Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda adv 350

19 čer 2022, 10:25

Jenze toto ma takovou vahu ze pokud to neni schopen dodat muzes od smlouvy odstoupit a jede se dal. Ta povinnost neni absolutni

Re: Honda adv 350

22 čer 2022, 16:09

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 10:07, celkově upraveno 2

Re: Honda adv 350

30 čer 2022, 19:35

Zdar chlapi,tak včera už jsem měl vyzvedávat ADV 350 a termín se mi posunul na 35 týden .Vopruz…Prej mám špatnou barvu a ještě s kufrem,přitom jsem prodejci říkal že zase tak barvu neupřednostňuju,hlavně abych jezdil.
Je na tom někdo podobně ?,popřípadě tip ;).

Re: Honda adv 350

30 čer 2022, 22:10

Mně přesunuli černou s kufrem na 39 týden .

Odesláno z Fold3

Re: Honda adv 350

05 črc 2022, 18:38

Ja koupil cervenou s kufrem uz v unoru a nyni premyslim ze ji poslu dal..

Re: Honda adv 350

05 črc 2022, 19:11

napíš,prečo-nesplnila očakávania,alebo nesadla,či ?

Re: Honda adv 350

05 črc 2022, 19:39

Nebodaj žere olej . . . :D

Re: Honda adv 350

05 črc 2022, 22:06

Najskôr nesadli veci, ktorými sa ADVčka líši od ostatných skútrov, ale ktoré sú tam už z dôvodu toho názvu ADV.
Oproti napríklad tej Forze, nech ostaneme cca u rovnakého železa sú to menšie ochrany tela a kolien, pocitovo slabšie brzdy, širšie riadidlá a možno tuhšie zadné pruženie.
Ale pokiaľ si človek pred kúpou prehodnotí, čo vlastne chce, tak ani jedno z toho nie je, že sa nejakí šikmookí inžinieri pomýlili a spravili to inak (horšie?) náhodou.
Pokiaľ to má byť skúter trochu viac do terenu (len poprosím nech sa sem nenalepí nejaký expert mi vysvetlovať, že do terenu to nie je. Ja viem, že to nie je nijaká Afrika, porovnávam s inými skútrami ), tak všetko má svoj zmysel.
Menšie plexi- v terene logické. Lepší výhľad na rigol pred kolesom, aj menšia šanca dostaľ cez neho šlehu od nejakého konára.
Menšia ochrana kolien-pochopitelné pre každého, komu skrížilo v nejakom rigole, bahne a podobne koleso a ocenil, že koleno má miesto a nejde hned skôšať tvrdosť najbližšieho plastu.
Pocitovo slabšie brzdy- neviem, či je to aj tak nastavené vo výrobe, alebo to na asfalte robia len gumy s hrubším vzorom (menšia styčná plocha hlavne za sucha )- pre mňa absolutne logické. Ved sa predsa brzdy na nejakom prachu poľňačky nemôžu brzdy zakaždým zakusavať jak na motoGP.. Však ked treba, schmatnem za tie páčky riadne a tie kolesá bloknem až po ABS ako na hociktorom inom skutri-motorke . Alebo to sa akože niekomu nedarí toto?
široké riadidlá (možno horší pocit pri prepletaní medzi autami v meste, ale zas vlastnosti v terene nemusím vysvetlovať nikomu, čo už dole z asfaltu odbočil.
Pruženie- takisto chcem na diere , nech neskôr ide na doraz, aj ked možno spolujazdec na asfaltke sa cíti menej pohodlne.

No a možno niekto, kto kúpi ADV kvôli dizajnu (viem, subjektívne, ale napríklad ja sa ani po pol roku neviem vynadívať ) , ale jeho adv vlastnosti veľmi nevyužíva príde na to, že taká Forza by bola lepšia.
Som zvedavý osobne na názor Forestera, (ked sa dočká :) ), kedže ako som tu čítal natočil na staršom Xmaxe aj Forze bambiliony kilometrov.
Lebo napríklad ja, ktorý môže porovnávať maximálne s PCX,alebo naopak litrovou turistickou Kawou možno tie drobné rozdiely tak nepocítim (nepostrehnem ).
Pre mňa zatiaľ nadalej ADV najdokonalejšia motrka na moje používanie. Nie je nič univerzálnejšie, čo sa dá použiť aj ako 50 cm skúter na nákup rohlíkov, cestu na dofču, aj odbočenie do lesa (poľa ). Všelijako inak by som potreboval vlastniť aspoň dve motorky. V dokonalom svete možno až tri (napríklad značiek Vespa, BMW a Husqarna :) )

