no pokiaľ sú tie kilá navyše kvôli bytelnosti materiálov, a všetko je tam silnejšie s dlhšou výdržou, tak ok. Pokiaľ je to kvôli cene,( nevravím, že ľahšie stroje sú ľahšie vždy len kvôli nejakým vesmírnym materiálom ala titán , dural a carbon) -ušporiť sa dá aj tým, že rovnaký obyčajný kus železa vytvarujem zložitejšie (čiže drahšie ) a má pri rovnakej váhe rovnakú pevnosť- alebo pri rovnakej pevnosti menšiu hmotnosť ).
Tak veľmi až do výroby motocyklov nevidím. Ja som celý život starý japoncofil (autá aj skutre ), nad ničím iným ani veľmi neuvažujem. A neviem, ako sú na tom skutre značky Peugeot s kvalitou a výdržou. Francúzske autá kolo seba registrujem ako dosť poruchové. Ale to aj talianske. A u motoriek že to vraj nie je to isté a Taliani sú držiaky. Ale majiteľa Peugeota poznám jediného (nemotorkár ), raz v 90 rokoch vyhral nejakú 50ku v nejakej TV súťaži a asi 20 rokov ju nemal vonku z garáže. Vraj tých 500 km, čo na nej nabehal fungovala v pohode . Takže netuším ako to je s nimi.
A tú cenu tipujem, že nad tým budú uvažovať potenciálni kupci XADV, nie ADV. Myslím si, že to bude stáť cez 8 tisíc €. A vtedy je skoro isté, že to na cestách nestretnem. A bude sa nadalej čakať v poradovníkoch na Yamahy a Hondy.
A kto nemá hlboko do kapsy, nerieši pomer cena- hodnota, tak si kúpi Vespu, alebo spomínané BMW. Peugeot nemá na našom trhu vybudované meno ani ako prémiovka, ani ako legendárna klasika.
Juh europy bude o inom, ale tam je skutrový trh natolko velký, že sa uživí skoro všetko. Nie ako tu, že sa pomaly všetci majitelia a čakatelia (bohužiaľ realita posledných dvoch rokov ) jednotlivých značiek a modelov poznajú minimálne po nicknamoch.