Honda adv 350

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 07 srp 2022, 18:16

Za mě si nemyslím, že je ADV350 nějak podvozkově lepší, než XMAX. Neřeknu velké ADVo, to asi jo, ale to malé? Jen oplastovaná forza.
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 383
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Rejdik1 » 07 srp 2022, 20:11

Zase si to moc nemaluj adv 350 má šíleně tvrdý zadek takže přes jakoukoliv nerovnost je to dost nepohodlné
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Honda adv 350

Příspěvekod vikino » 08 srp 2022, 03:32

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 10:00, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 681
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 08 srp 2022, 16:13

No tak ja ťa potom asi nepoteším. S Xmaxom síce porovnávať neviem, len s Forzou a PCXom, ale porovnať sa to nedá ani náhodou. Nie je to inak preplastovaná Forza, za tým si stojím.
Zadok sral pes, však tú prdel ten centimeter dvihnem, ked tú dieru trafím. Predok ale licuje fakt "takmer" ako motorka (to takmer je v úvodzovkách, aby sa tu za mňa zas nezavesil niekto, že to ako Africa nie je. Stále dúfam porovnávame medzi skutrami ).
Bude to zrejme tou UD vidlou. A nájazd do blata,( respektíve tohto suchého leta skôr do štrku) niekde na poľňačke zas rieši tak jednoduchá vec, ako je šírka riadidiel. Jasne, to je zas omedzujúcejšie pri preplietaní v zápche. Ale zmena povrchu tu kormáň z ruky skrátka tak ľahko nevytrhne.

No a o mnou zlikvidovanej mačke som tu už písal. Ani mi tým predkom neheglo, žiadna krízovka .Mačka bohužiaľ domačkovala.
A tak nejako podobne to mám aj pri trafených dierach. Aj ked sa tomu snažím predchádzať, skrátka za autami nechodím, všetkých pomalších, alebo rovnakou rýchlosťou idúcich predbieham čím skôr hlavne kvôli výhľadu na tie naše Vyšegrádske diery .
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 581
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 08 srp 2022, 18:29

Predok ale licuje fakt "takmer" ako motorka - no to mě vysvětli, aká že to je MOTORKA, s kterou to srovnáváš. Podle popisu reaguješ na můj příspěvek, tak já tu s tebou klidně ztratím nějaké to slovíčko.

A afriku jsi trefil. Měl jsem ji, i MZ 150 a nakonec i Transalpa 700 a 150dinu PCX. Mám za sebou nějaký ten terén i brod. Rád se ale nechám poučit, že ADVO350 je stroj do terénu. Za mě naprostá blbost. Je hezký, to ti neberu, ale DO TERÉNU - byť i sebelehčího - klidně stačí louka po ránu, to za mě prostě NENÍ!
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 383
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 08 srp 2022, 20:59

To neni ani xadv
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1089
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 08 srp 2022, 22:42

dejavu píše:Predok ale licuje fakt "takmer" ako motorka - no to mě vysvětli, aká že to je MOTORKA, s kterou to srovnáváš. Podle popisu reaguješ na můj příspěvek, tak já tu s tebou klidně ztratím nějaké to slovíčko.

A afriku jsi trefil. Měl jsem ji, i MZ 150 a nakonec i Transalpa 700 a 150dinu PCX. Mám za sebou nějaký ten terén i brod. Rád se ale nechám poučit, že ADVO350 je stroj do terénu. Za mě naprostá blbost. Je hezký, to ti neberu, ale DO TERÉNU - byť i sebelehčího - klidně stačí louka po ránu, to za mě prostě NENÍ!




No s tebou je ťažko. Ja napíšem, že neporovnávajme s nijakou Afrikou, ale so skutrami a ty tu napriek tomu práve tú Afiku vytiahneš.
Vidím, že je pravda to, že nám už rozumiete menej ako my vám, Takže preložím- "TAKMER = TÉMEŘ" .
Preto ostaňme pri skutroch. Normálne ťa o to prosím, lebo sme dokecali, bude sa mi to zdať zbytočné.
To ked niekto napíše , že si napríklad do NCčka vie odložiť helmu a vie to mať aj v automate a preto to má niektoré "TAKMER" skutrové vlastnosti, tak ty sem nabehneš, že halo, do XMAXA dáš dve helmy pod sedadlo a dalšie dve do kufra, tiež že v popojíždení zápchou tvoj variator nehegá tak ako DSGčko na NC čku ? Nie on to porovná s motorkami a vie že na tieto výsostne skutrové vlastnosti nedosiahne na 100 %. Kapiš ?

Nebudem tu rozpisovať, kadiaľ som už na ADV prešiel. Raz sem zavesím videjko. Nie kvôli tebe, myslím , že ty neuznáš, že mám pravdu, ani ked preletím oba cielové bubny u nás na motokrosovej trati vzduchom naraz. Ty si si skrátka vsugeroval, že ADV je preplastovaná Forza a nemá absolutne žiadny rozdiel v jazdných vlastnostiach v terene oproti Forze , či Xmaxu.

Kedže nevieme spraviť testík prejazdu týchto skutrov v rovnakom terene (najlepšie jedným jazdcom, aby sa nestalo, že ty na Xmaxe budeš klon Pastranu a Peterhansela a ja ako silno šmatlavý amater sa budem za tebou brodiť v prachu a blate.

Preto musíme vynechať dojmologiu (tú nechajme pánovi Mackovi, čo začal testovať skutre namiesto mobilov a my sa skusme aspoň trochu držať meratelných čísel a nejakých technických údajov.

Takže zaujímal by ma tvoj názor na pár vecí:

1.Prečo podľa teba nemá na jazdné vlastnosti v terene vplyv obrátená , dvojokulárová vidlica oproti obyčajnej bicyklovo.skutrovej ?

2.Prečo podľa teba nemajú širšie riadidlá vplyv na stabilitu pri prejazde hlavne pozdlžnych nerovností ? Fyzika základnej školy (myslím že to má niečo dočinenia s prenosom síl a pákou ) mi napovedá, že to tí Japonci natiahli doširoka práve preto.

3.Prečo podľa teba nemá vplyv na prilnavosť v terene hrubší vzor pneumatík ?(viem, to je najjednoduchšie vymenitelná súčiastka, ale tipujem, že to ty ani iný bežný majiteľ Forzy či Xmau neurobí ). Na tej tvojej lúke rozdiel nepocítiš ? Tiež sa im tie poloendurové Metzelery len zvýšili v sklade ?

4.Prečo podľa teba montujú tie nádržky na zadné tlmiče (mimochodom podľa zahraničných ADV for najproblematickejšia súčiastka ADVčka, veľa ich tečie , možno bude zvolávačka ). Aby sa malo čo pokaziť, nie aby to zamedzilo dorazu zadnej časti ?

5.Prečo podľa teba spravili tie väčšie výrezy v spodnej časti prednej kapotáže ? Aby nám viac fúkalo na kolená, alebo aby sa ľahšie dala vystrčiť noha dopredu ? (myslím, že tebe ako jazdcovi z terenu a brodov nemusím vysvetlovať, čo tým ja a hlavne konštruktéri mysleli ).

6.Prečo podľa teba ADV čko napriek rovnakým železám horšie brzdí ako Forza ? Sa pomýlili pri nastavovaní ? Nie, je to nastavené viac do terenu, tak aby sa brzdy ťažšie zakusli a neskôr zaplo ABS, kedže tak si to skrátka nastavenie do prachu a blata vyžaduje. Moto GP určite na asfalte lepšie zabrzdí, ako krosska. A v terene to bude opačne - v cesťáku sa ten kablik od ABS v terene zblazni, čo furt bude posielať nejaké informácie. Tiež myslím že profikovi vysvetlovať nemusím. Drobné rozdiely a nuansy v nastavení, ale všetko tak, že ADV lepšia v terene, Forza lepšia na ceste.

7.Prečo podľa teba nemá vplyv na prejazdnosť terenom vyššia svetlá výška ADV ? Ak dobre viem, tak je to 145 mm ADV vs 135 mm Forza (a mayslím aj tvoj Xmax ).

8. Drobnosť ako kryty heftov, ktoré vietor veľmi nezachytávajú, ale prípadné švihajúce konáre aj hej a predný štít, ktorý sa dá dať až úplne dole nech netrčí ani cm, nech ho naopak nedajú definitívne dole tie isté konáre sú namontované tiež len kvôli zvýšeniu hmotnosti ?

Ked na tieto otázky dokážeš rozumne a zrozumiteľne (pozor , síce v slovenčine podobné, ale nie rovnaké slová ) zaargumentovať, tak sa modli, nech sa to dozvedia v Honde. Uvedomia si, že vyhadzujú von oknom neskutočné prachy a skuter, do ktorého názvu zakomponovali odkaz na Adventure poslanie, ked stačilo fakt len dať na Forzu iné plasty a vybrať elektromotor z plega. A možno dostaneš nejaké šušne za kowhow.