Re: Honda adv 350

05 črc 2022, 22:31

Pekne a výstižne napísaná mikrorecenzia. Je v nej v skratke zhrnuté asi všetko čo by mal vedieť potencionálny kupca ako prvé pred vstupom do showroomu. Dala sa v nej cítiť ani nie prhnaná radosť a ani nie sklamanie.A či žere 3,4 alebo 4,3 L benzínu nie je podstatné pre človeka ktorý nemá možnosť si skúter osahať v predajni.

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 08:01

Já přesedlal z dvouválcového skútru, myslel jsem si, že mi stačí i menší obsah, protože vyloženě Evropu už nejezdím, ale do 100km/h za mne ok, ale když jede přede mnou auto 100km/h a chci ho předjet není to často zcela bezpečné. Modlím se aby nezrychlil. Nepište hlavně, že je dovoleno 90. ;)) už u 100km/h proměřuje o 12km/h což je dost. Takže motor do města super, za městem už jen kochačka a jízda ve vláčku s auty. Dostal jsem se do bodu, že když jedu jen do fitka 15km, raději sednu na PCX, stovkou jedu taky, ve městě obratnější a nevibruje tolik. Určitě jsou tací co jim výkon postačí , asi z menších kubatur to může být příjemný skok, mne to spíše zklamalo. Nevím jak na to v testech jeli 155 tacho. Asi z kopce. Po rovine mi dá cca 134km dle tacho což je cca 120km GPS a už se trápí. Mám najeto 1600km a nemyslím si že by ten motor mohl ještě polevit

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 08:29

dík za vysvetlenie-hmm,no to je nič moc,maximálka podla GPS len 120 km/h :roll: motor z výkonom 21,5kW by mal dať viac ...

ja sa aktuálne vozím na Burgmanovi 200,výkon píšu 13 kW a maximálku dá tiež reálne 120 km/h (podla tacho 130) takže buď tam máš nejaký problém,alebo tie gumy majú až taký odpor,žeby to nevládalo? divné :?

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 08:46

vikino píše:Ale len som bol zatial zvedavy aka je realna dostupnost adv350-ky v Ziline. S olejom v xmaxe som ratal ze to tak bude, ziadne prekvapko a ziadny stres. Uz som vytrenovany :-)
Pred rokom o takomto case som mal dva skutre. . . tohto roku to nehrozi kedze adv350-ky sa na 99% nedockam.


Neviem či ešte čakáš na ADV, ale vo Zvolene otvoril STYX showroom Yamaha-Honda a majú minimálne 2 ADV ihneď k odberu. Ja som síce zobral X-Max 300, ale zvažoval som ADV a ponúkali mi ju. Moje info je 4 dni staré (z 1.7.2022)...;-)

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 09:15

Rejdik1 píše:Já přesedlal z dvouválcového skútru, myslel jsem si, že mi stačí i menší obsah, protože vyloženě Evropu už nejezdím, ale do 100km/h za mne ok, ale když jede přede mnou auto 100km/h a chci ho předjet není to často zcela bezpečné. Modlím se aby nezrychlil. Nepište hlavně, že je dovoleno 90. ;)) už u 100km/h proměřuje o 12km/h což je dost. Takže motor do města super, za městem už jen kochačka a jízda ve vláčku s auty. Dostal jsem se do bodu, že když jedu jen do fitka 15km, raději sednu na PCX, stovkou jedu taky, ve městě obratnější a nevibruje tolik. Určitě jsou tací co jim výkon postačí , asi z menších kubatur to může být příjemný skok, mne to spíše zklamalo. Nevím jak na to v testech jeli 155 tacho. Asi z kopce. Po rovine mi dá cca 134km dle tacho což je cca 120km GPS a už se trápí. Mám najeto 1600km a nemyslím si že by ten motor mohl ještě polevit


Hmm, zaujímavé. Sú miesta (dialničné zhupnutia ), kde aj na mojom vidím bežne cez 150 tacho. 140 -145 tacho na rovine bez problémov. 130 tam skočí takmer pri každom predbiehaní dosť rýchlo.
Zas je pravda, že som si zábeh dal záležať , a asi sa podaril.
A ešte jedna , dúfam, že nie indiskrétna otázočka. Ja mám cca do 90 kg (záleží, či je piatok, alebo pondelok :) ), nie si nejakej značne mohutnejšej postavy ?

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 09:19

Neřekl bych gumy, ale bude tam hrát velkou roli aerodynamicky odpor. U 120 tacho už to pěkně fouká do těla. To máš jak u pcx, standartní větrný štítek vs Givi cestovní. U toho cestovního je lepší aerodynamický odpor než když se ti to opírá do těla a proto na max je o cca 10km/h rychlejší. Proto Forza nad 100km/h jede malinko lépe jak ADV dělá to tvar a plexi. Chtěl jsem nejdříve zkusit dát vario od malossi, ale nechci se v tom šťourat když je to v záruce. Šrouby od varia jsou označeny barvou

-- 6. 7. 2022 08:23 --

valsidalxam píše:
Rejdik1 píše:Já přesedlal z dvouválcového skútru, myslel jsem si, že mi stačí i menší obsah, protože vyloženě Evropu už nejezdím, ale do 100km/h za mne ok, ale když jede přede mnou auto 100km/h a chci ho předjet není to často zcela bezpečné. Modlím se aby nezrychlil. Nepište hlavně, že je dovoleno 90. ;)) už u 100km/h proměřuje o 12km/h což je dost. Takže motor do města super, za městem už jen kochačka a jízda ve vláčku s auty. Dostal jsem se do bodu, že když jedu jen do fitka 15km, raději sednu na PCX, stovkou jedu taky, ve městě obratnější a nevibruje tolik. Určitě jsou tací co jim výkon postačí , asi z menších kubatur to může být příjemný skok, mne to spíše zklamalo. Nevím jak na to v testech jeli 155 tacho. Asi z kopce. Po rovine mi dá cca 134km dle tacho což je cca 120km GPS a už se trápí. Mám najeto 1600km a nemyslím si že by ten motor mohl ještě polevit


Hmm, zaujímavé. Sú miesta (dialničné zhupnutia ), kde aj na mojom vidím bežne cez 150 tacho. 140 -145 tacho na rovine bez problémov. 130 tam skočí takmer pri každom predbiehaní dosť rýchlo.
Zas je pravda, že som si zábeh dal záležať , a asi sa podaril.
A ešte jedna , dúfam, že nie indiskrétna otázočka. Ja mám cca do 90 kg (záleží, či je piatok, alebo pondelok :) ), nie si nejakej značne mohutnejšej postavy ?


Mám 90 kg. Sundal jsem i kufr, který moc nepotřebuji. Na rovině 134 jakmile foukne malinko tak i kolísá 133 134… samozřejmě když to vezmu z dálničního byť i mírného kopce, 152 tam dá. Ale na ciste rovine 134.. mozna by sel i do 140, ale to by musela ta rovina byt o km delsi protoze kazdy km navic tam leze 10 vteřin ;)))

Re: Honda adv 350

06 črc 2022, 09:44

140-150 na tacho lze, podle videí s GPS opravdu hodně proměřuje.

U SH 350i je na stránkách Hondy výslovně uvedena maximálka: Výkonnější kapalinou chlazený čtyřventilový motor SOHC
Výkon narostl o dalších 3,1 kW na celkových 21,6 kW a maximální rychlost stoupla na 134 km/h, přičemž prvních 200 m urazí za pouhých 10,2 s. Motor SH350i je navíc šetrnější díky úplnému souladu s normou EURO5.
Předpokládám, že ADV i Forza se moc lišit nebudou. Vzhledem k reálné maximálce je logické, že při 100vce (reálná cca 90) už moc svižně nezrychluje...

Tvar a plexi určitě, ale gumy se podepíší také. Počítám, že po sjetí je vyměním za jiný typ, čímž by mělo dojít k velmi mírnému snížení spotřeby.

Ohledně podivu nad výkonem oproti kubatuře 200 je nutno porovnávat nejenom kubaturu, ale i Euro. Piaggio zvedlo u Beverly objem na 400, a zároveň i Euro. Ve výsledku dle uživatelů došlo k reálnému zhoršení výkonu - prostě hůř jede, byť papírově vydá líp, než předchozí 350.
Odeslat odpověď