Tak a mám dokončen zimní "MEGA" servis. Dneska mi přišly kola z lakovny, tak to obuju a snad o víkendu vyrazím. Zimní servis spočíval v následujícím :
- výměna variátoru Polini Speed control
- řemen Polini
- kontrastní pružina Polini
- spojka Polini
- spojkový koš Polini
- polořemenice Piaggio
- nové přední pneu Bridgestone Battlax TH 01
- zadní brzdové destičky Brembo (kód 7004)
- brzdová kapalina Motul DOT 4+
- svíčka NGK
- motorový olej Castrol Actevo 5W40 scoot (1,7 l)
- olejový filtr UFI (kód Elit 23.118.00)
- vzduchový filtr UFI (kód Elit 30.836.00)
- ložiska v předním kole TIMKEN 3 ks - preventivně (kódy : 1ks - 6302 2RS, 2 ks - 6202 2RS)
- ložisko v zadní kyvné vidlici TIMKEN 1 ks - preventivně (kód 6303 2RS)
- chladící kapalina
- olej v zadním převodu Q8 oils (250 ml)
Dále bylo provedeno seřízení ventilů (dle servisní knížky se má provádět v 36 000 km), rozebrání všech konektorů el. instalace a jejich vyčištění a nastříkání Kontaktolem, vyčištění celého skútra (rám, motor, kapotáže, výfuk atd... - prostě všeho), srovnání a nastříkání obou ráfků Komaxitem do černé barvy, nalepení reflexních proužků (od balwa) na ráfky, výměna žárovky v zadním světle na SPZ, instalace 4 ks držících oček do zavazadlového prostoru na helmu (k uchycení povinné výbavy a nářadí).
To je asi zhruba všechno. Hrál jsem si s tím po večerech asi cca 30 - 35 hodin (místo koukání na stupidní televizi). Foto nahodím o víkendu, až Nexíka vyfotím na dvoře za hezkého počasí. Radši ani nechci vědět, co tento servis stál
, ale Nexík je kompletně připraven na sezónu a doufám, že bude spolehlivě jezdit jenom za cenu dolévání benzínu. Nexík má k dnešnímu dni najeto 36 423 km.
19.3. edit:Tak dnes jsem absolvoval první letošní vyjížďku. A musím konstatovat, že peníze vložené do velkého servisu a úpravy Nexíka se asi vyplatily. Rozdíl mezi seriovým variátorem a kitovým POLINI je jako NOC a DEN
. Akcelerace je bechderoucí
Je vidět zcela odlišný průběh výkonu. Po přidání plynu vyletí otáčky k 7000 a Nexík začne zrychlovat přímo neuvěřitelně. I třeba ze 100 km/h je zrychlení na 140 proběhne v několika vteřinách
Rozdíl mezi seriovým variátorem a kitovým je prostě úžasný. Pokud někdo někdy říkal, že upravit maxiskútr je zbytečné, rtak po dnešku s ním nemohu souhlasit. Rozdíl je to obrovský. Sice to nebylo levné, ale po dnešku mám pocit, že motoru někdo přídal tak 10-15 koní. A tady přidávám nějaké foto po dnešní vyjížďce, dokud je Nexík umytý.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 11:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou