Honda adv 350

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Bekmen » 03 čer 2022, 05:48

...s tím foukáním na kolena - právě, že je to skútr, tak tam mi na kolena prostě foukat nemá. Já mám koleno v háji ze sportu, tak jsem na něj pravděpodobně citlivější (proto mám Forzu, kde jsem v tomto směru maximálně spokojen). Jinak díky, pokud se vám video líbilo!
Uživatelský avatar
Bekmen

50+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 58
Registrován: 05 bře 2018, 16:02
Skútr / moto: Forza300

Re: Honda adv 350

Příspěvekod vikino » 04 čer 2022, 18:56

...
Naposledy upravil vikino dne 06 bře 2023, 10:10, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 680
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 04 čer 2022, 19:19

Udelam zde male porovnani s Xmax 300 /2017, starsi Euro norma. Je to jen muj subjektivni nazor , porovnavat budu jen se svym skvelym Xmax 300 ( mam 180 cm ) a ne s Tvym :) bude to spis heslovite, jak si vzpomenu a ne zadna slohovka, tak to tak prosim i berte.
ADV 350 mam objednanou, sedel jsem na ni, ale do ted nejel. Proto jsem si vcera zajel do Honda Krhova a pujcil si ji. ( 800,- na 4 hodiny ) Jo a pokud nekoho zajima, proc chci menit, tak za prve, zivot je zmena a mozna ocekavani, ze nebude tak tvrda, jako Xmax 300.
Jen jsem vyrazil, hned mi bylo jasne, ze tady neco nefunguje, ADV skakala na nerovnostech jako koza, jako by ani nemela zadne tlumice. Mela najeto 1800 km, ale na novotu, ze se to teprve rozhybe, bych to nesvadel. Nakonec zminuje se o tom hodne rozcarovanych majitelu na vsech forech v zahranici. Pro jistotu jsem zajel na pumpu a zkontroloval tlak v pneu, ale byl v norme. Tohle proste beru jako problem. Pozdeji po 2 hodinach uz mi to tak neprislo, vjel jsem na lepsi silnici z Valaskeho Mezirici na Komárno ( ne na Slovensko ) a tam pekna kroutiva kvalitni cesta a ADV se chovala na 1A, prujezdy zatackama mnohem jistejsi nez na Xmax 300 a to jsem bral v uvahu, ze ji mam jen pujcenou a krotil se. Na sirsi riditka si zvyknete ihned, jako by jste byli na motorce. Motor se chova jinak nez na Xmax 300. Nevim jak to popsat, ale stejny pocit jsem mel i z Xmaxe 300 rok vyroby 2021 ( ze by ta EU norma ? Muj to ma jinak ) Pripadalo mi to, laicky receno, neco jako "elektronicky" plyn, otocite heftem a ono to zacne sice zrychlovat, ale tak nejak, ze vy na to nemate vliv, proste jen co mu elektronika a software dovoli. Muj 5 let stary Xmax 300 to ma tak, ze jak otocim heft, tak to jede, nemusim cekat, zadna prodleva, ale to asi bude o tech CO2 picovinach, jak jsem uz psal, delal to stejne i Xmax 2021. Tohle je jeste akceptovatelne, ale je potreba pri predjizdeni myslet dopredu a pocitat s prodlevou. Projev vibraci motoru je u ADV do 100 km lepsi, ale pak je to presne naopak, ale nic zasadniho. Od 120 km je Xmax agilnejsi , pridam, zarechta a zrychluje, ADV pridam a je takova vlazna, ale nakonec si da rict. Maximalku nevim, u Xmax mam 160 tacho, coz je asi 145 GPS. U brzd jsem byl skepticky, pry jsou tupe, ale proti memu Xmax, kde jsou tragicke, tak tohle je o rad lepsi. Jelikoz mam na Xmaxovi lepsi gelove sedlo, tak tady na nej ADV nema, stehna a prdel budete mi otlacene uplne nekde jinde. Rozhodne na sedle ADV bych neujel 1300 km jako na sedle Xmaxe, na jeden zatah, jen benzin a curat. Plégo se taky bude spatne hodnotit, ale cekal jsem to horsi. Zalezi na helme, na vysce majitele a na dalsich vecech. Pro me ADV v poradku, ale na dalnici jsem s nim nezajel, jel jsem nejvic 130 km, ale jen kratce. Oproti memu Xmax paradoxne asi mensi hluk, protoze mi to plégo neposila do helmy ( jezdim na tu nizsi polohu, protoze pri vyssi me vitr fackuje ) ale cast vetru jde u ADV do ramen a na ruce. Jako idealni poloha se mi jevila prvni od vrchu, takze vlastne treti poloha :D ) Kdyz jsem ji vracel, plnil jsem znovu do plne a spotreba mi vysla 2,88 l / 100km , to jsem take myslel, ze bude horsi, dost jsem ji honil, ale take jsem schytal patecni odpoledni zacpu a coural se, cestou jsem potkal asi 1000 motorkaru, smerujicich do Roznova. Na pumpe ADV 350 budila zajem, je zatim, neco jako pani Columbova. Pokud jsem na neco zapomnel, pripomente mi to.

P.S. co se kolen tyka , bylo 26 stupnu a problem jsem nepozoroval, ale neznamena ze v 10 stupnich nebude, spis ano.
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 642
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Honda adv 350

Příspěvekod HANZTD » 04 čer 2022, 19:50

chlapci nepište to tak dlouhý :mrgreen: :mrgreen: aldav uff přečteno i s Ps : :twisted:
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

750+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 755
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 čer 2022, 07:21

2,88 a “jsem ji honil” to asi tezko…
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1059
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 09:39

No , tých porovnávaní ADV s inými skútrami som už čítal dosť. Aj nejaké sám napísal. Ale čím viac s ňou mám najazdené, tým viac sa mi opisy nejakého veterného, prdelového , či iného nepohodlia javia ako nepatričné a zbytočné. To snád niekto, kto kupuje ADV nevidí ten malý plexi štítok a celkový tvar motorky ? To fakt niekoho prekvapí, že na tom fučí viac ako na Burgoši ?
Jak nejaká porovnávačka, kde tester príde na to, že na neho viac fúka na Afrike jak na Goldwingu.

Toto je skrátka celkom iná motorka.

Ohľadne prejazdov zákrut neporovnatelné s ostatnými skútrami, prejazdov mačiek (písal som o tom, myslím živé aj kamenné ) ) tiež nie.
Použitelnosť v terene ? Jazdím s tým také enduro jazdy, (šotolina, polné cesty, les, blato atd ), kde by na inom skutri človeka ísť ani nenapadlo. Stretávam krosky a štvorkolky s neveriaco krútiacimi hlavami. Je pravda, že by som sa mal už aj trochu krotiť, lebo sa bárskedy pristihnem, že šupujem po poľňačke 70 a so zadným kolom sa začínajú diať veci, jak ide šrégom skoro vedľa mňa. Ale ten predok skrátka drží, a chce ísť stále tam , kam chcem ja. Ale trochu to skľudním, aby som nezisťoval ceny a dodacie časy plastov :).
Moja spotreba ? 4,2 l/km :). Ale už vyskúšam nabudúce takú tú klidánko skutr jízdu kolo komína po asfalte,s vynulovanou spotrebou, či mám šancu sa dostať k tým 3 litrom. Zoberiem nejakú tabletku na nervy, nech heft pozná aj inú polohu , ako max-min.

V lete v 30 stupňových teplotách sa do Grecka dostanem rovnako ako na Forze. Ale uvidím z toho gréckeho pobrežia neporovnatelne viac a zaujímavejších miest.

V zime na moje 2 km cesty do roboty nahodím termoscud Tucano (aj to len preto, lebo cestou do roboty nemám kalhoty s chráničmi na kolenách, ale jazdím v tom v čom robím ). A prejazdy cez zmrznutý sneh na krajniciach bude tiež oveľa lepší.


Ja sem napíšem po čase trochu pre mňa dôležitejšie porovnanie. S teoretickým konkurentom ADV, čo sa použitia týka. Kolega kúpil Aprilku SR GT 200. Nabehá prvých 1000km, vymení olej a vymeníme si motky na porovnanie. Nebude to porovnávačka medzi Afrikou a Godwingom, ale medzi Afrikou a Tuaregom. To ma zaujíma viac.
Tam ma zaujíma, či cez diery a poľnačky prejdem rovnako . Hmotnosť bude hrať určite v prospech Aprilky, upside-down v prospech ADV.
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 556
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 05 čer 2022, 10:00

Pořád mi nejde pod fousy kombinace "skůtr a terén". Je to jak F150ka na dálnici. Zkus udělat nějaké videa. A pokud bys přemýšlel čím, Insta360 Go 2 bude tvůj dobrý společník a třeba přesvědčíš i "nevěřící". Jinak jsem dnes koukal na video, kde ADV350 předváděl někdo na YT a docela mě to pobavilo. Předvádí "enduro skůtr" a jede po asfaltce, když souběžně s ní vede evidentně adventůre cesta. Takže asi tak :)

Obrázek

Naposledy upravil dejavu dne 05 čer 2022, 10:05, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 383
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým vikino v 05 čer 2022, 10:29.
Důvod: vyriesene

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 11:39

"dejavu"]Pořád mi nejde pod fousy kombinace "skůtr a terén".


Ježiš, pán Macko, IT odborník cez mobilné telefony, ktorý na staré kolená objavil motorky, lebo v Bratislave sú zápchy (to nemyslím v zlom na jeho adresu :). Mimochodom, on v tom vuideu objavil na ADV-čke aj nastaviteľné zadné tlmiče a štart-stop systém.
Video vložím, hned ked budem mať nejaké zariadnie. Teraz som len v mobile našiel jednu fotku z horizontu, ktorý som fotila až zhora, lebo v strede cesty som sa bál zastaviť, duplom otočiť (to by som tých 180 kg na nohe neudržal a kutálel by som sa až dole.


"C:\Users\42190\Desktop\20220501_161004.jpg"

Neviem, či sa mi to tu zobrazí, nejaký extra IT zbehlík nie som, v robote to viem, doma na mojom starom noťasi to nejako ide zložitejšie . Sám som zvedavý, či fotku zobrazí.

-- 05 čer 2022, 11:49 --

hmm, tak tá fotka sa mi nedarí. Skúsim ešte z mobilu, alebo zajtra v robote.

-- 05 čer 2022, 11:50 --

https://photos.app.goo.gl/tMi7eM98Uf78igx56

-- 05 čer 2022, 11:53 --

tak z mobilu sa podarilo niečo poslať. Musím si dať nejaké inštruktážne videá okolo IT práve od spomínaného pána Macka z videa o ADV. hned ked dofučí na tom asfalte:)

-- 05 čer 2022, 12:08 --

https://photos.app.goo.gl/CEL7p8fykTfRYZnM8

Foto z ADV Honda RoadSync aplikácie tej jazdičky. Mimochodom pre ukážku, skus si dat do Google trasu medzi dedinami Gyňov a Belža. Či ti tam vyhodí nejakú priamu trasu pre motorové vozidlá. Len pre peších. Nejde ani tak o ten jediný strmý a krátky kopec , ale prejazdy cez oráčinu( len v koľají po crosskach, alebo ani to nie ) a podobne. By som si tam rad pozrel Forzu s bicyklovými riaditkami..

-- 05 čer 2022, 12:11 --

https://www.google.com/maps/dir/Bel%C5% ... 48.5894445

Modrá trasa pre Forzu, Sivá pre ADV
valsidalxam

500+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 556
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, výfuk Akrapovič v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 čer 2022, 16:40

Z C disku asi tezko neco ukazes :)


Jinak ADV je designove fajny. Funkcne hure. Za mne je to proste asi jako kdyz Skoda vezme Octavii a udela verzi Scout. Prida par plastu, zvysi to, zhorsi jizdni vlasti a je to "adventure". I kdyz ta Octavia scout je spise xadv a adv bude spise jen fabia scout, ta nema ani 4 kolku.

Ono uprimne ani to xadv si neumim nejak mimo silnici predstavit. Tedy umim, ale na polsni thonsilnici, kde projede hrave i vespa, protoze ty "silnicni" zdvihy opravdu moc adventure nejsou. Ve spojeni s pneu o to mene.
A u adv je to dost podobne. Je to hlavne stylovka a i ty "funkcni" upravy nevedou k tomu, ze to bude vice do terenu, jak bezna forza. Maximalne diky svetle vysce, ale tim to asi tak hasne. Sterk zvladne kazdy skutr, polni/lesci cestu suchou vice mene taky a jinde zapadne to i to.

A ze na tom fouka... no je to dan za ten design proste. Kdo chce adventure, ten nemuze cekat komfort Forzy/Integry. I kdyz si rikam, ze ten tlak "dat to majiteli adv sezrat" je proti vetsi xadv o poznani vetsi. At uz tim pidi plexi, ktere netusim k cemu slouzi, nebo tou absenci deflektoru, kdyz uz je i na te vetsi.

Kazdopadne za mne fajn stroj. Netusim jak s tim nekdo muze jet za 2,8. Kdyz vidim okolni majitele v podstae maji co delat jezdit pod 3,5 a to uz jsou docela defenzivni, bez dalnic apod. jit jeste o 7 deci dolu bude kochacka z kopce sedesatkou :)

Takze i kdyz je to vice styl, nez funkce, tak bych si to poridil radeji, jak Forzu. Usedylch skutru je na trhu docela dost :)
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1059
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 05 čer 2022, 18:37

goes : Netusim jak s tim nekdo muze jet za 2,8.

Jestli jsi myslel me, tak jsem mel ADV z pujcovny kazdy kdo vraci ma natankovat do plne, tohle jsem nemohl nijak ovlivnit. Honil jsem ji v ramci moznosti pri patecni spicce okolo ValMezu. 150 jsem jet nemohl, ale akceleraci jsem vyuzival naplno. Cekal jsem spotrebu o 1l vetsi. S mym stylem jizdy jezdim i treba v okoli Stelvia za 2,4-2,7 a Forester urcite potvrdi, ze nejsem brzda provozu, spis naopak. I presto, ze jsem zkritizoval sedadlo a tvrdost skutru, tak ji dam sanci.
Naposledy upravil aldav dne 05 čer 2022, 18:44, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 642
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 čer 2022, 18:44

Tak ono to tankovani na jednu-dve nadrze je taky takove ne uplne presne. staci aby ten pred tebou tam dal vice nez ty a uz se to dokzae o par deci posunout. Nicmene je to uz prilis akademicke. Nevim uplne jak vypada spicka okolo Valmezu, ale jezdivam tam a moc uhanet se tam v tu dobu neda, ale to je detail.
Jen je zvlastni, ze zatimco ostatni jezdi za 3,5 jiny za 2,8 a "jede co to da"
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1059
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 05 čer 2022, 18:48

Souhlasim s tou nadrzi, napsal jsem co jsem nameril a pochybuji, ze nekdo predemnou tankoval na 3 vypnuti pistole. Ja na 1 vypnuti,ale je to mozne . Testoval jsem mezi ValMez a Holešov, je tam pekna cesta.
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 642
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Honda adv 350

Příspěvekod forester » 05 čer 2022, 18:53

Forester potvrdzuje, Aldav jazdi za 2,7 na Yamahe X-Max 300 Čo mňa ale moc sere že Honda o 1-2dcl viac pri súbežnej jazde :D

Nech napíše kolko mu žrala keď valil pred mesiacom do Bašky Vody po dialnici a proti silnému vetru :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 669
Příspěvky: 5542
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 05 čer 2022, 18:56

K ADV to sice nepatri ,ale budiz. Bud mne dala pumpa min benzinu a nebo v krutem protivetru pri plnem kotli na heftu, na dalnici, kdy to nechtelo jet vic jak 120 tacho, byla spotreba 6 litru :D
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 642
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků