Gilera Nexus 500

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod MisaKacenka » 27 pro 2010, 10:31

Take bych to videl na kabel...prozkoumej to za jizdy, na stojanku nic nepoznas ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod fronin » 29 pro 2010, 06:33

Díky za tip,jak budu mít čas,tak se na to mrknu.
fronin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 28 srp 2010, 19:14

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 02 úno 2011, 22:42

Tak mi dneska přivezli Nexíka ze servisu od pana Poláka ze Střelských Hoštic. Byl na něm proveden komplet servis v 36 000 km. Nebyla shledána žádná závada. Byla provedena kompletní kontrola, seřízení a byly vyměněny následujcí věci - olej v motoru, olej v převodu, filtr olejový, filtr vzduchový, zapalovací svíčka, variátor POLINI, řemen POLINI, kontratní pružina POLINI, spojka POLINI, spojkový koš POLINI, polořemenice. Na mě zbyla výměna přední pneumatiky, které bude předcházet srovnání ráfků, jejich nastříkání do černé barvy a výměna ložisek v předním kole (preventivní). Poté bude následovat výměna levého předního kotouče (možná i obou kotoučů). Pak už bude provedeno pouze naleštění Nexíka a čekání na počasí. Tady nějaké foto z dnešního zaparkování doma a již částečného rozebírání předního kola.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod balw » 21 úno 2011, 23:51

Není v silách někoho zde z fóra se zkusit poptat známých, v servisech atd. na možnost uškrcení Nexuse na 25kW? Díky všem za nějaké info. Prodejce jsem obeslal maily, ale buď neodpověděli, nebo neví..
prouzky-na-rafky.cz .:. 775 60 87 60 .:. stanekl@seznam.cz
balw

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 158
Registrován: 26 dub 2010, 22:16
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 ST

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 22 úno 2011, 08:22

O Nexusovi s výkonem 25 kw jsem nikdy neslyšel. Bude to podle mě neřešitelný problém. CDI v Nexusu je nastavené na 29 kw, neviděl jsem ani úpravce, který by nabízel zvýšení výkonu z 29 kw.
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Miro11 » 22 úno 2011, 09:16

:D u skútru je možná úprava výkonu smerom dolu, jedine zmenou kubatúry...pokiaľ potrebuješ výkon do 25 kW kvoli ŘP a vzhľad Nexusu, ostáva jedine Nexus 300 zo 16 kW..inej cesty niet :)
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 22 úno 2011, 11:06

Viděl bych to jako Miro. Tu 300-stovku je možné poladit variátorem a spojkou, aby jela trochu lépe. Anebo počkat, až bude ŘP na vyšší kubaturu a koupit rovnou 500-stovku.
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod rastikt » 02 bře 2011, 20:28

Zdravím všetkých nexusakov.Som tu nový a zároveň novým majiteľom nexusa 500.Chcem sa opýtať skusenejších ,kto vie ako sa vymaže kontrolka servisu(ten kľuč) aby neblikala ked sa štartuje moto.Dík za všetky odpovede :)
rastikt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 28 úno 2011, 19:16
Skútr / moto: gilera nexus 500
Tuning / úpravy: givi plexi,givi kufor

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Milo » 02 bře 2011, 21:11

rastikt:
U majesty to funguje přidržením tlačítka počítače km a třikrát vypnout a zapnout klíčkem... Ale Nexus už je jiná liga :roll:
Kdo se plazí, nezakopne ;)

Yamaha Majesty 125, skoro 70 000km
dříve Suzuki Address 50 (1997) a babička ve skvělý kondici MZ 150ETZ (1987)

Skútr Klub Ústeckého Kraje - www.skuk.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
Milo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 27 led 2011, 01:30
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: yamaha majesty 125 (2002)

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 02 bře 2011, 23:13

rastikt:
Mám na to někde návod, zítra pošlu. Dnes bohužel už nemám čas. Zatím zdar 8) 8)
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod rastikt » 03 bře 2011, 15:34

Milo, Bobika:
tak už som na to prišiel,podržať MODE a ODO/SET spolu s tým zapnuť kľuč a potom stlačiť MODE na 3 sec a je reset
rastikt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 28 úno 2011, 19:16
Skútr / moto: gilera nexus 500
Tuning / úpravy: givi plexi,givi kufor

