Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
20 kvě 2012, 18:09
Kopíruju to z jiného tématu....
1. držet současně tlačítka MODE + ODO/SET
2. zapnout zapalování
3. po 3 sekundách se rozbliká řemen
4. tlačítkem MODE se přepíná mezi servisním intervalem (klíč) a výměnou řemene (řemen) - bliká buď řemen nebo klíč
5. symbol, který chci smazat (klíš nebo řemen) - drží se MODE, než požadovaný symbol zmizí
6. po resetu vypnu zapalování
a tím je HOTOVO
Jen to upozorňuje na čas výmeny řemenu,ale nic se neděje....
20 kvě 2012, 22:10
Zdravim,
udelal jsem si radost a koupil dovezeneho Nexuse z Itoskyrv 2007, najeto 15 000, takze uz facelift. Nemam k nemu manual proto otazky a nemuzu ho v cestine nikde najit tak kdyby nekdo mel?
Otazky:
1: Pocitac neumi ukazovat aktualni rychlost?
2: Pocitac ukazuje spotrebu v km/l? auta maji l za hodinu EDIT: aha takze normalka a prepnout se to neda???
3: Pri original variatoru motor na rozjezd toci do 80 km/h asi 5000 otacek za minutu az potom se to zveda.
4: Jak presny je rychlomer?
5: Vyzkousene vylepseni do ktereho se vyplati investovat? ( spis rozjezdy lepsi nez maximalka )
diky moc za odpovedi. Jsem z mazlicka jeste ted vzrusenej
21 kvě 2012, 00:15
1. umí
2. u italů normální,tatík má fiata kde je to to samé.
3. nejspíš normální,na co točit na rozjezd 8000 když to má krouťák už "vocpoda"
4. jako u všech ostatních strojů,klidně o 10 km/h mimo
5. variátor
21 kvě 2012, 01:26
Iba doplním
1 - počítač ukazuje iba maximálnu a priemernú rýchlosť
4 - cca 10 kmh, čím rýchlejšie ideš, tým menšia presnosť. Pri 180 kmh podľa tachometru som nameral 164 kmh podľa gps.
Btw ako máte nastavený podvozok? Myslím tú vonkajšiu vzperu, ktorá mení rázvor kolies a zároveň výšku sedla.
Dosť často škrtnem v zákrute stojan, neviem ktoré nastavenie mi dovolí väčšie náklony
asi obrúsim tie gumené dorazy na stojane
21 kvě 2012, 07:02
Ajo,teď na to koukam a oni jsou ty budíky RPM a rychloměru jen prohozený,já měl za to že tam jeden z těch modelů už měl jen otáčkoměr a rychlost teda na display,takže moje chyba... ))
21 kvě 2012, 08:06
duky5:
Mam metrak a vysku mam dve od vrchniho dorazu, pokud jedu ve dvouch tak mam nastaven vrchni doraz... Ten central to je zlo, ale skoda ho sundavat.
Stim pocitacem to je taky peklo ten kdo to vymyslel ten zaslouzi.. bratr ma Aprilii Dorsoduro a tam je vse dle EU norem.... grrrrr
21 kvě 2012, 08:20
Prečo meníš doraz keď ideš vo dvojici? Tým sa mení rázvor kolies. Ak chceš meniť nastavenie tlmiča (kvôli väčšiemu zaťaženiu kvôli ladvinke alebo nákladu), to sa robí pod sedlom špeciálnym kľúčom.
