Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 10:07

S těmi palivy se to dost zlepšilo. https://www.portalridice.cz/clanek/jak-dopadl-test-premiovych-paliv-2020.
V chladnějším období mi také mírně stoupne spotřeba, je to asi logické, motor se déle ohřívá a další ložiska taktéž.

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 10:43

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 09:57, celkově upraveno 1

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 10:59

Ano zima mě taky na forze zvedne spotřebu o max 0,5l na 100km ale jezdím jen cesty do 15km,nakup a práce.Muj postřeh k adv které má bratr je že za 3,2 s tím jezdil jen při zajíždeni což nejel víc jak 80km/h.Letos jsme pojezdili Slovensko a adv oproti forze má spotřebu o 0,5 až 0,6l vyšší,prostě když jedeš tacho 100 až 120 tak se adv nemá šanci dostat pod 3,5l a forza jede za 3,1 někdy za3,vše údaj na PP.

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 11:32

potvrdzujem, ADV skrátka nie je skúter primárne robený na čo najlepšiu spotrebu. Niečo bude robiť kostrbatejšia aerodynamika, niečo možno inak nastavený motor, ale veľa robia určite aj pneu s hrubším vzorkom . To je jediné čo vieme ovplyvniť , a ja sa chystám tam hodiť niečo cestnejšie.
Budúci rok chcem viac výletovať do dialav, menej spoznávať hory , lesy a lúky v okrese.

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 19:50

Mám najeto k 2.000 km, a na celou vzdálenost průměrnou spotřebu 3,6 litru. Reálnou, tzn. píšu si co do toho naleju. Nicméně to co ukazuje PP sedí.

Na spotřebu pod 3,5 litru se dostanu pouze při kochacích vyjížďkách. Denní dojíždění ukazuje 3,6 - 3,8 litru, podle momentálního stylu jízdy. A to se docela krotím, aby to nebralo ještě víc.

Za relativně vyšší spotřebou vidím zmiňované pneu, moje takřka dva metry , a 120 kilo.... :wink:

Ale pořád to je o 2 litry míň než Transalp, a o 3 než Mondeo. Takže za mě docela dobrý.

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 20:16

hstanislav píše:Na Ali mají tenhle měnič napětí z 5V na 12V s převodem na "starou" zásuvku. Třeba by to někomu pomohlo


Tak som zvolil iný eshop na ten potrebný adaptér k navigácii TomTom, nechce sa mi čakať do decembra ako avizuje dodanie aliexpres a ešte sa to môže predľžiť ako je zvykom.
https://www.fruugo.sk/usb-c-male-typ-c- ... -215725293

Snáď už zajtra sa mi podarí spraviť prvé zábehové km, Má byť ideálne počasie podla predpovedi.

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 20:47

Tak napis jak to jelo

Re: Honda adv 350

05 říj 2022, 20:53

Jasné, budem sa snažiť hneď na začiatku vnímať tie rozdieli oproti Forze a možno X-Max 250 lebo neskôr sa ten pocit stratí a bude všetko všedné a prirodzené.

Ako som už písal pri prvej krátkej prehliadke funkcii na pristrojovke a prepínaní menu, nemilé zistenie že to nemá merač teploty motora. Našťastie to meria aspoň vonkajšiu teplotu. Ale čo ma najviac milo prekvapilo že na rozdiel od Forzi tam je už zadný blatníček.

Dusan 77 "Zatim cekam" na ADV?

Re: Honda adv 350

06 říj 2022, 08:41

ja by som ten zadný blatníček vymenil za blatník. Na blate velmi nefunguje a dosť zahádže celú podsedlovku blatník, neblatník.
Ešte že tam dali tú gumenú zásteru a nejde toho tolko až celkom dopredu na motor.

Honda adv 350

06 říj 2022, 19:11

Prvé zábehové km sú za mňou tak idem sa v krátkosti zdôveriť z dojmami mojej dnešnej prvej 157 km jazdy.