Apropo, ked sme pri vyššej svetlej výške, tak tu to všetko medzi variatorovými motorkami likviduje nová Aprilka SR GT. Tá má až 185 mm (mimochodom sa mi zdá že ešte vyššiu ako XADV 750). Tá bude mať podľa mňa napriek absencii obrátenej vidly a menšiemu výkonu ešte lepšiu prejazdnosť terenom, Práve vdaka tej svetlej výške a oveľa nižšej hmotnosti.

Preto podľa môjho názoru z 350kových Hondáckych skutrov

ADV je najlepší z nich na zlých cestách a terene (dôvody vyššie dostatočne rozpísané )
Forza je najlepšia na dialniciach a dobrých cestách v rýchlostiach 90km/h+ (lebo to megaplego jak z Goldwingu, dokonca elektrické )
SH čko je najlepšie v meste (lebo je najužšia a najľahšie sa na ňu nastupuje)

Tvoj XMAX mi vychádza ako najpodobnejší s Forzou.

PS: No a ked som čítal tvoju prúpovídku z historie, tak mi až nostalgická slza ukápla, ked som si tiež spomenul na moju MZku z minulého storočia. Mal som tú škaredšie nádržovú 250ku (nie 251 ), brázdil som to tu na madarských špzkách . Lepšia ako J 350 638 .
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 581
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 08 srp 2022, 23:20

Tak zrovna na motokrosove trati sem jezdil s mp3 :) a s beznou forzou 300 jsem dojel po pekne lesnicke ceste plne sutru a bahna az to pekne nebylo. A co? Limitem budou stejne pneu. Ktere jsou vsechno jen nic mimo asfalt.

Ten lepsi podvozek u adv nic v terenu navic nezajistuje. Vzdyt kazda cestovni motorka ma treba vetsinudvohy. To ze s tim clovek nekam dojede je fakt ale to dojede i s sh125 treba. Casto je to vice o odvaze nez omezeni stroje.

Proste adv je asi jako koupi si suv s pouze prednim pohonem silnicnimi pneu a o 2 cm vetsi svetlou vyskou… ale nemyslim to nijak negativne. Proste vice look a styl nez skutr co by byl lepsi pro ty co chteji skutr protoze bydli v meste se sotolinivymi cestami ;)
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1089
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod vikino » 09 srp 2022, 06:31

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 10:00, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 681
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 09 srp 2022, 07:40

valsidalxam: Kamaráde, to se pleteš, já bych nikdy neporovnával vlastnosti skůtru, primárně určeného na příměstský provoz s terénní motorkou :) A mimochodem, ani mnou zmiňovaná afra není bez úprav do terénu to pravé. Sám jsem řešil progresivní pružinu a další "drobnosti".

Já nikomu jeho představy o terénu neberu. Pro každého je ADVentůre jiný pojem ;) Jestli to má být ujetá polní cesta, občas šotolinového typu, jasně, může to být i pro skůtr, ale já bych si opravdu skůtra na takovémto podkladu nehuntoval. Mít velké advo, tak by mě to asi lákalo, ale s malým určitě ne.

A ano, znám i borce, co na padině od Pijádža létají po lesech. Ale to opravdu není můj šálek kávy.

Za mě asi všechno :)

Obrázek
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 383
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 09 srp 2022, 07:52

ale však v poriadku, baterku pošetri. Zas nie je moja chyba, že tých rozdielov medzi ADV a Forzou je až tolko, že to vydá na menšiu slohovú prácu. A pokiaľ ťa nezaujímajú technické riešenia stroja, za ktorý solíš nemalé peniaze, tak to vlastne mne môže byť jedno. Je pravda, že som na to mohol ísť aj štýlom. "ADV nie je iba preplastovaná Forza ". -koniec príspevku.
Bohužiaľ mám vo zvyku svoje tvrdenia vyargumentovať, kým ma niekto (niečo ) nedonúti lepšími protiargumentami a dôkazmi názor zmeniť. A myslím, že je pre každého jednoduchšie a lacnejšie si pred kúpou naštudovať, čo kupujem, ako potom byť sklamaný, nákup prehodnocovať a so stratou stroj predávať. Ved aj tvoje rozhodnutie vlastne potvrdzuje to čo píšem.
V horšom prípade si sa len utvrdil (presvedčila ťa krátka veta ) v tom, že ADV je vlastne len Forza s vyššou spotrebou a horšou ochranou proti vetru.
V lepšom, že síce úplne rovnaké nie sú, ale ty vlastne mimo asfaltu neodbočíš jak je rok dlhý. Bingo, ušetril si 200 €, myslím že si tá tvoja zrušená objednávka majiteľa nájde.

