Prvé zábehové km sú za mňou tak idem sa v krátkosti zdôveriť z dojmami mojej dnešnej prvej 157 km jazdy.
Sedadlo je príjemné mäké a pri konci sa zužuje čo je pre mňa skvelé lebo nôžky moc nenarástli (172 cm) Aj keď je sedadlo o 1,5 cm vyššie ako na Forze dočiahnem rovnako na zem. Výška sedadla je 95 cm.
Riadidlá sú trubkové ala motorkové tak z umiestením navigácie nebude problém čo u iných skútroch neplatí a treba vymýšlat všeljaké sebelepšie-sebehoršie úchyty a držiaky. Držanie a manévrovatelnosť s nimi je výborná. Držia sa viac na šírku a sú umiestnené vyššie ako na Forze čo vám dovolí sedieť viac vzpriamene a tým je chrbtica menej namáhaná. Ani som neveril ako sú blastre na rukovetiach účinné, dobre to vychytali.
Veterný štít Toho som sa najviac bál, lebo na fotkách sa javil ako taký slíž ktorý je viac dizajnovým riešením ako praktickou pomôckou. Opak je pravdou, je funkčný a neskutočne dobre vedie náporový vietor nad helmu. Má 4 polohy kde tá spodná je skôr len pre parádu ale ostatné sú už funkčné a tá posledná má pri mojej výške 172 cm najvätší význam. Čo som si ale všimol tak o čo lepšie vyháňa vietor hore o to horšie chráni pred vetrom ruky od ramien po lakte z boku. Tam je cítiť už dosť vietor čo sa na Forze nedialo.
Predná kapotáž tak to je najvätšie sklamanie a to už kritizované vybratie skrz ktoré fúka presne do oblasti kolien. Bolo dnes teplo +24 st, ale aj tak tá časť nôh bola podchladzovaná. Mám neoprénové nákolenačky tie asi budú stále nasadené na kolenách.Priestor na stupačkách pre moje haxne je
dostatočný tam nie je čo vytknúť. Tak ako v priestore dole vo vodorovnej polohe ako aj natiahnuté do predu. Otázkou zatial zostáva čo povie na sedenie ladvinka
Kufor horný a podsedadlový grandiózne riešený, miesta ako na letisku. Fakt super s tým sa dizajnéri vyhrali. Všetky veci z Forzi sa tam úplne stratili. Odkladacia predná schránka nie je taká hlboká ako na Forze a nezamyká sa automaticky zo skútrom. Zostáva otvorená s čím treba rátať pri opustení z nechráneného parkingu.
Jazdné vlastnosti hodnotím na jedničku. Padá to samé do zátačky a je radosť na tom klopiť. Svoju rolu hrajú v tom aj pneumatiky a asi aj konštrukčné záležitosti ako gemotria rámu a ťažisko. Najprv som sa bál kým sa trochu pneumatiky zn. Metzeler opotrebujú ale obavy boli zbytočné.
Motor a brzdy sú zatial surové a ani po nabehaných 157 km sa nedaju hodnotiť. Brzdil som väčšinou s citom alebo vlastne len dobrzďoval ale raz po naskočení oranžovej na semafóre som zatiahol silou a veru až som sa zlakol že je to nejak moc slabé. Ale na to treba spraviť viac km a viac takýchto brzdení aby si platnićky sadli. Motor má trochu väčšie vybrácie alebo asi lepší výraz je hrubý chod ale zase, je to ešte surové a treba počkať kým si to sadne. Je to jednoválec tak asi je to normálka. Netrasie sa nadmieru štít ani späťáky, len je to cítiť trochu v rukách.
Spotreba sa na dnešnom tripe 157 km ustálila na hodnote 3,2L/100km. Celková na 166 km je 3,3L. Pritom z palivomeru zmizli iba 2 paličky z možných 8.
Displej. V predajni pri preberaní po zapnutí klúča z pozície vedlastojaceho bol slabo čitatelný, ale predajca hovorí že pri jazde a uhle voči LCD displeju to bude OK. Moc som mu neveril ale nemílil sa, je to tak. Aj pri dnešnom slnečnom svite sa dali krásne z neho vyčítať všetky informácie. Trochu ináč sú riešené údaje na jednotlivých tripoch. Sú v dvoch riadkoch pričom v jednom sú údaje o najazdených km na tripe A/B a časoch jazdy a v druhom sú údaje o spotrebe na trip A alebo B a celkové km. Všetko je o zvyku tak počítam že to ešte potrvá jednu alebo dve jazdy a budem to mať v rukách.
Zábeh asi prvý skúter ktorý nemá v používatelskej príručke kolónku zábeh. Čuduj sa svete ale fakt nemá. Neviem čo chceli tým povedať v Honde, či to netreba zabehávať alebo na to zabudli. Rezonujú mi tie až ortodoksné podmienky od Yamhy ako zabehávať X-Max, kolko km a v akých otáčkach. Bol som v Rakúsku vo Viedni v čase obeda a okolné cesty tam boli málo frekventované tak som vyskúšal všetky režimy jazdy. Najprv som jazdil rýchlosťou od 70-80km/h takých 2/3 cesty s krátkym vytáčaním na 90 a raz som dal aj 100 ale naozaj iba na pár sekún. Zrýchluje to hladko a ochotne, ale to sú iba prvé km tak uvidíme neskôr.
Hondu ADV 350 hodnotím ako velmi vydarený skúter. Išiel som do neznáma ako aj pri kúpe Honda PCX r. 2010, ktorú som pred kúpou ani nevidel na živo ale nelutujem, obidve bola správna volba.
Promo video:https://youtu.be/NBFnwXmb1zQ