Udelam zde male porovnani s Xmax 300 /2017, starsi Euro norma. Je to jen muj subjektivni nazor , porovnavat budu jen se svym skvelym Xmax 300 ( mam 180 cm ) a ne s Tvym
bude to spis heslovite, jak si vzpomenu a ne zadna slohovka, tak to tak prosim i berte.
ADV 350 mam objednanou, sedel jsem na ni, ale do ted nejel. Proto jsem si vcera zajel do Honda Krhova a pujcil si ji. ( 800,- na 4 hodiny ) Jo a pokud nekoho zajima, proc chci menit, tak za prve, zivot je zmena a mozna ocekavani, ze nebude tak tvrda, jako Xmax 300.
Jen jsem vyrazil, hned mi bylo jasne, ze tady neco nefunguje, ADV skakala na nerovnostech jako koza, jako by ani nemela zadne tlumice. Mela najeto 1800 km, ale na novotu, ze se to teprve rozhybe, bych to nesvadel. Nakonec zminuje se o tom hodne rozcarovanych majitelu na vsech forech v zahranici. Pro jistotu jsem zajel na pumpu a zkontroloval tlak v pneu, ale byl v norme. Tohle proste beru jako problem. Pozdeji po 2 hodinach uz mi to tak neprislo, vjel jsem na lepsi silnici z Valaskeho Mezirici na Komárno ( ne na Slovensko ) a tam pekna kroutiva kvalitni cesta a ADV se chovala na 1A, prujezdy zatackama mnohem jistejsi nez na Xmax 300 a to jsem bral v uvahu, ze ji mam jen pujcenou a krotil se. Na sirsi riditka si zvyknete ihned, jako by jste byli na motorce. Motor se chova jinak nez na Xmax 300. Nevim jak to popsat, ale stejny pocit jsem mel i z Xmaxe 300 rok vyroby 2021 ( ze by ta EU norma ? Muj to ma jinak ) Pripadalo mi to, laicky receno, neco jako "elektronicky" plyn, otocite heftem a ono to zacne sice zrychlovat, ale tak nejak, ze vy na to nemate vliv, proste jen co mu elektronika a software dovoli. Muj 5 let stary Xmax 300 to ma tak, ze jak otocim heft, tak to jede, nemusim cekat, zadna prodleva, ale to asi bude o tech CO2 picovinach, jak jsem uz psal, delal to stejne i Xmax 2021. Tohle je jeste akceptovatelne, ale je potreba pri predjizdeni myslet dopredu a pocitat s prodlevou. Projev vibraci motoru je u ADV do 100 km lepsi, ale pak je to presne naopak, ale nic zasadniho. Od 120 km je Xmax agilnejsi , pridam, zarechta a zrychluje, ADV pridam a je takova vlazna, ale nakonec si da rict. Maximalku nevim, u Xmax mam 160 tacho, coz je asi 145 GPS. U brzd jsem byl skepticky, pry jsou tupe, ale proti memu Xmax, kde jsou tragicke, tak tohle je o rad lepsi. Jelikoz mam na Xmaxovi lepsi gelove sedlo, tak tady na nej ADV nema, stehna a prdel budete mi otlacene uplne nekde jinde. Rozhodne na sedle ADV bych neujel 1300 km jako na sedle Xmaxe, na jeden zatah, jen benzin a curat. Plégo se taky bude spatne hodnotit, ale cekal jsem to horsi. Zalezi na helme, na vysce majitele a na dalsich vecech. Pro me ADV v poradku, ale na dalnici jsem s nim nezajel, jel jsem nejvic 130 km, ale jen kratce. Oproti memu Xmax paradoxne asi mensi hluk, protoze mi to plégo neposila do helmy ( jezdim na tu nizsi polohu, protoze pri vyssi me vitr fackuje ) ale cast vetru jde u ADV do ramen a na ruce. Jako idealni poloha se mi jevila prvni od vrchu, takze vlastne treti poloha
) Kdyz jsem ji vracel, plnil jsem znovu do plne a spotreba mi vysla 2,88 l / 100km , to jsem take myslel, ze bude horsi, dost jsem ji honil, ale take jsem schytal patecni odpoledni zacpu a coural se, cestou jsem potkal asi 1000 motorkaru, smerujicich do Roznova. Na pumpe ADV 350 budila zajem, je zatim, neco jako pani Columbova. Pokud jsem na neco zapomnel, pripomente mi to.
P.S. co se kolen tyka , bylo 26 stupnu a problem jsem nepozoroval, ale neznamena ze v 10 stupnich nebude, spis ano.