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 04 bře 2011, 09:25

rastikt:
Jo tak takhle to je.
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod KYBLOS » 04 bře 2011, 09:31

rastikt:
To tě teda obdivuju, páč to je šifra jak hovado. Nevím jestli bych já takovým pokusem, omylem na tohle přišel, spíš bych řekl, že ne. :roll: :shock: :mrgreen:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 04 bře 2011, 09:53

KYBLOS:

Dobrá, napíšu to polopatě :
1. držet současně tlačítka MODE + ODO/SET
2. zapnout zapalování
3. po 3 sekundách se rozbliká řemen
4. tlačítkem MODE se přepíná mezi servisním intervalem (klíč) a výměnou řemene (řemen) - bliká buď řemen nebo klíč
5. symbol, který chci smazat (klíš nebo řemen) - drží se MODE, než požadovaný symbol zmizí
6. po resetu vypnu zapalování

a tím je HOTOVO
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: Gilera Nexus 500

Příspěvekod Bobika » 10 bře 2011, 12:23

Tak a mám dokončen zimní "MEGA" servis. Dneska mi přišly kola z lakovny, tak to obuju a snad o víkendu vyrazím. Zimní servis spočíval v následujícím :

- výměna variátoru Polini Speed control
- řemen Polini
- kontrastní pružina Polini
- spojka Polini
- spojkový koš Polini
- polořemenice Piaggio
- nové přední pneu Bridgestone Battlax TH 01
- zadní brzdové destičky Brembo (kód 7004)
- brzdová kapalina Motul DOT 4+
- svíčka NGK
- motorový olej Castrol Actevo 5W40 scoot (1,7 l)
- olejový filtr UFI (kód Elit 23.118.00)
- vzduchový filtr UFI (kód Elit 30.836.00)
- ložiska v předním kole TIMKEN 3 ks - preventivně (kódy : 1ks - 6302 2RS, 2 ks - 6202 2RS)
- ložisko v zadní kyvné vidlici TIMKEN 1 ks - preventivně (kód 6303 2RS)
- chladící kapalina
- olej v zadním převodu Q8 oils (250 ml)

Dále bylo provedeno seřízení ventilů (dle servisní knížky se má provádět v 36 000 km), rozebrání všech konektorů el. instalace a jejich vyčištění a nastříkání Kontaktolem, vyčištění celého skútra (rám, motor, kapotáže, výfuk atd... - prostě všeho), srovnání a nastříkání obou ráfků Komaxitem do černé barvy, nalepení reflexních proužků (od balwa) na ráfky, výměna žárovky v zadním světle na SPZ, instalace 4 ks držících oček do zavazadlového prostoru na helmu (k uchycení povinné výbavy a nářadí).

To je asi zhruba všechno. Hrál jsem si s tím po večerech asi cca 30 - 35 hodin (místo koukání na stupidní televizi). Foto nahodím o víkendu, až Nexíka vyfotím na dvoře za hezkého počasí. Radši ani nechci vědět, co tento servis stál :roll: :roll: :roll: , ale Nexík je kompletně připraven na sezónu a doufám, že bude spolehlivě jezdit jenom za cenu dolévání benzínu. Nexík má k dnešnímu dni najeto 36 423 km.

19.3. edit:
Tak dnes jsem absolvoval první letošní vyjížďku. A musím konstatovat, že peníze vložené do velkého servisu a úpravy Nexíka se asi vyplatily. Rozdíl mezi seriovým variátorem a kitovým POLINI je jako NOC a DEN :!: :!: :!: . Akcelerace je bechderoucí :shock: :shock: Je vidět zcela odlišný průběh výkonu. Po přidání plynu vyletí otáčky k 7000 a Nexík začne zrychlovat přímo neuvěřitelně. I třeba ze 100 km/h je zrychlení na 140 proběhne v několika vteřinách :shock: :shock: Rozdíl mezi seriovým variátorem a kitovým je prostě úžasný. Pokud někdo někdy říkal, že upravit maxiskútr je zbytečné, rtak po dnešku s ním nemohu souhlasit. Rozdíl je to obrovský. Sice to nebylo levné, ale po dnešku mám pocit, že motoru někdo přídal tak 10-15 koní. A tady přidávám nějaké foto po dnešní vyjížďce, dokud je Nexík umytý.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 11:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků