelery na ADV. Len nechápem, prečo to nemajú všetci rovnako (nemyslím medzi jednotlivými modelmi, ale medzi krajinami), ale zjavne si to cucajú z prstov.
19 pro 2022, 20:26
Pak se jeste podivat do TP u nas ve velkem je tusim spotreba. Ta by ukazala zda to sedi s webem u nas/vas
19 pro 2022, 20:42
Ještě mě tak napadlo, že může být vyžadována různá metodika měření spotřeby v různých zemích a tím vznikají ty rozdíly.
19 pro 2022, 22:24
U motocyklů a skútrů se spotřeba v TP neudává, jinak osobně je mně to jedno páč 2 totožné skútry nemusí mít stejnou spotřebu.
19 pro 2022, 22:55
keto píše:Ještě mě tak napadlo, že může být vyžadována různá metodika měření spotřeby v různých zemích a tím vznikají ty rozdíly.
Ta metodika je dana EU. Tudiz stejna. Spise je v tom brajgl na urovni importeru.
-- 19 pro 2022, 21:55 --
Lubon píše:U motocyklů a skútrů se spotřeba v TP neudává, jinak osobně je mně to jedno páč 2 totožné skútry nemusí mít stejnou spotřebu.
To tema se neresi proto jak to zere v praxi ale proc se to udava v kazde zemi jinak
03 led 2023, 10:30
no pánové, zlá správa (teda hlavne pre mňa). Bol som celé sviatky v Prahe, dnes som po 10 dňoch štartol skutra, všetko v pohode.
Ale v robote som nevedel po odstavení motorky otvoriť kufor, takže mi hned bolo jasné, že ani neotočím spínačkou.
Baterka v kluči ok, vypínal som ho, zapínal, bliknúť so smerovkami (ten hľadací gombík ) sa dalo, ale oživiť som ju nevedel.
Stalo sa mi to aj minulý rok vo februári dvakrát, tesne po kúpe,zakaždým doma v garáži, pomaturoval som (odchod od moto, návrat, skúška druhého kľúča ) a do 5 minút sa to spravilo.
Teraz som sa vrátil k motorke po pol hodke , 2 x som kufor otvoril, tretíkrát už nie. Spínačka sa tiež nepodarila.
Myslím, že poobede to pôjde, a budem vedieť odísť v pohode domov (volant radšej nezamknutý, keby sa tlačilo, nakladalo ), ale je to nepríjemnosť , ked sa toto deje. Hlavne niekde daleko z domu, alebo ked sa ponáhlaš.
Tak som zvedavý čo bude dalej, sú toho plné fora, ja som myslel, že po tých dvoch jarných "náhodách" som s tým OK, ked celú sezonu ništ.
Intercom samozrejme vypnutý, ešte rozmýšľam, či čítačka turniketu na vrátnici firmy (hned pri nej parkujem ) niečo nevyžaruje, a či ona neruší.
Servis som volal, dovolenkujú do 10teho.
Ked som im to spomínal na prvej garančke pred rokom (tie dva prípady ), tak s tým veľmi nemali čo robiť, kedže tam skuter fungoval.
Teraz aj ked sa to rozbehá a nič s tým robiť zase nebudú, tak už s nimi normálne niečo spíšem, aby som to potom nemusel riešiť za svoje, ked sa to začne diať pravidelne niekedy po uplynutí záruky.
03 led 2023, 10:50
Nepríjemné. Skúsil by som nanovo napárovať klúč, postup máš v manuály.
03 led 2023, 11:38
U forzy se mi to stavalo ze sem prisel a nic neslo a tak jsem odesel a slo. U xadv se mi to nedeje ale casto za jizdy displej zacne hlasit ze nevidi klic. Za chvili se zase naparuje apod. Dela to se vsemi klici apod. Holt divnosvet.
03 led 2023, 12:01
forester píše:Nepríjemné. Skúsil by som nanovo napárovať klúč, postup máš v manuály.
bojím sa, že to nepomôže . Si myslím, že keby nebolo spárované, tak sa to po odchode a príchode samo nechytí. Ale skúsim.
03 led 2023, 12:37
Pokud se nepletu, tak podobný problémy byly i u PCX, změnili frekvenci klíčů a rušilo ji kde co. Ten turniket na vrátnici bych nevylučoval, já rozpípám kontrolní brány ve všech Lídlech kde jsem zatím byl, když mám klíč od skútru v kapse. Když ti to začne zlobit, zkus to odtlačit o pár metrů bokem a uvidíš, jestli se to zlepší.
03 led 2023, 12:56
Omlouvám se za trochu OT dotaz, ale to tam není možnost nouzově někde něco vysunout, někam to strčit a normálně nastartovat?
03 led 2023, 13:31
nie je možnosť nudzového štartu (niečo na spôsob Renaultu, že vytiahneš planžetu z klučika a strčíš ju niekam. Nemá to žiadnu dieru, len otočný ovládač.
Takým plastom a dá len odblokovať a otvoriť sedadlo, aby si sa vedel dostať ku baterii motorky