Sedadlo je príjemné mäké a pri konci sa zužuje čo je pre mňa skvelé lebo nôžky moc nenarástli (172 cm) Aj keď je sedadlo o 1,5 cm vyššie ako na Forze dočiahnem rovnako na zem. Výška sedadla je 95 cm.

Riadidlá sú trubkové ala motorkové tak z umiestením navigácie nebude problém čo u iných skútroch neplatí a treba vymýšlat všeljaké sebelepšie-sebehoršie úchyty a držiaky. Držanie a manévrovatelnosť s nimi je výborná. Držia sa viac na šírku a sú umiestnené vyššie ako na Forze čo vám dovolí sedieť viac vzpriamene a tým je chrbtica menej namáhaná. Ani som neveril ako sú blastre na rukovetiach účinné, dobre to vychytali.

Veterný štít Toho som sa najviac bál, lebo na fotkách sa javil ako taký slíž ktorý je viac dizajnovým riešením ako praktickou pomôckou. Opak je pravdou, je funkčný a neskutočne dobre vedie náporový vietor nad helmu. Má 4 polohy kde tá spodná je skôr len pre parádu ale ostatné sú už funkčné a tá posledná má pri mojej výške 172 cm najvätší význam. Čo som si ale všimol tak o čo lepšie vyháňa vietor hore o to horšie chráni pred vetrom ruky od ramien po lakte z boku. Tam je cítiť už dosť vietor čo sa na Forze nedialo.

Predná kapotáž tak to je najvätšie sklamanie a to už kritizované vybratie skrz ktoré fúka presne do oblasti kolien. Bolo dnes teplo +24 st, ale aj tak tá časť nôh bola podchladzovaná. Mám neoprénové nákolenačky tie asi budú stále nasadené na kolenách.Priestor na stupačkách pre moje haxne je
dostatočný tam nie je čo vytknúť. Tak ako v priestore dole vo vodorovnej polohe ako aj natiahnuté do predu. Otázkou zatial zostáva čo povie na sedenie ladvinka :D

Kufor horný a podsedadlový grandiózne riešený, miesta ako na letisku. Fakt super s tým sa dizajnéri vyhrali. Všetky veci z Forzi sa tam úplne stratili. Odkladacia predná schránka nie je taká hlboká ako na Forze a nezamyká sa automaticky zo skútrom. Zostáva otvorená s čím treba rátať pri opustení z nechráneného parkingu.

Jazdné vlastnosti hodnotím na jedničku. Padá to samé do zátačky a je radosť na tom klopiť. Svoju rolu hrajú v tom aj pneumatiky a asi aj konštrukčné záležitosti ako gemotria rámu a ťažisko. Najprv som sa bál kým sa trochu pneumatiky zn. Metzeler opotrebujú ale obavy boli zbytočné.

Motor a brzdy sú zatial surové a ani po nabehaných 157 km sa nedaju hodnotiť. Brzdil som väčšinou s citom alebo vlastne len dobrzďoval ale raz po naskočení oranžovej na semafóre som zatiahol silou a veru až som sa zlakol že je to nejak moc slabé. Ale na to treba spraviť viac km a viac takýchto brzdení aby si platnićky sadli. Motor má trochu väčšie vybrácie alebo asi lepší výraz je hrubý chod ale zase, je to ešte surové a treba počkať kým si to sadne. Je to jednoválec tak asi je to normálka. Netrasie sa nadmieru štít ani späťáky, len je to cítiť trochu v rukách.

Spotreba sa na dnešnom tripe 157 km ustálila na hodnote 3,2L/100km. Celková na 166 km je 3,3L. Pritom z palivomeru zmizli iba 2 paličky z možných 8.

