ja si od toho nechávam čítať do ucha správy aj mesenger. Odpovedať hlasom neodpovedám, taká súrna správa ešte neprišla.
No a samozrejme to používam na dvihnutie hovoru, isto sa to robí lepšie originál ovládačom na riadidlách, ako na ovládači helmy, prípadne na mobile pred sebou na riadidlách.
Aj preto som nemusel riešiť pri kúpe intercomu lepšie praktické systémy s otočným kolieskom, ktoré sú síce v rukavici určite lepšie ako tlačidlové, ale zdaleka nie tak dobré , ako ovládač na riadidlách pred očami (pokiaľ to samozrejme nie je trčiaca Forzácka bradavica).
Preto som aj mohol vyradiť z výberu tie velké univerzálne Cardá a Seny, kvôli ktorým sa mi potom nezmestila prilba pod sedadlo, ale riešil som to s nákupom prilby, ktorá má predprípravu na intercom s nejakým minimalistickým ovládačom. Takže som sa rozhodoval medzi LS2 systémom s ovládaním v remienku, Schubertom s ovládaním na hrane helmy a Nolanom s ovládačom síce na boku, ale tak tenučkým, že ničomu nezavadzia (kedže baterka v ňom nie je).
A ešte si zvyknem pozrieť po jazde mapku jazdy s kilometrovým nájazdom a priemernou spotrebou. A ked ideme skupinka na výletík, tak kamoši ked dôjdeme domov čakajú na fotku tejto mapky do skupiny. Normálne ked prídeme , ja sa zabudnem, tak už mi pípne, že "Hej, kde je mapa".
Viem, že toto , a lepšie dokážu rôzne aplikácie, ale táto sa zapína automaticky po naštartovaní skutra, nič nemusím riešiť a bude sa to robiť samo. Ja som lenivý, ja chcem , aby sa mi všetko robilo automaticky, však preto jazdím na skutri
Jaj , a tá navigačka ti vie diktovať smer cesty. Tiež to ale nepoužívam na navy, na to mám sygic bez dát v mobile na riadidlách