U mě přistála ADV v garáži stejný den jako ta Rudolfova. Samozřejmě řidítka nakřivo , zadní kufr drnčí i když má z výroby, prý silnější vypodložení a někde kolem plexiskla to taky rachotí, když jedete přes kočičí hlavy a jiné nerovnosti. Je to slyset do helmy i při 80 km rychlosti, při zavrenem plexi. Takže první HW upgrade bude možná asi až příští rok. Najel jsem zatim 100 km a říkám. Menší vibrace jako u Xmaxe 300, lepší brzdy to má, ale horší sedlo, v zrcátkách nevidím svůj pruh , jestli jede za mnou auto, musím se trochu vyklonit, odemykání kufru asi návykové, ale zapomeňte , že zastavite , nevypnete motor a otevřete kufr. Blinkry jsou na jiném místě, místo blikání troubím, když chci někoho trapným bzučákem vytroubit, tak blikám. Fouká víc na kolena , ale mám návleky, horší je, že fouká víc i na stehna. Xmax má vpředu 2 kastlíky, jeden uzamknutý, ADV jen jeden, pristupný. Podvozek a tlumení si teď neodvažuji úplně hodnotit, Xmax má najeto 40 tisíc a ADV 100 km. Jsem ve fázi přechodu mezi dvěma stroji a tak si zvykám , na něco rychle a na něco pomalu. V každém případě mám pocit, zatím po jednom dni, že ADV jede v trošku vyšších otáčkách, přitom by měla mít vyšší kroutící moment, takže zbytecně, možná to bude právě ta o dost vyšší spotřeba, ( vycházím z informaci z webu ) ale tohle berte nyni spíš jako spekulaci, než to porovnám, až bude čas. Rozdíl je ve spotřebě asi + 1 litr, což je dost při + 50 ccm , ale kdoví jak to ovlivňuje norma Euro
Edit: neskutečný rachot, jak se mlátí štěrk, nebo kaminky o přední blatník. To jsem na Xmax nikdy neslyšel .
Odesláno z Fold3