Displej. V predajni pri preberaní po zapnutí klúča z pozície vedlastojaceho bol slabo čitatelný, ale predajca hovorí že pri jazde a uhle voči LCD displeju to bude OK. Moc som mu neveril ale nemílil sa, je to tak. Aj pri dnešnom slnečnom svite sa dali krásne z neho vyčítať všetky informácie. Trochu ináč sú riešené údaje na jednotlivých tripoch. Sú v dvoch riadkoch pričom v jednom sú údaje o najazdených km na tripe A/B a časoch jazdy a v druhom sú údaje o spotrebe na trip A alebo B a celkové km. Všetko je o zvyku tak počítam že to ešte potrvá jednu alebo dve jazdy a budem to mať v rukách.

Zábeh asi prvý skúter ktorý nemá v používatelskej príručke kolónku zábeh. Čuduj sa svete ale fakt nemá. Neviem čo chceli tým povedať v Honde, či to netreba zabehávať alebo na to zabudli. Rezonujú mi tie až ortodoksné podmienky od Yamhy ako zabehávať X-Max, kolko km a v akých otáčkach. Bol som v Rakúsku vo Viedni v čase obeda a okolné cesty tam boli málo frekventované tak som vyskúšal všetky režimy jazdy. Najprv som jazdil rýchlosťou od 70-80km/h takých 2/3 cesty s krátkym vytáčaním na 90 a raz som dal aj 100 ale naozaj iba na pár sekún. Zrýchluje to hladko a ochotne, ale to sú iba prvé km tak uvidíme neskôr.

Hondu ADV 350 hodnotím ako velmi vydarený skúter. Išiel som do neznáma ako aj pri kúpe Honda PCX r. 2010, ktorú som pred kúpou ani nevidel na živo ale nelutujem, obidve bola správna volba.

Promo video:
https://youtu.be/NBFnwXmb1zQ

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek
Naposledy upravil forester dne 07 říj 2022, 04:45, celkově upraveno 23

Re: Honda adv 350

06 říj 2022, 20:30

forester

opav si tu vejšku sedla :!: ty ČAHOUNE :mrgreen:

jinak , jedeš jako drak :twisted:

[Vymazáno]

06 říj 2022, 20:42

Tento příspěvek již byl smazán kým forester v 07 říj 2022, 04:10.
Důvod: Neaktuálne

Re: Honda adv 350

07 říj 2022, 13:55

Všechno parádní, gratulace ke zjevně prima stroji. Ale co furt chlapi máte s tou zaběhávací mánií? :D Dyť ty motory už maj navrčeno ještě než je namontujou do rámu. Jasně že si nový skůtr jako komplet nějakou dobu sedá a nějaká opatrnost a prvotní kontrola je namístě, ale jeden by tu skoro nabyl pocit, že když nenajezdím 1000 km do 50 km/h se záběhovou příručkou přišpendlenou na plexi, tak bude skůtr po 10 tis. km na odpis :mrgreen:

Re: Honda adv 350

07 říj 2022, 14:33

No co by. Baví nás to, a máme si s čím hrát :D

V Hondě mi při převzetí řekli, že záběh je nutný, a to tak, že velmi. Bo jsou to odporníci na slovo vzatí, nehádal jsem se, informace pilným googlováním posháněl, a velmi zodpovědně zajížděl. Ač v příručce není o záběhu ani zmínka. Ale ono jim toho tam vypadlo oproti Forze víc, třeba návod na samodomo výměnu oleje. Ostatně, na interval výměny oleje taky koukám dost nedůvěřivě.

Jako jo, může jít o přežitek dob minulých ve formě městských legend, ale myslím si, že i kdyby to tak bylo, tak citlivější jízda po prvních 1000 km neuškodí. I s ohledem na řídký olej v motoru. Část lidí tvrdí, že po zajetí jim klesla spotřeba. Já to potvrdit nemůžu, mě o fous vzrostla, ale jezdím po záběhu rychleji a svižněji. A samozřejmě mám POCIT, že motor se "zklidnil" a má takový "hladší" chod :wink:

A hlavně... je to bezva chlapské diskusní téma :idea: :lol:

P.s..: a určitě ne 1000 km 50tkou, to by bylo úúúplně špatně :!:

Re: Honda adv 350

07 říj 2022, 18:13

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 09:57, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď