Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 kvě 2014, 21:51
Zdar pánové,po dlouhém odkládání se chci zítra pustit do výměny gufera vodní pumpy.Chci se zeptat je tam něco na co si dát obzvlášt pozor.Předpokládám, že budu muset sundat výfuk asi celej,velkej bok i s vodním čerpadlem,vypustit olej i chladící kap.Mám N.500 rok 2004.Teče mi olej tou malou dírkou.Díky za odpověd.
11 kvě 2014, 22:38
dreamer: Panika není na místě. Autoelektrikář není debil, aby něco odpaloval. Je to chlap se spoustou zkušeností, jen prostě nemá diagnostiku Piagio. Ptal jsem proto, že se mi nechce nakládat motorku na přívěs a někam s ní jet, tam ji zase na čtrnáct dní nechat a zdlouhavě to řešit, takhle bych měl rychle jasno.
12 kvě 2014, 08:58
Ja som vobec nic nenaznacoval o schopnostiach elektrikara
Ale ak ti nieco tu RJ nahodou odpalilo, moze sa to stat aj s druhou.
23 kvě 2014, 20:35
Takže kovový rachot ve varci vyřešil multivar. Multivar super, doporučuju!!!
24 kvě 2014, 10:36
Měl jsem možnost vyzkoušet na mé motce ten multivar a vřele ho doporučuji těm lidem co maj původní varec v pr*eli.
Bohužel ta cena nového multivaru je dost vysoká a v případě mého scotera by to byla blbost měnit ,když původní origo je v naprostém pořádku
26 kvě 2014, 07:22
Včera jsem se byl pořádně poprvé projet po instalaci multivaru, tak napíšu pár poznatků. Ten hlavní je, že opravdu vřele doporučuju! Skůtr opravdu výrazně ožije, přijde mi to, jako by mi na motor někdo namontoval turbo, jak velký to je rozdíl
Skůtr se teď více vytáčí, provoz je v mírně vyšších otáčkách. Perfektní zátah při předjíždění a kupodivu i více síly v tahu do kopce. Spotřeba samozřejmě mírně vzrostla, vidím to tak na 0,5l/100km, to je ale dáno hlavně tím, že po instalaci multivaru je radost za to tahat - takže ne ani tak multivarem, jako řidičem
Také doporučuji vzhledem k obrovskému utlumení vibrací skůtru - charakteristických pro jednoválce piaggio. Vibrace při rozjezdu, kdy se dříve skůtr celý roztřásl, jsou prakticky fuč. Zatím tedy jen samá pozitiva a i přes vyšší cenu multivaru, téhle investice do skůtru opravdu nejde zalitovat. Lituju spíš, že jsem ho nedal dřív.
27 kvě 2014, 19:09
Zdravím,
v blízké době chci do svého Nexíka také nainstalovat Multivar, slyším na něj samé kladné ohlasy.
Co dál se musí při použití Multivaru vyměnit ? Řemen ? Spojka ?
Přemýšlel jsem o spojce Maxi FLY nebo Maxi Delta Clutch.
A ještě jsem koukal, že jsou 2 verze Multivaru - první se třemi vodítky a druhá je se vodítky. Já mám stávající se třemi, je nějaký rozdíl se čtyřmi ?
Díky za rady.
20 čer 2014, 20:09
Ahojky. Může mi někdo prosím poradit, jak zvednu u Nexe sedlo, když umře baterie? Nějak se mi to nedaří. Dík
20 čer 2014, 20:16
Myslím,že to jde nějakou polohou klíčku ve spínací skříňce.....
20 čer 2014, 20:20
Přesně tak,jde to na spinací sříni.
20 čer 2014, 20:29
Zatlačit klíč v rovné poloze a zatočit zasunutej klíč doleva
25 čer 2014, 13:27
Ahoj, tak po 7tkm od výměny se mi opět ozvalo ložisko v krku řízení. Bylo tam dáváno orig. objednané z A-spiritu. Je nějaká kvalitnější náhrada? Nechce se mi každý rok a půl měnit ložisko za litr.
25 čer 2014, 14:56
Tak já nevím ale kdyby ložisko co se dává do krku řízení stálo litr tak bych řekl "slušná cena" a ještě navíc z A-Spiritu, protože jsem ho pořizoval na partsdepotu taky origo za 2150,-Kč-10% sleva jako člen SF
.
No ale je fakt, že 7tkm je málo na originál, tak mě napadá zkusit jemně dotáhnout ložiska řízení?
V jakém složení ti došel ten originál? Já dostal pytlíček a v něm 2x2 misky nahoru a dolu, sólo kuličky,2x misky co překrývají ložiska a pak dvě matice.
25 čer 2014, 17:29
Tak přijde mi to docela zbytečně častá investice. Podle mě by mělo vydržet déle. Někdo tu zmiňoval že dal SKF, ale konkrétně kde objednat apod, už nepsal. Já náhradu nenašel. Jinak origo byly tuším válečkový, ne kuličky. Měnil mi to servis, tak mi rukou jen proběhly. Ale na 99,9% válečkový. Bylo to vrchní, spodní ložisko, misky, matka a nějaká ta podložka. Já ale myslím, že je spíš problém v těch miskách, že se vytlačej. Budou podle mě měký. Samotný ložiska to vydrží.
25 čer 2014, 18:20
Tak jsem vám to našel - ložiska SKF jsem kupoval v roce 2011 a čísla jsou 32007 X/Q a VKHB 2267, cena za obě 1.120 kč vč dph. Ještě dodám, že jsou tam kuželová ložiska, žádné kuličky.
Naposledy upravil
malincik dne 25 čer 2014, 19:03, celkově upraveno 1