Pokiaľ viem, v taliansku sú na taký prepočet spotreby zvyknutý, takže eu to je
ale mohli mám dať na výber
V aute fiat mi zobrazuje spotrebu po “našom “
29 čer 2012, 14:51
Zdarec vespolek, dne 27.6. jsem proveden takový trošku větší servis, výměna zadní pneu Bridgestone 160/60R14M/C 65H BATTLAX SCR, olej a filtr, vduchový filtr, ložisko unašeče zadního kola (původní hučelo) a válečky variátoru Malosi 20g (původně pollini 21g). Dle servisáka je motorka v nejlepší kondici (o čemž jsem vlastně ani nepochyboval). Celkově jsem s prací zaplatil 6100Kč, teď už budu pouze jezdit
. Najeto k dnešnímu dni 41988km, r.v. 2004, koupeno v únoru od Bobíka
1.7. edit:
Na nových závažich Malosi 20g jsem ujel okolo 200 km a musím uznat, že původní Pollini 21g (byť sjeté) měly určitě lepší průběh kroutícího momentu. Motorka se mi teď jeví "těžkopádná", jako by na ni seděli dva. Asi objednám zpět Pollini, škoda vyhozené pětistovky.
01 črc 2012, 15:22
Originál majú tiež 21g, tak objednaj originál a kašli na “tuning “.
01 črc 2012, 15:25
Asi tak. Chtěl jsem to vyzkoušet, ale budu opět asi měnit.
01 črc 2012, 17:50
Ak chceš skúsiť iné valčeky, skús Dr.Pulley. Sú to tie hranaté.
Mám ich 20 gramové, správajú sa pri rozbehu ako 15g malossi a pri ustálenej rýchlosti majú zase nižšie otáčky.
03 črc 2012, 19:37
Dnešní aktualita....
Dnes bylo hoooodně teplo, tak jsem si říkal, že protáhnu nexe, nu což, nějakých 150 km lehkým tempem nebude přece problém. Trochu jsem se zmýlil, ujel jsem snad 10km a začal jsem slyšet lehké klepání v přední části motorky při průjezdu nerovností (takový kovový zvuk). Zastavil jsem, prohlíd jsem moto a samozřejmě jsem nic nenašel. "Naštěstí" hned po dalších 5km jsem při přibrždění zjistil, že pravá (přední) brzda je měká... Jak jsem se lekl, to tady snad psát ani nubudu...
V náboji přední brzdy byly "vytřepané" oba imbusové šrouby, celý náboj se uvolnil. Co by se stalo, kdybych brzdu nutně potřeboval, ani nechci domýšlet. Pomalu jsem dojel do servisu, kde jsem dostal šrouby nové a hned servisák provedl kontrolu u druhé přední brzdy a brzdy zadní. Vpředu byly šrouby "natažené", asi by se brzo vytřepaly taky, vzdadu byly šrouby v pohodě. Přesto vyměnil i tyto šrouby.
Píšu to tady proto, aby jste koukli na své brzdové náboje, mě by nikdy nenapadlo, že se můžou svévolně šrouby uvolnit.
03 črc 2012, 20:08
Nemám slov ! ! !
Snad jen, že máš kliku a nic se ti nestalo
10 črc 2012, 11:59
Ahoj, koukám po nexusu 500 (nic jiného ani nechci) a rád bych, kdyby jste měli nějaké rady co si při koupi staršího ohlídat, zkontrolovat... Pročtené tu to mám, ale nic moc jsem tu nenašel, krom asi ložisek vidlí. Nebo ještě lépe, kdyby měl někdo tip na nějaký pěkný a prověřený kus. Koukal jsem i na italské stránky a v It je teda slušný výběr v super cenách, ale nemám asi tu možnost a už vůbec jazykovou výbavu. Nejradši bych se vešel do 60ti tis., ale když bude opravdu něco stát za to, jsem ochotný si i připlatit. Za jakékoliv rady předem děkuji.
10 črc 2012, 13:51
no tie loziska vydli, dalej pozri ci nesvieti neustale kontrolka vstrekovania - casty jav starych rocnikov, mnohi s tym jazdia bez problemov dalej.
dalej by som pozrel ci netecie vodna pumpa ako je slimak na pravej strane motora
a nakoniec by som este ocuchal mierku oleja v motore, ci nahodou nesmrdi benzinom, sice toto bola casta zavada aprilia tlantic a zleho termostatu, u nexusu mohol tento problem nastat v dosledku castej jazdy na plny plyn na studeny motor
mna uz viacej nenapada