od valsidalxam » 28 srp 2022, 17:42
Dobre chlapci, už sa motáme kolo tých vašich virtuálnych iných plastov ako jediného rozdielu. Ignorujete fakty ale že skutočne takým spôsobom, že až na moto fore čumím jak puk, či dobre vidím. Samé pocity. Ale testerov na YT, tých všetkých strčíte do kešeni jak hocijakého priemerného virtuálneho valsidalxama.
Hoci si začal zhruba tak o čo som prosil, a síce si vyjadril svoj názo na porovnania skutrových Hond. Vyšlo ti nejakými výpočtami , že sú Hondácke ADV skutre len o 2 % lepšie v terene ako Hondácke Forzy (tvoj názor, nemám ako ti ho vyvrátiť, chápem, že bez šance. Technickými parametrami aj rozdielnymi technickými riešeniami som to už skúšal v staršom , dosť dlhom príspevku, hlboko chlapci čísla ignorujete.
Potom síce vetu ešte rozvinieš a hodíš todo koša ,respektíve na hlavu a pocity jazdca (že sú vlastne rovnaké a škrtáš aj tie blahosklonné dve percentá v prospech ADV v terene.
No a v odpovedi nižšie zas čítam niečo o porovnávaní s motorkami a ich zdvihmi, aj o nejakom extremnejšom terene ako sú poľňačky. Dookola .
Skúsim napísať niečo v akto podobnom duchu- ako čítam čo píšete. A ked mi to vyvrátiš (lebo teraz idem písať hlúposti, čo ma prvé napadnú, tak to bude veľmi jednoduché ), odignorujem to..
Takže napríklad. Adv má rovnakú ochranu na vetre na dialnici ako Forza. To že Honda prezentuje ten Forza megaštít je len reklamný blábol. Minule som videl zosadnúť chlapca z Forzy a mal rozcuchaný účes, takže musí tam fúkať rovnako.
Aj spotrebu mám rovnakú ako Vision. Tiež klamlivá reklama, lebo kamoš chodí na Visione každý deň do roboty 700 metrov so studeným motorom, takže tie čísla, že 2 litre si Honda vymýšľa. žerie mu to rovnakých 3,5 litra ako mne.
Aj miesta na batožinu rovanako ako GoldWing (ups, tu klamem, myslím, že toho miesta má bez prídavných zavazadiel navyše ADV aj Forza viac (100 vs 80 litrov ).
Tak potom, že je to rovnako pohodlné. Však už došli ľudia k moru aj s GW , aj s ADV, aj s Forzou, aj s pinclom, Preto sú všetky rovnaké, žiaden rozdiel.
Takže irony off, posledná otázka, a reagujme ako ľudia ľúbiaci techniku. Zatiaľ som na ňu odpoved nedostal
Prečo tie najviditelnejšie a najjasnejšie technické riešenia, ktoré tvoria rozdiel medzi ADV a Forzou (ked si nie si istý kukni hore, rozpísal som skoro všetky, myslím, že som zabudol na väčší zadný brzdový kotúč u ADV, aby zadok v terene lepšie pribrzdoval, lebo kto potrebuje zadnú brzdu na asfalte) a napíš mi, prečo to nevytvára žiaden rozdiel v jazdných vlastnostiach na horších povrchoch medzi týmito dvoma Honda skutrami. Takže poprosím nemotaj žiaden kameňolom, ktorý neprejde ani jedna z nich, ani žiadnu trial motorku, ktorá by ten kameňolom prešla.
Bod po bode, že iná vidla nie je dôležitá preto,lebo, svetlá výška nie je dôležitá preto, lebo, šírka riadidiel atd.
A či ti už víde 0, alebo 2 percentá rozdielu, tak to sa nechám prekvapiť.
PS:No a pokiaľ ty nedokážeš v terene pocítiť rozdiely medzi motorkami, tak sme na tom veľmi podobne. Tiež ti stačí jedna. Akákoľvek, 2 percentá hore dole, však nepretekáme, nikto ti to nezmeria. Ani nikto nedokáže, že tam kde by si Forzu položil, XADV ešte udržal. Ja som si rovnako ako ty istý, že naopak prejdem ADV dalej a rýchlejšie ako s Forzou. Takže bud sa jeden z nás mýli, alebo mám hranice bližšie k hraniciam motocyklu. Toto sú ale dohady. Technické údaje nie, ale na tie sa tu ako vidím nehrá a ignorujú sa v absolutnej miere. Kampak na nás..