Já jsem svoje zásahy a opravy taky tady někde popsal, není toho mnoho. Teď budu měnit řemen a řeším co tam dát, protože jsem dal nějaký extremní ze skutrlandu, co mi hodili na pult a oproti original Piagio, co jsem tam měl, než se mi přetrhl, se snížila maximálka a to tak, že teď mi ukazuje počítač max. 162km/hod, s originálem mi ukazoval počítač 177km/hod. Tak to jenom na okraj, jinak je u italů trochu choulostivější elektrika a taky si někdy ráda zašpásuje - v mém případě, když se mi rozsvítí kontrolka rezervy, tak i když natankuju plnou, svítí dál. Většinou začne někde kolem poloviny naskakovat dílek po dílku, až ukazuje právě tu půlku. Ale když stihnu natankovat před rozsvícením, ukazuje dobře. Docela mi vrtá hlavou Dukyko tvrzení, že na zadní pneu najel 22tis. km, já mám odzkoušené, že spotřebuju dvě gumy za sezonu, což bylo vloni 16000 a letos jsem začal počítat v půli března, a na nové michelince mám najeto zatím 7500 a je jisté, že ani michelinka se přes desítku nedostane. Nevím jestli jezdím nějak blbě, ale tlaky kontroluju pravidelně, za plyn si docela rád potáhnu, ale jestli to má na to až takový vliv- to nevím. Strašně nerad bych to zakřikl, ale do kulaté stovky mi chybí cca pět tisíc a nejsem rozhodně žádný leštič- však na krajských městech budu určitě za šmudlu- ale technicky je naprosto v pohodě. Takže ťuk,ťuk na dřevo, ať ještě dlouho jezdím. Řemen nechám až po krajských městech, snad vydrží.
A ještě si neodpustím k dovozům - já taky nejsem bůhvíjak výřečný, ale italský koncesionář Tě nenapálí. Taky jsem to tu někde popisoval. Mě nechal vyzkoušet tři stroje a k tomu úplně nového Nexe a pak jsem si vybral, za odměnu ještě svezení na tehdy naprosté novince GP800, záruka půl roku na motor a skryté vady , proplatí příp. opravu v autorizovaném českém servise. Takže až Nexus dojede do důchodu, pojedu si zase pro ojetou GP800 sám, protože na novou nebudu mít. Šťastnou ruku , hodně km bez závad a vítej v klubu
.