Ale hlavne som zvedavý, čo odpíše Dejavu, ten ma vyzval strácať nejaké tie slovíčka. Možno tie rozdiely vyargumenuje

-- 09 srp 2022, 07:59 --

aha, tak mám medzitým odpoved aj od dejavu.
Takže zas nič, nebolo mi bohužiaľ dopriate vysvetliť, a tým pádom aj pochopiť , prečo iné konštrukčné riešenia ADV nemajú absolutne žiadny význam a všetko je vlastne len o dojmoch ( z dizajnu, názvu , reklamy ? ) .

Takže myslím, že tým pádom je to všetko aj z mojej strany.
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 581
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 09 srp 2022, 08:17

technicke vylepseni u adv jsou vice marketingem, nez realitou (nepisu jen). je to vice look nez cokoli dalsiho. ty lepsi vlastnosti jsou tak marginalni (v realu a ne na papire - mel jsem F300, jedzil s ADV350 a mam XADV...) a i vetsi XADV je vsechno jen ne stroj do "terenu". Je to ryzi cestak, ktereho kdyz poslu po ujezdene hlinene ceste, tak to zvladne, ale tim to konci. Ale ano v katalogu jsou pekne fotky z prasne cesty, znam typky, co ji "znicili" v terenu, proc ne. Ale na druhou stranu mechanicka odolnost zadna, zdvihy mensi jak na cestaku apod. vse jen ne mimo silnic.

Ale jak bylo zmineno, na fichtlech jsme taky drandili kde co. Proc ne...
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1089
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Medvěd » 09 srp 2022, 08:49

vikino píše:Pre mna osobne ma ovela vacsiu vypovednu hodnotu strucny a jasny prispevok napr od Rejdik1, ako dalekosiahle recenzie od valsidalxam, ktore ked docitam, musim dat mobil na nabijacku. Nic v zlom.
Chcel som ADV350, mal som ju aj objednanu, prehodnotil som to, podla toho na co ja skuter pouzivam a co od neho chcem, tak som to zrusil a podla vyjadreni diskutujucich na tomto fore o ADV350, myslim, ze som urobil dobre. Howgh. :-)


No, každý po svém. Já si tedy rozhodně nemyslím, že by ADV 350 bylo šíleně tvrdé. Určitě je tvrdší než Transalp, ale také mne nekope tak, jak SH 125. A že to sakra poznám, mám po třech operacích plotýnek.

Další diskuse ohledně terénu je z mého pohledu irelevantní, kupoval jsem si tento typ z jiných důvodů. Nicméně si rovněž nemyslím, že by ony úpravy oproti Forze nějak dramaticky vylepšily jízdní vlastnosti do terénu. Stejně musím furt dávat bacha :wink:
Uživatelský avatar
Medvěd

100+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 205
Registrován: 06 čer 2022, 16:30
Bydliště: Brno
Skútr / moto: ADV350 a 4 další krásky

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 23 srp 2022, 13:45

mierny update k spotrebe.
Niekedy dávnejšie som tu písal, že mám spotrebu cez 4 l (aj 4,2 l). Tak som skúsil ísť teraz takú stovečku kilometrov plynulejšie, žiadne dorazy a hned to spadlo na 3,4l. A cestou domov vyslovene na ploužáka, max 90km/h tacho, ale často od 60 do 80, potom cez mesto 50 až 70 a skočilo mi to na 2,9. Aj by som to tak udržal až domov, ale od posledného kruháča som sa popretekal s jedným Xmaxom, tak som tú trojku na sto nakoniec preskočil.
Takže ekospotrebka odskúšaná , je to úplne v pohode, a môžem sa vrátiť ku svojmu bežnému jazdeniu so spotrebou 4+.
Však aj na Pecke som mal 3,5+ , kde nejaké bájne bežné 2 litre na sto :).
Nebudem predsa dávať na benzíne ušetrené prachy nejakému psychologovi, čo ma pomocou medikamentov a jogy bude učiť držať ten plyn na trištvrte otáčky. Dilino som, preto som si na staré kolená naordinoval maximum 350 kubíkov :) . A tak je to dobre, tak sa mi to páči.
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 581
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod vikino » 28 srp 2022, 09:52

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 09:59, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 681
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků