červená linka: před opravou
modrá linka po opravě
Skútr prošel celou servisní prohlídkou, oleje,filtry, chladící kapalina, brzdová kapalina, brzdový desky, kontrola variátoru a spojky.
Zjištěn stav řemene opotřebení 2/3 a spojkový zvon už nebral celou plochou, pravděpodobně i mekčí pružinky spojky.
Variátor jak nový, jen vyměnena vodítka, vyměněn řemen za nový Piaggio Kevlar a spojkový zvon za nový Piaggio a nové pružinky spojky.
Řemen zvýšil především maximálku a také ploši křivkou na rozjezdu, dá se říct, že graf odpovídá grafu Nexusu v serii.
Graf v PDF v originální velikosti http://uloz.to/xhbk8UkU/graf-vykonu-nexus-500-pdf

Porovnání s grafem jiného sériového nexusu a verzí s Multivarem.
http://www.scootland.cz/graf-vykonu-z-m ... -brzdy/321