Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
25 čer 2014, 18:30
Super, díky! A co vydržely? Já se bojím těch misek..
Odesláno z mého Lenovo A850+ pomocí Tapatalk
25 čer 2014, 19:06
Já nevím, co pořád máte s miskama - kuželíkové ložisko narazíš do osazení a je to. vypadá takhle:
http://zbozi.arkov.cz/pictures/tn/9625/283_9625_30204-30324_kuzelikove_metricke_SKF.jpgMomentálně na nich mám cca 30000km.
25 čer 2014, 19:10
Tak tedy to osazení:-)
EDIT: Ložiska objednána SKF, přesně podle Tvých čísel. Díky. Jinak mi nabízeli i nějaké české, za směšných cca 150,-Kč. Ale radši jsem objednal SKF.
03 črc 2014, 20:56
Mám problém. Po cca 10ti km jízdě, po ohřátí motorky motorka trochu ztratí na síle/tahu. Prostě výkon.
EDIT: Tak dneska jsem zkouknul varec a vše ok. Pak jsem udělal malej zkušební okruh, dobrý. Větší okruh, dobrý..no nakonec jsem najel asi 120km a žádný problém. Tak budu jezdit a uvidí se. Už jsem měl v nádrži prd, tak asi bordel v benzínu
Naposledy upravil
filippek2 dne 19 říj 2014, 12:34, celkově upraveno 1
06 črc 2014, 22:08
Dotaz..jak kontrolovat olej motoru? V manuálu vyčteno že na cent. stojanu a štelování výšky až dolů. Ale odečítám z měrky po zašroubovaní závitu, nebo jen po zasunutí. Díky.
06 črc 2014, 22:58
zašróbovať
z mobilu...
08 črc 2014, 17:25
Diky. Ještě než rozdělám půl motorky, víte někdo jak nejsnáze se dostat k termostatu? Kde přesně je..co odkrýt.. Orientuju se jen podle obrázku co mají na scootlandu.
EDIT: nalezeno - na levé straně. Stačí odmontovat ten šedý kovový kryt (co je na něm stupačka spolujezdce). Já celou dobu hledal po hadicích od pumpy, tedy v pravo.
19 črc 2014, 17:46
Ahoj,
neví někdo, kdo v Jižních Čechách (Tábor, České Budějovice, Písek) rovná naražené ráfky z motorky ?
Díky
03 srp 2014, 13:30
otazka k remenu. doteraz som pouzival original piaggio, pri vymene po intervale vypadal vzdy zachovalo.
malossi kevlar bol pri vymene viac opotrebovany, ten uz nechcem - mal som ho raz.
mate skusenost a odjazdeny aspon jeden servisny interval s remenmi ATHENA a DAYCO?
PIAGGIO stoji 100€
DAYCO 50€
ATHENA 50€
nejde mi o setrenie za kazdu cenu, kludne kupim zase original, ale ked tie 2 znacky vydrzia to co original, isiel by som do toho
takze mal to uz niekto na nexuse?
03 srp 2014, 14:08
ahojte, som tu nový
pred troma týždnami som kupil nexusa 500 fakt pohladom bez škrabanca nádherného.Mal najazdené 19500km. Majitel povedal že je po servise {servisnu nemá } olej,valčeky remen,platničky,platničky a gumy su nové , všetko bolo ok. Teraz tam mám 20300km a pri štartovaní mi začal blikat remen a kluč sučasne,po cca 20 sekundách to prestane,tak neviem či sa mám niečoho obávat a nejazdit stým ? Dakujem za radu
03 srp 2014, 14:35
Po servise byl asi v 10.000 km, takže ve 20 tkm ti bliká další servis.
Ať ti doloží nějaké faktury co měnil, jinak vyměň dle servisního manuálu co se má.
03 srp 2014, 14:54
on sa ale chce "zbavit" blikania tych kontroliek a tie blikaju ci bol alebo nebol servis urobeny....ak aj predchadzajuci majitel servis urobil, resetovat pocitadlo nemal ako, kedze mu to neblikalo.
takze bud budes majitelovi verit a dalej jazdit, alebo si ten servis urob. kontrolky sa resetuju potom takto:
Reset service indikator NEXUS
Hold down MODE and ODO/SET, keep em held and turn the ignition on.
After about 3 secs the service lights will light up... when they do release the buttons.
Now press the MODE button briefly to select the icon you want to reset...
... Once selected hold the button down for 3 secs.
03 srp 2014, 15:05
On psal, jestli se má něčeho obávat a jak se to maže.
03 srp 2014, 15:47
ahojte, nemám teraz vela času ale ked bude,tak to dám radšej pozriet do servisu ,duky5 čo hovoríš na sevis due fratelli , ty to kde servisuješ? dík
03 srp 2014, 17:36
Tak ešte raz
Tie kontrolky blikajú iba kvôli tomu, aby ti pripomenuli potrebný servis.
Ak ti ten servis naozaj urobil minulý majiteľ, môžeš ich vypnúť podľa návodu čo som dal hore, alebo prestanú blikať samé po pár tisíc km.
Due Fratelli - nič dobré som na ten servis nepočul. Ja som chodil do gyoru, teraz sa snažím robiť servis sám
z mobilu...